danielhope
New member
שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון
שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון
אינני יודע אם כך מתוכנן, אבל בגלל בקשות של תושבי אשדוד אני חושב שיש לבנות תחנת רכבת בצפון/מערב אשדוד שם יסתיים הקו הפרברי, ואת הקו לאשקלון להעביר במסילה הישנה דרך אשדוד דרום, שהוא יהיה מהיר ויעצור רק ברחובות ולוד ולא בתחנות הביניים, וככה יהיו שני קוים, ומי שנוסע מאשקלון לא יצטרך להתעכב בכל תחנה, ולתושבי אשדוד תהיה (עוד) תחנה קרובה למרכז העיר.
שאלה/הצעה בקשר לקו לאשקלון
אינני יודע אם כך מתוכנן, אבל בגלל בקשות של תושבי אשדוד אני חושב שיש לבנות תחנת רכבת בצפון/מערב אשדוד שם יסתיים הקו הפרברי, ואת הקו לאשקלון להעביר במסילה הישנה דרך אשדוד דרום, שהוא יהיה מהיר ויעצור רק ברחובות ולוד ולא בתחנות הביניים, וככה יהיו שני קוים, ומי שנוסע מאשקלון לא יצטרך להתעכב בכל תחנה, ולתושבי אשדוד תהיה (עוד) תחנה קרובה למרכז העיר.