שאלה ותיאוריה

meroremo

New member
שאלה ותיאוריה ../images/Emo58.gif

קודם כל השאלה: בספר הראשון- קווירל היה הורקרוקס? הרי היה בו חלק מהנשמה של וולדמורט.. ועכשיו לתיאוריה: עלתה לי תיאוריה די אידיוטית בראש, אבל בגלל שאף אחד אחר בעולם לא נראה לי חשב עליה, החלטתי לפרסם אותה פה: אולי הפרגוד(מהספר החמישי) הוא הורקרוקס? הרי הארי שמע משם קולות...(זה יכול להיות הקולות של וולדמורט...)
 
מה פתאום? ../images/Emo58.gif

הפרגוד הוא חלק מעולם הקסמים, ובעצם חלק מהמוות. אין שום קשר בינו לבין הורקרוקס.
 
אמממ..../images/Emo58.gif

לדעתי קווירל הוא לא הורוקרוקס כי זה במילא לא משנה..גם אם הוא היה הורקרוקס וולדמורט יצא ממנו והמשיך לחיות כמו צל או משהו כזה. אני גם לא חושבת שבני אדם יכולים להיות הורקרוקס אולי חוץ ממי שמפצלים את הנשמה שלו (וולדמורט במקרה הזה). הפרגוד הוא לא הורקרוקס. הפרגוד, ככה כולם חושבים, הוא שער לעולם המתים (לא יודעת אם רולינג אישרה את זה) והקולות בטח לא היו של וולדמורט כי הוא לא בפנים, או מאחוריו יותר נכון להגיד?
 
תיקון טעות ../images/Emo58.gif..

זה היה מאוד משנה אם קווירל היה הורקרוקס...כי אז היה עוד אחד פחות. אבל אני לא חושבת שהוא הורקרוקס...כמו שאמרתי למעלה. זה לא נראה לי הגיוני..אחרת וולדמורט וקווירל היו מתאמצים הרבה יותר ממה שהם התאמצו, הרי מה שחסר לוולדמורט זה עוד הורקרוקס שיילך...
 

mirymoo

New member
../images/Emo58.gifאמממ....../images/Emo4.gif

אני לא חושבת שקווירל הוא הורקרוקס כי החלק מהנשמה של וולדמורט שהיה בו הוא זה שנמצא עכשיו בתוך הגוף של וולדמורט והוא השביעי.... והפרגוד הוא לא הורקרוקס לדעתי כי הוא נמצא במחלקת המסתורין ושייך למשרד הקסמים ......לא יודעת, פשוט לא נידמה לי שזה הגיוני
 

black robe

New member
המממ...../images/Emo58.gif../images/Emo63.gif

לגבי התאוריה שלך: לא נראה לי ממש שהורקרוקס יכול להכיל אנשים. הפרגוד הוא פשוט שער לעולם המתים. נראה לי שמי שראה מישהו מת, יכול לשמוע את הקולות מהפרגוד. כי רק הארי , לונה ונדמה לי גם נוויל, יכלו לשמוע את הקולות מהפרגוד. וסביר להניח שאם זה הורקרוקס, והקולות מהפרגוד הם קולות של וולדמורט, אז כולם היו יכולים לשמוע, לא רק מי שראה מתים. כמו ביומן של רידל: כל אחד היה יכול לכתוב בו לרידל ולדבר איתו, לא רק מי שראה מתים. ולגבי השאלה: ממש לא. זה לא אומר אם וולדמורט נכנס בתוך קווירל בשביל להשיג את האבן, אז קווירל היה הורקרוקס, בגלל שלפני שוולדמורט ניכנס בקווירל, הוא ניכנס גם בתוך אלפי נחשים ובעלי חיים. אז זה לא אומר שעכשיו כל מי שניכנס בו וולדמורט הוא הורקרוקס.
 
למעלה