שאלה חשובה בראשית ו´
ב"ה יום שלישי י"ח בשבט התשס´ג יש לי שאלה , קצת שאני לא מבינה. אם תוכלו לעזור לי , אני אשמח! בבראשית במדבר י´ג מסופר על הענקים אותם ראו המרגלים בכנען. הסיפור בבראשית ו´ בא לתת הסבר למסופר בספר י´ג. מהו ההסבר? עכשיו אני כתבתי למורה : הסיפור הוא שהענקים (בני האל)ירדו אל הארץ והם ראו כמה נשים יפות, אז הענקים ידעו את הנשים האלו והילדים שנולדו להם היו חצי אל וחצי אנשים. עכשיו הוא אמר שזה לא מספיק. תוכלו לעזור לי? תודה מראש,
ב"ה יום שלישי י"ח בשבט התשס´ג יש לי שאלה , קצת שאני לא מבינה. אם תוכלו לעזור לי , אני אשמח! בבראשית במדבר י´ג מסופר על הענקים אותם ראו המרגלים בכנען. הסיפור בבראשית ו´ בא לתת הסבר למסופר בספר י´ג. מהו ההסבר? עכשיו אני כתבתי למורה : הסיפור הוא שהענקים (בני האל)ירדו אל הארץ והם ראו כמה נשים יפות, אז הענקים ידעו את הנשים האלו והילדים שנולדו להם היו חצי אל וחצי אנשים. עכשיו הוא אמר שזה לא מספיק. תוכלו לעזור לי? תודה מראש,