שאלה חשובה מאד מאד!!!

שאלה חשובה מאד מאד!!!

וסליחה מראש על פתיחת הודעה חדשה. אני אמנם לא אחרי טיפולים אבל אחרי גרידה לפני 4 חודשים. עכשיו אני שוב בהריון אבל היום הלכתי לאולטרסאונד ראשון ושוב לא נצפה דופק. נצפה שק הריון ושק חלמון ועובר 0.5 מ"מ (בפעם הקודמת לא היה עובר) אני פונה אליכם ולא לפורום אחר כי אני יודעת שנשים בטיפולים יודעות בודאות את יום הביוץ - וכך גם אני - זיהיתי בודאות. על פי הביוץ אני אמורה להיות בשבוע 6 ושישה ימים. רציתי לשאול האם יש כאן אולי מישהי שבשבוע כזה עדיין לא נצפה אצלה דופק ואחרי כמה ימים כן נצפה והכל היה בסדר? כמו כן הבטא שלי אמורה להיות מאד מאד גבוהה - האם יש כאן מישהי שהיתה לה גם כן בטא גבוהה מאד ולמרות זאת לא נצפה עדיין דופק ורק אחרי כמה ימים הכל הסתדר? מקווה שיהיו לכן תשובות מעודדות אני ממש חוששת שגרידה נוספת בפתח...
 

נמש קטן

New member
הי יקירה!!

אם תעשי פה חיפוש קצר, תגלי כאן ה-מ-ו-ן בנות שנצפה אצלן דופק רק בשבוע 8! (אצלי למשל ראו רק בשבוע 7+2. מקווה שעוד מעט יבואו עוד בנות לעודד אותך! מחזיקה לך אצבעות חזק-חזק!!!! תאמיני בו ובע"ה יהיה בסדר!!!
 
תודה על התשובה אבל...

אני מחפשת בנות שהלכו לאולטרסאונד - לא ראו דופק (בשבוע דומה לשלי) ואז חיכו מספר ימים וחזרו שוב ואז הכח היה בסדר - לא בנות שמהתחלה הלכו לבדיקה בשבוע מאוחר כי אז אין אינדיקציה מה קרה שם קודם. - ושוב תודה לך!
 

נמש קטן

New member
חוזרת שוב: יש ויש!

אני לא מומחית לאינטרנט, ולכן לא יודעת איך לעשות פה את החיפוש, אבל היה פה ממש בימים האחרונים דיון על זה, ואכן יש בנות שזה קרה להן!!! תחפשי ותמצאי! ותאמיני!!!! מקווה שהבנות שזה אכן קרה להן יבואו מהר להרגיע אותך. בהצלחה!!!!!
 

תמר155

New member
צפירת הרגעה

לי היתה בטא מאד גבוהה (היסטרית שכמותי,עשיתי הרבה מעבר לשתי הבדיקות שצריך), בשבוע שש לא ראו אצלי דופק או עובר ושבוע אחרי זה ראו את שניהם. אצל אחותי בסביבות שבוע שש ראו עובר ולא דופק,ובשבוע שמונה ראו גם וגם בהצלחה!!
 
אני, אני!

בשבוע 6 נצפה שק הריון ללא דופק, הרופא אמר לי לחזור 10 ימים מאוחר יותר, ואז היה דופק נהדר. יונתן יהיה בן שלוש וחצי בשבת.
 
../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif../images/Emo124.gifעדכון!!!

אתמול לאחר שלא נצפה דופק החלטתי להתייעץ עם הרופא שעשה לי את הגרידה (ממרכז רפואי זבולון) הוא ייעץ לי לבוא היום בבוקר למיון נשים (יש בזבולון - לא ידעתי שיש כזה דבר בכלל) ולבקש אולטרסאונד חוזר כי יש להם מכשיר חדש ומשוכלל.אתמול בלילה אני ובעלי דיברנו והסתבר ששנינו הבחנו בבדיקת הרופא בהבהוב קל על המסך שהרופא כביכול לא הצליח להתמקד בו (לדעתי בגלל מכשיר מיושן ומיומנות לוקה בחסר) כל זה חיזק את דעתי לגשת היום בבוקר למיון. נכנסתי לרופא התורן במיון סיפרתי לו את כל הסיפור וביקשתי לעשות אולטרסאונד במכשיר החדש. הוא אמר לי בואי נעשה במכשיר שיש לי בחדר ואם אני לא אראה אני אשלח אותך למכשיר החדש. איך שהוא הכניס את המתמר הוא אומר לי - אני לא יודע מה את רוצה הכל תקין והנה דופק!!! איך שראיתי את הדופק שכל כך חיכיתי לו - פרצתי בבכי גדול שאפילו בעלי כמעט בכה איתי והרופא כל כך נבהל ששלח אותי גם לאולטרסאונד הגדול כדי שאני ארגע סופית. אחרי שראיתי שוב את הדופק וגם קיבלתי תמונות - אין ספק שהרגשתי השתפרה. ליתר ביטחון קבעתי תור עוד שבועיים שוב לאולטרסאונד הגדול. בכל מקרה - מהיום הרופא שלי הוא כבר לא הרופא שלי יותר! אם דופק הוא לא יכולה לזהות מה יהיה בהמשך אם חלילה הוא יצטרך לעלות על משהו יותר מסובך??? אני רוצה להודות לכן בנות נפלאות שתמכתם ועודדתם ודאגתם איתי. מקווה מעכשיו רק לטוב!
 

shalhevet2

New member
יו איזה יופי

התרגשתי מואד שמחה בשבילכם מהיום- הריון תקין ושקט!
 
איזו התרגשות!!!

מזל טוב שימשיך תקין ובריא ומוצלח.
 
תודה רבה לכולכן על העידוד.

ובמיוחד לך נמש קטן שבאת ראשונה לעודד אותי. ולסוכריה על מקל על הסיפור האופטימי שבסופו יונתן המדהים! רק טוב לכולכן!
 

Bugaboo

New member
../images/Emo45.gif שימשיך כך!

מאחלת לך לבלות פה איתנו עוד 9 חודשים (או אולי קצת פחות...)
 
כתבתי לך בלקראת הריון ואני כותבת

גם כאן - אני בהלם! איזה מזל גדול יש לכם. אני גם לא יכולה שלא לחשוב על אותם אלו שלא היה להם מזל כמו שלכם. מבינה - את כנראה באמת מבינה ב-US ובדופק, אבל זה הרי ידוע שכל אמא מכירה את הסימנים של הילד שלה, והנה, את כבר זיהית את הסימן הראשון שלו.
 

irite

New member
שמחה לשמוע

שמחתי לשמוע שהכול בסדר. שמתי לב שההבדל במכשור הוא פשוט מדהים. אני גיליתי שבקופ"ח כללית בנתניה יש את מכשירי האולטרה סאונד הטובים ביותר (ואני כבר הספקתי לעבור הרבה מכשירים...) שמחה לברך אותך על הצטרפותך לבית החם הזה. עירית
 
אני חייבת לומר משהו בנושא -

בהריון הקודם - שהסתיים בגרידה ידעתי מהרגע שראיתי את הפסים שמשהו לא בסדר.תופעות ההריון התחילו בקושי ביום האיחור הבטא שיצאה (187) אחרי 3 ימי איחור לא מצאה חן בעיני למרות שהכפילה יפה אחרי יומיים (659) - תופעות הריון היו מוחלשות לעומת ההריון הראשון והתקין. האולטרסאונד למציאת דופק היה אמור להיות יום לפני ערב ראש השנה והייתי אמורה לבשר למשפחה בארוחת החג - עקב ההרגשה הרעה שהיתה לי הקדמתי את התור במספר ימים על מנת לא להכנס לחג בלי יכולת לערוך בדיקות למיניהן - את החג כבר עברתי בידיעה שאני לקראת גרידה... ממש לא התפלאתי שלא נמצא דופק. הפעם זה בא לי בשוק מוחלט , הכל מרגיש לי תקין והייתי בטוחה שיהיה דופק אחרי בטא 7333 בשבוע איחור וסממני ההריון שהתחילו כבר 8 ימים לאחר הביוץ והיו ברורים לחלוטין. אתמול כל הערב אמרתי לבעלי שמשהו לא הגיוני ושזה לא יכול להיות וגם הוא אמר שמשהו נראה לו מוזר. אני בהחלט מרגישה את הילד/ה של ההריון הזה - אני יודעת שנכון לעכשיו הכל בסדר- שמחה לגלות שההרגשה הפנימית שלי לא היתה מוטעית. ושוב תודה לכולכן!
 
מבינה יקרה../images/Emo65.gif

כשההריון טוב הוא טוב! הילד שלכם עקשן, והוא מאוד רוצה להכיר אתכם... בהצלחה
 
למעלה