שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון

מצב
הנושא נעול.

danielhope

New member
שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון

שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון
אינני יודע אם כך מתוכנן, אבל בגלל בקשות של תושבי אשדוד אני חושב שיש לבנות תחנת רכבת בצפון/מערב אשדוד שם יסתיים הקו הפרברי, ואת הקו לאשקלון להעביר במסילה הישנה דרך אשדוד דרום, שהוא יהיה מהיר ויעצור רק ברחובות ולוד ולא בתחנות הביניים, וככה יהיו שני קוים, ומי שנוסע מאשקלון לא יצטרך להתעכב בכל תחנה, ולתושבי אשדוד תהיה (עוד) תחנה קרובה למרכז העיר.
 

danielhope

New member
מישהו יכול לענות לי?

שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון
אינני יודע אם כך מתוכנן, אבל בגלל בקשות של תושבי אשדוד אני חושב שיש לבנות תחנת רכבת בצפון/מערב אשדוד שם יסתיים הקו הפרברי, ואת הקו לאשקלון להעביר במסילה הישנה דרך אשדוד דרום, שהוא יהיה מהיר ויעצור רק ברחובות ולוד ולא בתחנות הביניים, וככה יהיו שני קוים, ומי שנוסע מאשקלון לא יצטרך להתעכב בכל תחנה, ולתושבי אשדוד תהיה (עוד) תחנה קרובה למרכז העיר.
מישהו יכול לענות לי?
דוקטור, חן, מישהו? אשמח לתשובה בנושא... שבת שלום.
 

omer landau

New member
אני לא יודע מה התוכניות אבל....

שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון
אינני יודע אם כך מתוכנן, אבל בגלל בקשות של תושבי אשדוד אני חושב שיש לבנות תחנת רכבת בצפון/מערב אשדוד שם יסתיים הקו הפרברי, ואת הקו לאשקלון להעביר במסילה הישנה דרך אשדוד דרום, שהוא יהיה מהיר ויעצור רק ברחובות ולוד ולא בתחנות הביניים, וככה יהיו שני קוים, ומי שנוסע מאשקלון לא יצטרך להתעכב בכל תחנה, ולתושבי אשדוד תהיה (עוד) תחנה קרובה למרכז העיר.
אני לא יודע מה התוכניות אבל....
לדעתי זה לא רווחי לבנות תחנה בצפון מערב אשדוד שקיימת לשם מסילה אם אתה מדבר על איזור הנמל *** במפת רכבת 2000 באתר רכבת ישראל מופיעה תחנה עתידית בצומת אשדוד שהיא עוד יותר רחוקה ממרכז העיר לגבי הקווים - כאשר יפתח לנוסעים הקו לאשקלון יכול להיות שרכבת ישראל תפעיל רכבות רגילות שעוצרות בכל התחנות וגם רכבות מהירות שעוצרות בחלק מן התחנות. עד שיוכפל כל קו אשדוד-לוד תחנת אשדוד תשמש גם למפגשי רכבות בקו של אשקלון מישהו כאן מכיר את התוכניות הרשמיות לקו זה ?? פרטים יותר מדוייקים ? כל מה שכתבתי זה לדעתי בלבד
 

omer landau

New member
נראה לי שהמפה לא כל כך מעודכנת../images/Emo13.gif

אני לא יודע מה התוכניות אבל....
לדעתי זה לא רווחי לבנות תחנה בצפון מערב אשדוד שקיימת לשם מסילה אם אתה מדבר על איזור הנמל *** במפת רכבת 2000 באתר רכבת ישראל מופיעה תחנה עתידית בצומת אשדוד שהיא עוד יותר רחוקה ממרכז העיר לגבי הקווים - כאשר יפתח לנוסעים הקו לאשקלון יכול להיות שרכבת ישראל תפעיל רכבות רגילות שעוצרות בכל התחנות וגם רכבות מהירות שעוצרות בחלק מן התחנות. עד שיוכפל כל קו אשדוד-לוד תחנת אשדוד תשמש גם למפגשי רכבות בקו של אשקלון מישהו כאן מכיר את התוכניות הרשמיות לקו זה ?? פרטים יותר מדוייקים ? כל מה שכתבתי זה לדעתי בלבד
נראה לי שהמפה לא כל כך מעודכנת
 

אביב ש

New member
מתוכננת שלוחה מקו אשדוד אשקלון אל

שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון
אינני יודע אם כך מתוכנן, אבל בגלל בקשות של תושבי אשדוד אני חושב שיש לבנות תחנת רכבת בצפון/מערב אשדוד שם יסתיים הקו הפרברי, ואת הקו לאשקלון להעביר במסילה הישנה דרך אשדוד דרום, שהוא יהיה מהיר ויעצור רק ברחובות ולוד ולא בתחנות הביניים, וככה יהיו שני קוים, ומי שנוסע מאשקלון לא יצטרך להתעכב בכל תחנה, ולתושבי אשדוד תהיה (עוד) תחנה קרובה למרכז העיר.
מתוכננת שלוחה מקו אשדוד אשקלון אל
תוך העיר אשדוד, בין נתיבי שדרות מנחם בגין בעיר, היישר אל ה"סיטי" של אשדוד, שם תהיה תחנת הרכבת (ליד התחנה המרכזית היפה של העיר, העירייה, הקניון וכו').
 

luckydude

Active member
יש הרבה תכננונים

מתוכננת שלוחה מקו אשדוד אשקלון אל
תוך העיר אשדוד, בין נתיבי שדרות מנחם בגין בעיר, היישר אל ה"סיטי" של אשדוד, שם תהיה תחנת הרכבת (ליד התחנה המרכזית היפה של העיר, העירייה, הקניון וכו').
יש הרבה תכננונים
בנוסף לקו שדרות בגין מתוכנן גם קו חדש לגמרי (מסילת חולות יבנה) מתחנת צומת אשדוד לתחנת משה דיין (שכמו מסילות מתוכננות אחרות לא מופיעה במפה הגרועה הזאת). בכל אופן מיכיוון שהמסילה החדשה נוסעת לת"א בכיוון ישיר זה יעשה את הנסיעה מצפון אשדוד לת"א יותר מהירה למשל מנסיעה מרחובות למשל כי הרכבת בכלל לא תעבור בלוד. מתי תבנה מסילת החולות? ובכן, קודם יצתרכו לבנות את המסילה בחלק הדרומי של נתיבי איילון כך שזה יקח עוד הרבה זמן אך זה בהחלט בתכנון!
 
מתנה לך לראש-השנה ../images/Emo70.gif

שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון
אינני יודע אם כך מתוכנן, אבל בגלל בקשות של תושבי אשדוד אני חושב שיש לבנות תחנת רכבת בצפון/מערב אשדוד שם יסתיים הקו הפרברי, ואת הקו לאשקלון להעביר במסילה הישנה דרך אשדוד דרום, שהוא יהיה מהיר ויעצור רק ברחובות ולוד ולא בתחנות הביניים, וככה יהיו שני קוים, ומי שנוסע מאשקלון לא יצטרך להתעכב בכל תחנה, ולתושבי אשדוד תהיה (עוד) תחנה קרובה למרכז העיר.
מתנה לך לראש-השנה

צילום: ירון דוזטס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה