נשקלת האפשרות לנוכח נסיון אחריםשאלה:האם נכונה השמועה לפיה
בקרוב דן תעביר את כל התחזוקה לאגד,וייסגרו כל המוסכים שלהם?
קווים, מטרופולין מטרודןמקבלים מאגד.שאלה:האם נכונה השמועה לפיה
בקרוב דן תעביר את כל התחזוקה לאגד,וייסגרו כל המוסכים שלהם?
אם הציוד של דן יראהקווים, מטרופולין מטרודןמקבלים מאגד.
ומטרודן זה דן, וציוד דן ומטופל באגדשאלה:האם נכונה השמועה לפיה
בקרוב דן תעביר את כל התחזוקה לאגד,וייסגרו כל המוסכים שלהם?
ככל הנראה זה נכון מאוד. עכשיו:שאלה:האם נכונה השמועה לפיה
בקרוב דן תעביר את כל התחזוקה לאגד,וייסגרו כל המוסכים שלהם?
יש עוד בעיה גדולה עד שיגיע היום הזהככל הנראה זה נכון מאוד. עכשיו:
אגד ודן משתפות פעולה במגוון תחומים כדי להגיע בסוף לאיחוד במטרה לשבור את השוק. האוטובוסים זהים כמעט, מכשירי הכירטוס זהים, ובקרוב יהיה מחשב אחד משותף לשני הגופים.
אם אני לא טועהיש עוד בעיה גדולה עד שיגיע היום הזה
והבעיה היא להפוך את קופראטיב אגד לחברה וממה שרואים החברים באגד מה הולך בדן זה יהיה קשה
מכשירי הכירטוס אינם זהים ולא יהיוככל הנראה זה נכון מאוד. עכשיו:
אגד ודן משתפות פעולה במגוון תחומים כדי להגיע בסוף לאיחוד במטרה לשבור את השוק. האוטובוסים זהים כמעט, מכשירי הכירטוס זהים, ובקרוב יהיה מחשב אחד משותף לשני הגופים.
את מכשיר הכירטוס של דן בנתה אגדמכשירי הכירטוס אינם זהים ולא יהיו
בסופו של דבר דן יצאואת מכשיר הכירטוס של דן בנתה אגד
כמובן, אם אינך יודע, וניתן להשיג את המידע בארכיון אגד. אתה מוזמן לפנות לשם. דרך אגב: דרך אין ספור מסמכי ענתיקה שבהם עיינתי, גיליתי שאגד סייעו לדן רבות בתחזוקת הטייגרים בין השנים 1965 - 1975. אח"כ זה קצת נפסק עקב מעבר דן ל-מאן. באותה עת, היתה באגד התנגדות חזקה למנועי המאן. כל זאת ניתן ללמוד ממסמכים של שני הגופים שנשמרו בארכיון אגד. כך מצאתי ש-דן מאוד רצו לרכוש מרצדס אך נרתעו ממחירו. התקיימו מגעים רבים בין דן למרצדס בשנות ה- 70 המאוחרות והסיבה המרכזית שהעיסקה לא יצאה אל הפועל היתה: מרצדס דרשו מחיר זהה ל-אגד (נמוך יותר) כתנאי לרכישה עתידית של 500 אוטובוסים. לתנאי זה לא יכלה דן להסכים. היא גם לא היתה זקוקה לכל-כך הרבה אוטובוסים חדשים באותה עת.
אכן כך. הסיטארו יקר בטירוף ואםבסופו של דבר דן יצאו
נשכרים מהמאנים כמובן ביחס למחירם,אין סיבה שדן יקנו מרצדס במחיר של שני מאנים שבסך בכל הם לא רעים בכלל,סוגייה זו נוגעת גם לסיטארו.
אגב אני דבק בטענה שכיוםאכן כך. הסיטארו יקר בטירוף ואם
מתירים להחזיקו בחיים רק 15 שנה, זה בהחלט לא משתלם.
אני נראה לי שלנסוע איתואכן כך. הסיטארו יקר בטירוף ואם
מתירים להחזיקו בחיים רק 15 שנה, זה בהחלט לא משתלם.
אני נראה לי שלנסוע איתו
ברחובות בת ים עם הכבישים ההודיים שלה(אני גר שם)יהיה כמו עם מאן.
ומה לגבי הבינעירוניים?אכן כך. הסיטארו יקר בטירוף ואם
מתירים להחזיקו בחיים רק 15 שנה, זה בהחלט לא משתלם.
אני מניח שכן. צי האוטובוסים באגדומה לגבי הבינעירוניים?
אתה (אביתר) מאמין שאחרי המישלוח הראשון של הOC500, נראה הזמנות חדשות?
אני מניח שכן. צי האוטובוסים באגד
בחלקו, כבר לא צעיר. הוציאו המון O303 מהשרות אבל מצד שני, הקטינו את הכמות בגלל ההפרטה.
יכול להיות שיקנו 70-80 והשאראני מניח שכן. צי האוטובוסים באגד
בחלקו, כבר לא צעיר. הוציאו המון O303 מהשרות אבל מצד שני, הקטינו את הכמות בגלל ההפרטה.
ה-וולוו מתחילים בהשבתה באגד !יכול להיות שיקנו 70-80 והשאר
יהיו וולוואים או מאנים לנסיעות קצרות יותר כמו תל אביב אשקלון ,אני לא מאמין שיקנו הרבה חדשים לפי מה שהבנתי הם די יקרים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.