שאלה חברים :) ממ אני וחברתי עושות רפרט בביולוגיה על הפריה חוץ גופית, חיפשנו באינטרנט והתייאשנו, אז אם מישהו יוכל לעזור לנו ולומר לנו מהם היתרונות והחסרונות זה יכול להיות נחמד מאוד תודה מראש חגית וולדה :)