שאלה:האם נכונה השמועה לפיה

מצב
הנושא נעול.

4דדד

New member
שאלה:האם נכונה השמועה לפיה

שאלה:האם נכונה השמועה לפיה
בקרוב דן תעביר את כל התחזוקה לאגד,וייסגרו כל המוסכים שלהם?
 
ככל הנראה זה נכון מאוד. עכשיו:

שאלה:האם נכונה השמועה לפיה
בקרוב דן תעביר את כל התחזוקה לאגד,וייסגרו כל המוסכים שלהם?
ככל הנראה זה נכון מאוד. עכשיו:
אגד ודן משתפות פעולה במגוון תחומים כדי להגיע בסוף לאיחוד במטרה לשבור את השוק. האוטובוסים זהים כמעט, מכשירי הכירטוס זהים, ובקרוב יהיה מחשב אחד משותף לשני הגופים.
 

gsx750f

New member
יש עוד בעיה גדולה עד שיגיע היום הזה

ככל הנראה זה נכון מאוד. עכשיו:
אגד ודן משתפות פעולה במגוון תחומים כדי להגיע בסוף לאיחוד במטרה לשבור את השוק. האוטובוסים זהים כמעט, מכשירי הכירטוס זהים, ובקרוב יהיה מחשב אחד משותף לשני הגופים.
יש עוד בעיה גדולה עד שיגיע היום הזה
והבעיה היא להפוך את קופראטיב אגד לחברה וממה שרואים החברים באגד מה הולך בדן זה יהיה קשה
 

צחקן

New member
אם אני לא טועה

יש עוד בעיה גדולה עד שיגיע היום הזה
והבעיה היא להפוך את קופראטיב אגד לחברה וממה שרואים החברים באגד מה הולך בדן זה יהיה קשה
אם אני לא טועה
ב"ה אגד תהפוך לחברה בחודשים הקרובים.
 
מכשירי הכירטוס אינם זהים ולא יהיו

ככל הנראה זה נכון מאוד. עכשיו:
אגד ודן משתפות פעולה במגוון תחומים כדי להגיע בסוף לאיחוד במטרה לשבור את השוק. האוטובוסים זהים כמעט, מכשירי הכירטוס זהים, ובקרוב יהיה מחשב אחד משותף לשני הגופים.
מכשירי הכירטוס אינם זהים ולא יהיו
 
את מכשיר הכירטוס של דן בנתה אגד

מכשירי הכירטוס אינם זהים ולא יהיו
את מכשיר הכירטוס של דן בנתה אגד
כמובן, אם אינך יודע, וניתן להשיג את המידע בארכיון אגד. אתה מוזמן לפנות לשם. דרך אגב: דרך אין ספור מסמכי ענתיקה שבהם עיינתי, גיליתי שאגד סייעו לדן רבות בתחזוקת הטייגרים בין השנים 1965 - 1975. אח"כ זה קצת נפסק עקב מעבר דן ל-מאן. באותה עת, היתה באגד התנגדות חזקה למנועי המאן. כל זאת ניתן ללמוד ממסמכים של שני הגופים שנשמרו בארכיון אגד. כך מצאתי ש-דן מאוד רצו לרכוש מרצדס אך נרתעו ממחירו. התקיימו מגעים רבים בין דן למרצדס בשנות ה- 70 המאוחרות והסיבה המרכזית שהעיסקה לא יצאה אל הפועל היתה: מרצדס דרשו מחיר זהה ל-אגד (נמוך יותר) כתנאי לרכישה עתידית של 500 אוטובוסים. לתנאי זה לא יכלה דן להסכים. היא גם לא היתה זקוקה לכל-כך הרבה אוטובוסים חדשים באותה עת.
 

4דדד

New member
בסופו של דבר דן יצאו

את מכשיר הכירטוס של דן בנתה אגד
כמובן, אם אינך יודע, וניתן להשיג את המידע בארכיון אגד. אתה מוזמן לפנות לשם. דרך אגב: דרך אין ספור מסמכי ענתיקה שבהם עיינתי, גיליתי שאגד סייעו לדן רבות בתחזוקת הטייגרים בין השנים 1965 - 1975. אח"כ זה קצת נפסק עקב מעבר דן ל-מאן. באותה עת, היתה באגד התנגדות חזקה למנועי המאן. כל זאת ניתן ללמוד ממסמכים של שני הגופים שנשמרו בארכיון אגד. כך מצאתי ש-דן מאוד רצו לרכוש מרצדס אך נרתעו ממחירו. התקיימו מגעים רבים בין דן למרצדס בשנות ה- 70 המאוחרות והסיבה המרכזית שהעיסקה לא יצאה אל הפועל היתה: מרצדס דרשו מחיר זהה ל-אגד (נמוך יותר) כתנאי לרכישה עתידית של 500 אוטובוסים. לתנאי זה לא יכלה דן להסכים. היא גם לא היתה זקוקה לכל-כך הרבה אוטובוסים חדשים באותה עת.
בסופו של דבר דן יצאו
נשכרים מהמאנים כמובן ביחס למחירם,אין סיבה שדן יקנו מרצדס במחיר של שני מאנים שבסך בכל הם לא רעים בכלל,סוגייה זו נוגעת גם לסיטארו.
 
אכן כך. הסיטארו יקר בטירוף ואם

בסופו של דבר דן יצאו
נשכרים מהמאנים כמובן ביחס למחירם,אין סיבה שדן יקנו מרצדס במחיר של שני מאנים שבסך בכל הם לא רעים בכלל,סוגייה זו נוגעת גם לסיטארו.
אכן כך. הסיטארו יקר בטירוף ואם
מתירים להחזיקו בחיים רק 15 שנה, זה בהחלט לא משתלם.
 

4דדד

New member
אגב אני דבק בטענה שכיום

אכן כך. הסיטארו יקר בטירוף ואם
מתירים להחזיקו בחיים רק 15 שנה, זה בהחלט לא משתלם.
אגב אני דבק בטענה שכיום
כמו שאין מכוניות רעות אין אוטובוסים רעים,כולם מצויידים בטכנולוגיה מעולה ובסך הכל הכל עניין של התאמה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif כמעט בכל כביש.

אני נראה לי שלנסוע איתו
ברחובות בת ים עם הכבישים ההודיים שלה(אני גר שם)יהיה כמו עם מאן.
כמעט בכל כביש.
 
אני מניח שכן. צי האוטובוסים באגד

ומה לגבי הבינעירוניים?
אתה (אביתר) מאמין שאחרי המישלוח הראשון של הOC500, נראה הזמנות חדשות?
אני מניח שכן. צי האוטובוסים באגד
בחלקו, כבר לא צעיר. הוציאו המון O303 מהשרות אבל מצד שני, הקטינו את הכמות בגלל ההפרטה.
 

4דדד

New member
יכול להיות שיקנו 70-80 והשאר

אני מניח שכן. צי האוטובוסים באגד
בחלקו, כבר לא צעיר. הוציאו המון O303 מהשרות אבל מצד שני, הקטינו את הכמות בגלל ההפרטה.
יכול להיות שיקנו 70-80 והשאר
יהיו וולוואים או מאנים לנסיעות קצרות יותר כמו תל אביב אשקלון ,אני לא מאמין שיקנו הרבה חדשים לפי מה שהבנתי הם די יקרים.
 
ה-וולוו מתחילים בהשבתה באגד !

יכול להיות שיקנו 70-80 והשאר
יהיו וולוואים או מאנים לנסיעות קצרות יותר כמו תל אביב אשקלון ,אני לא מאמין שיקנו הרבה חדשים לפי מה שהבנתי הם די יקרים.
ה-וולוו מתחילים בהשבתה באגד !
רוב רובם של וולוו (יונקיר) כבר מושבתים !!! דני הביא לי את התמונות. זה לא יאמן: אך גם ה- B 12 B מאוד לא מוצלחים והנהגים ממתינים כולם ל....... מרצדס חדש כמובן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה