איך להסביר לילד על ADHD?
לדעתי, צריך להסביר לילד שהוא חכם ונבון, אבל יש לו בעייה להתרכז. זאת בעייה בעבודת המוח והוא נולד אתה, ולומדים לעקוף אותה על ידי כל מיני שיטות לימוד ועל ידי טיפול תרופתי. יש ילדים שמתקשים להבין, יש ילדים שמתקשים בקריאה, יש ילדים שמתקשים בכתיבה, יש ילדים שמתקשים לזכור, והילד שלך מתקשה להתרכז. לכל ילד יש בעייה, וכיום המדע מצא דרכים לטפל בכל בעייה, אבל לא לבטל אותה. האם ההסבר הזה נראה לך? מצרפת קישור מתאים: