שאלה חברים :)

Lovefool1

New member
שאלה חברים :)

ממ אני וחברתי עושות רפרט בביולוגיה על הפריה חוץ גופית, חיפשנו באינטרנט והתייאשנו, אז אם מישהו יוכל לעזור לנו ולומר לנו מהם היתרונות והחסרונות זה יכול להיות נחמד מאוד תודה מראש חגית וולדה :)
 

moran f

New member
מה עם ספרים? או המחברת?

אנחנו לא פורום שיעורי בית ולכן לא נוהגים לפתור שאלות מלאות. אתן מוזמנות להעלות את הרעיונות שיש לכן ואנחנו נשמח לעזור לכן לפתח אותם.
 
למעלה