שאלה חשובה בראשית ו´

שוקו בת

New member
שאלה חשובה בראשית ו´

ב"ה יום שלישי י"ח בשבט התשס´ג יש לי שאלה , קצת שאני לא מבינה. אם תוכלו לעזור לי , אני אשמח! בבראשית במדבר י´ג מסופר על הענקים אותם ראו המרגלים בכנען. הסיפור בבראשית ו´ בא לתת הסבר למסופר בספר י´ג. מהו ההסבר? עכשיו אני כתבתי למורה : הסיפור הוא שהענקים (בני האל)ירדו אל הארץ והם ראו כמה נשים יפות, אז הענקים ידעו את הנשים האלו והילדים שנולדו להם היו חצי אל וחצי אנשים. עכשיו הוא אמר שזה לא מספיק. תוכלו לעזור לי? תודה מראש,
 

קרוקדיל

New member
והרי ההסברים

רש"י מספר שהיו פעם שני מלאכים (מישאל ולא זוכר ת´שם השני נראה לי חזאל) שאמרו לקב"ה שאם הם היו יורדים לעולם הם היו נשארים צדיקים על אף היצר הרע והקב"ה שלח אותם לעולם הזה והם קילקלו ולא בדיוק נשארו צדיקים ומהם באו הענקים (אם אני זוכר נכון בסוף אחד מהם גם חזר בתשובה)
 
למעלה