שאלה וחצי לצפונים

ו י ט ל

New member
שאלה וחצי לצפונים

שלום לכולכם יש לי בעיה קטנה עם הפרוייקט גמר שלי. אני בודקת העדפות של צעירים בגילאי 25-35 לגבי חופשה בארץ. הבעיה היא שכל הנחקרים שלי מהדרום וזה מטה את הסקר. אני חייבת חבר'ה מהצפון או מהמרכז- צפון שיענו לי על שאלה וחצי בבקשששששה היכן היית מעדיפ/ה לבלות את חופשתך? 1. דרום הארץ- אילת 2. דרום הארץ -ים המלח 3. צפון הארץ 4. מרכז הארץ ולמה?___________________________________________________________ _______________________________________________________________ תודה מראש לכל מי שישיב לי אל תשכחו לציין אם אתם מהמרכז או מהצפון אלפי תודות אתם מצילים אותי טל
 
שיט, אני לא בן 25.

אבל הנה אנקדוטה - לגל"צ יש כתב שקוראים לו אסף בינדר. עכשיו, נכון זה גורם לכם ממש להאמין לכל מה שהוא יגיד? כאילו, הוא היה שם. הוא בטוח יודע על מה הוא מדבר. זהו. יום טוב. אה, אגב, חופשה בצפון. גולן וכאלה. אבל היי...אולי בגיל 25 אני אתחרט. :)
 

ניקי35

New member
אם אני בפורום הזה.. אז מן הסתם אני

או מחיפה, או מהקריות או גם וגם... ואם כבר חופשה בארץ, אז אילת. למה? כי זה כמו להיות בחו"ל, אבל בארץ. זהו. וכן, אני עברתי את 25 ועדיין לא הגעתי ל- 35 .
 
תשובה שלי.

היכן היית מעדיפ/ה לבלות את חופשתך? 1. דרום הארץ- אילת >> אין מצב, מלא ערסים וצחנה. 2. דרום הארץ -ים המלח (כן) 3. צפון הארץ >> אני גר פה... מה אני גם יצא לחופשה פה? 4. מרכז הארץ >> כמו אילת. יצא ים המלח
חמים ונעים (ולא לח). מנותק מכל עיר מרכזית מורעשת.
 

ניקי35

New member
קודם כל

היה לי ברור שכל מה שאגיד, אתה תגיד ההיפך. אני את ים המלח, לא סובלת, סליחה, מאוד מאוד סובלת שם. והיי, לילה לבן, מה בדבר הגיל, "שכחת" לציין לאיזה קבוצת גיל אתה משתייך.
 
למעלה