שאלה: האם נכבדי הפורום יכולים אולי לרכז לנו מידע

מצב
הנושא נעול.

darkshadow1

New member
אם לא יקרה נס- ביבי יהיה ראש ממשלה גם בבחירות הבאות.

עדיף חד"ש ובל"ד-רעם או כ"ך - רק לא ביבי ! והערב אני
מצדיע בדום מתוח לגברת היקרה זהבה גלאון (שאינני נמנה על חסידיה, כי אני בימין בניגוד לביבי השמאלן הידוע) שדורשת לפתוח בחקירה פלילית בחשד לגניבה כנגד ביבי וזאת שהוא חי איתה (שמה ברח לי מהראש כבר אשתקי-אשתקד).
אין לי שום בעיה שמר"צ ייצרו קואליצייה עם החרדים ועם הערבים ועם בנט ועם מי שניתן, וכל זאת כדי לבודד את הליכוד ולמוטט אותו ואת התמהוני העומד בראשו.
אם לא יקרה נס- ביבי יהיה ראש ממשלה גם בבחירות הבאות.
לפי הסקרים האחרונים הליכוד יכול להקים בקלות קואליציה יציבה יחסית (ליכוד-בנט-חרדים-ליברמן-כחלון), בזמן שהתנועה לא יכולה להקים קואליציה סבירה בתנאים הקיימים: יהדות התורה לא תשב עם יאיר לפיד בממשלה, בנט יתמוך בביבי ובין אם מוסיפים לבסיס של התנועה-מרצ-כחלון-ליברמן את יהדות התורה וש"ס או את ש"ס ויאיר לפיד (בהנחה ששני אלה יסכימו לשבת ביחד) לא מגיעים ל-60 מנדטים. כמובן שיש אופציה של "גוש חוסם" כשהחרדים יהיו בממשלה ויש עתיד תתמוך מבחוץ (בתוספת הערבים?), אבל אין שום סיבה שתהיה לקואליציה כזאת עדיפות כלשהי על פני הקואליציה היציבה שביבי יכול להקים די בקלות.
פשוט עצוב שרוב האנשים הראויים בליכוד עזבו את המפלגה, והשאירו יצור לא ברור שהוא בעיקר שילוב של עסקנים ואנשים שיותר מתאימים לאיחוד הלאומי מאשר לליכוד ועומד בראשו אדם שלרוב הציבור נמאס ממנו כבר מזמן.
 
דבריך נכונים ומקובלים עלי! הסיאוב פשט באיש הזה

אם לא יקרה נס- ביבי יהיה ראש ממשלה גם בבחירות הבאות.
לפי הסקרים האחרונים הליכוד יכול להקים בקלות קואליציה יציבה יחסית (ליכוד-בנט-חרדים-ליברמן-כחלון), בזמן שהתנועה לא יכולה להקים קואליציה סבירה בתנאים הקיימים: יהדות התורה לא תשב עם יאיר לפיד בממשלה, בנט יתמוך בביבי ובין אם מוסיפים לבסיס של התנועה-מרצ-כחלון-ליברמן את יהדות התורה וש"ס או את ש"ס ויאיר לפיד (בהנחה ששני אלה יסכימו לשבת ביחד) לא מגיעים ל-60 מנדטים. כמובן שיש אופציה של "גוש חוסם" כשהחרדים יהיו בממשלה ויש עתיד תתמוך מבחוץ (בתוספת הערבים?), אבל אין שום סיבה שתהיה לקואליציה כזאת עדיפות כלשהי על פני הקואליציה היציבה שביבי יכול להקים די בקלות.
פשוט עצוב שרוב האנשים הראויים בליכוד עזבו את המפלגה, והשאירו יצור לא ברור שהוא בעיקר שילוב של עסקנים ואנשים שיותר מתאימים לאיחוד הלאומי מאשר לליכוד ועומד בראשו אדם שלרוב הציבור נמאס ממנו כבר מזמן.
דבריך נכונים ומקובלים עלי! הסיאוב פשט באיש הזה
והוא התגלה כפחדן שלא מהעולם הזה. ההססנות שלו כה גדולה עד שניכר שהוא מחרבן במכנסיים מרוב פחד להילחם מול מי שצריך מסביבנו.
התגובה שלו השבוע מול חיזבאללה היתה אנמית מאוד. היה צריך להריץ את חיל האויר לרובע הדחייה בביירות ולכתוש מהאויר ללא הרף את האזור. היה מחוייב לבצע חפירות עומק ומילויין במים מול דובב, אביבים וזרעית כבר לפני מספר חודשים והיה צריך לכתוש את העיר עזה עצמה בקייץ האחרון. היה חייב למען עצמו להתגרש מאשתו או הכי נכון לא להתגרש מאשתו הראשונה והמוצלחת מיקי הרן, ליתר דיוק ד"ר מיקי הרן המדהימה. זו היתה ככל הנראה טעות קשה עם השלכות מאוד קשות. החשוב מכל כיום הוא להתפטר מאשתו הנוכחית - צעד שיחזיר אמון של אלפי בוחרים פוטנציאליים בו. היא הסיבה לבריחתם של אלפי אלפי בוחרים מהמפלגה.
 

darkshadow1

New member
לצערי הייתה לו לפני כמה שנים אפשרות לשנות את המדינה,

דבריך נכונים ומקובלים עלי! הסיאוב פשט באיש הזה
והוא התגלה כפחדן שלא מהעולם הזה. ההססנות שלו כה גדולה עד שניכר שהוא מחרבן במכנסיים מרוב פחד להילחם מול מי שצריך מסביבנו.
התגובה שלו השבוע מול חיזבאללה היתה אנמית מאוד. היה צריך להריץ את חיל האויר לרובע הדחייה בביירות ולכתוש מהאויר ללא הרף את האזור. היה מחוייב לבצע חפירות עומק ומילויין במים מול דובב, אביבים וזרעית כבר לפני מספר חודשים והיה צריך לכתוש את העיר עזה עצמה בקייץ האחרון. היה חייב למען עצמו להתגרש מאשתו או הכי נכון לא להתגרש מאשתו הראשונה והמוצלחת מיקי הרן, ליתר דיוק ד"ר מיקי הרן המדהימה. זו היתה ככל הנראה טעות קשה עם השלכות מאוד קשות. החשוב מכל כיום הוא להתפטר מאשתו הנוכחית - צעד שיחזיר אמון של אלפי בוחרים פוטנציאליים בו. היא הסיבה לבריחתם של אלפי אלפי בוחרים מהמפלגה.
לצערי הייתה לו לפני כמה שנים אפשרות לשנות את המדינה,
והוא זרק אותה לפח. ב-8 במאי 2012 קדימה הצטרפה לממשלה, עם כל 28 חברי הכנסת שהיו לה. ביבי יכל להעיף את ש"ס, יהדות התורה והבית היהודי, להישאר עם קואליציה של של 75 ח"כים ולקדם פחות או יותר כל חוק שעולה על רוחו (קדימה והעצמאות היו תומכת בערך בכל דבר כדי לא להדרדר לבחירות וליברמן חולק תפיסת עולם די דומה עם הליכוד).
במקום, הוא השאיר את החרדים בממשלה, העדיף אותם על פני מופז- וגרם לפרישה של מופז מהממשלה ולבחירות כי הוא בחר להעדיף את החרדים על פני קדימה שהייתה צפויה להתמוסס בבחירות.
 
אבל זו בדיוק הפואנטה

לצערי הייתה לו לפני כמה שנים אפשרות לשנות את המדינה,
והוא זרק אותה לפח. ב-8 במאי 2012 קדימה הצטרפה לממשלה, עם כל 28 חברי הכנסת שהיו לה. ביבי יכל להעיף את ש"ס, יהדות התורה והבית היהודי, להישאר עם קואליציה של של 75 ח"כים ולקדם פחות או יותר כל חוק שעולה על רוחו (קדימה והעצמאות היו תומכת בערך בכל דבר כדי לא להדרדר לבחירות וליברמן חולק תפיסת עולם די דומה עם הליכוד).
במקום, הוא השאיר את החרדים בממשלה, העדיף אותם על פני מופז- וגרם לפרישה של מופז מהממשלה ולבחירות כי הוא בחר להעדיף את החרדים על פני קדימה שהייתה צפויה להתמוסס בבחירות.
אבל זו בדיוק הפואנטה
נתניהו לא רוצה לשנות.
 

איטלקי8

New member
לפעמים מילים לוקחות את הרעיון רחוק מידי

עדיף חד"ש ובל"ד-רעם או כ"ך - רק לא ביבי ! והערב אני
מצדיע בדום מתוח לגברת היקרה זהבה גלאון (שאינני נמנה על חסידיה, כי אני בימין בניגוד לביבי השמאלן הידוע) שדורשת לפתוח בחקירה פלילית בחשד לגניבה כנגד ביבי וזאת שהוא חי איתה (שמה ברח לי מהראש כבר אשתקי-אשתקד).
אין לי שום בעיה שמר"צ ייצרו קואליצייה עם החרדים ועם הערבים ועם בנט ועם מי שניתן, וכל זאת כדי לבודד את הליכוד ולמוטט אותו ואת התמהוני העומד בראשו.
לפעמים מילים לוקחות את הרעיון רחוק מידי
בל"ד? ברצינות?
אתה מעדיף את זועבי על פני ביבי?
ברצינות?
 
בוודאי שלא. הדברים נכתבו כדי להדגיש את סלידתי

לפעמים מילים לוקחות את הרעיון רחוק מידי
בל"ד? ברצינות?
אתה מעדיף את זועבי על פני ביבי?
ברצינות?
בוודאי שלא. הדברים נכתבו כדי להדגיש את סלידתי
מכל הקשור בביבי. את זועבי צריך לחסום מלהגיש מועמדות בכלל לכנסת. יחד עם זאת, אין לי בעיה עם חברי כנסת שפויים שמוכנים להתפשר גם על חלק מהאידיאולוגיה שלהם למען הצלחת המטרה ולמען המדינה.
 
מאיזו שנה המצע הזה? הליכוד לא פירסמה מצע משנת 2009

מתוך מצע הליכוד:
4. תשתיות
מפתח נוסף לצמיחה ארוכת טווח וצמצום הפערים החברתיים, הוא ההשקעה בתשתיות. חיבור ערי ישראל בקווי תעבורה נוחים דוגמת הרכבת ובנית מערכת כבישים מתקדמת בשילוב עם רפורמת הקרקעות, יחסלו סופית את ההפרדה בין מרכז לפריפריה בישראל. ממשלת ליכוד בראשותו של נתניהו, תפעל למען פיתות התשתיות כך שיתמכו בתיירות הנכנסת, שיכולה לספק מגוון גדול של משרות שאינן צורכות הכשרה ארוכת טווח.
מאיזו שנה המצע הזה? הליכוד לא פירסמה מצע משנת 2009
 

25306yosef

New member
מפלגת הליכוד היא מפלגת השחיתות !!!

מתוך מצע הליכוד:
4. תשתיות
מפתח נוסף לצמיחה ארוכת טווח וצמצום הפערים החברתיים, הוא ההשקעה בתשתיות. חיבור ערי ישראל בקווי תעבורה נוחים דוגמת הרכבת ובנית מערכת כבישים מתקדמת בשילוב עם רפורמת הקרקעות, יחסלו סופית את ההפרדה בין מרכז לפריפריה בישראל. ממשלת ליכוד בראשותו של נתניהו, תפעל למען פיתות התשתיות כך שיתמכו בתיירות הנכנסת, שיכולה לספק מגוון גדול של משרות שאינן צורכות הכשרה ארוכת טווח.
מפלגת הליכוד היא מפלגת השחיתות !!!
התחבורה הציבורית צריכה לפעול ברציפות 24 שעות ביממה, אחרת אין כל ערך לכל התשתיות שבהן מתפארת מפלגת הליכוד המושחתת עד היסוד.

תחבורה ציבורית הפועלת באופן חלקי בלבד מחייבת שימוש ברכב פרטי ולמעשה מעודדת בצורה קנאית את השימוש ברכב הפרטי.

ועוד לא אמרתי מילה אחת על כך שהתחבורה הציבורית צריכה להיות יעילה ונוחה ביותר על כל המשתמע מכך וללא יוצא מן הכלל. למפלגת הליכוד המושחתת ביותר אין כל עניין בכך שהתחבורה הציבורית בישראל תהיה נוחה ויעילה ביותר, לכן אין כל ערך לאותן תשתיות שבהן מתפארת מפלגת הליכוד המושחתת.

ויש לי עוד הרבה מאוד דוגמאות על השחיתות והזוהמה במפלגת הליכוד, אבל זה לא קשור לתח"צ.
 

amit1270

New member
מתוך מצע כולנו:

שאלה: האם נכבדי הפורום יכולים אולי לרכז לנו מידע
על הבחירות הקרובות בראיית תחבורה ציבורית...

יש אנשים שהקול שלהם בבחירות הולך לפי ביטחון, יש כאלה שהקול הולך לפי יוקר מחיה ויש כאלה שהקול הולך לפי תחבורה ציבורית... ובכנות, כאחד כזה... אין לי שמץ של מושג מה עמדות המפלגות השונות בנושא ומה כל מפלגה עשתה בעבר לקידום הנושא.
מתוך מצע כולנו:
3. שיפור תשתיות התחבורה והנגשת התחבורה הציבורית
אנו מאמינים כי לכל אזרח בישראל יש את הזכות לתחבורה ציבורית הולמת, בין אם הוא חי במרכז הארץ ובין אם הוא חי בצפונה או בדרומה של ישראל. זמינות קוים, סנכרון בין אמצעי תחבורה שונים, מידע ושקיפות, הם אבן יסוד בשירות התחבורה לאזרח עליו מפקחת מדינת ישראל. נפעל על פי עקרונות שביסודן תחבורה ציבורית המאפשרת לאדם העובד שירות תחבורה ציבורי ראוי ויעיל ונמקד את הפעילות באיזורי הפריפריה, הנמצאים כיום בחיסרון משמעותי מבחינה זו:
א. נפעל להקמת 4 רשויות מטרופוליניות (צפון, מרכז, דרום, ירושלים), כמקובל בעולם, והעברת סמכויות תחבורתיות נרחבות לרשויות אלה, כדי ליצור מערכת תחבורה ציבורית מסועפת, זמינה נוחה ויעילה לחיבור המטרופולינים הגדולים לערים ולפרברים סביבם.
ב. נפעל בפריפריה להנגשת התחבורה ‘מהבית למקום העבודה’, תוך התרכזות במרכזי תעסוקה, כדי להביא להגדלת אפשרויות התעסוקה.
ג. נשפר את הסנכרון בין שירותי התחבורה השונים בפריפריה על מנת לצמצם את זמני הנסיעה הארוכים.
ד. נשקיע בפיתוח תשתיות תחבורתיות כדי לשחרר דירות ‘תקועות’ לשוק הדיור. יותר מ- 200 אלף דירות מתוכננות, אינן נבנות, בין היתר, בשל העדר התשתיות הנדרשות בקרבתן. חלק משמעותי מהתשתיות הנדרשות הינו בתחום התחבורה. נעדיף להשקיע בפיתוח התשתיות התחבורתיות הנדרשות כדי לאפשר הוצאתם לפועל של פרויקטי דיור.
 

איטלקי8

New member
מה הערך של 4 רשויות מטרופוליניות?

מתוך מצע כולנו:
3. שיפור תשתיות התחבורה והנגשת התחבורה הציבורית
אנו מאמינים כי לכל אזרח בישראל יש את הזכות לתחבורה ציבורית הולמת, בין אם הוא חי במרכז הארץ ובין אם הוא חי בצפונה או בדרומה של ישראל. זמינות קוים, סנכרון בין אמצעי תחבורה שונים, מידע ושקיפות, הם אבן יסוד בשירות התחבורה לאזרח עליו מפקחת מדינת ישראל. נפעל על פי עקרונות שביסודן תחבורה ציבורית המאפשרת לאדם העובד שירות תחבורה ציבורי ראוי ויעיל ונמקד את הפעילות באיזורי הפריפריה, הנמצאים כיום בחיסרון משמעותי מבחינה זו:
א. נפעל להקמת 4 רשויות מטרופוליניות (צפון, מרכז, דרום, ירושלים), כמקובל בעולם, והעברת סמכויות תחבורתיות נרחבות לרשויות אלה, כדי ליצור מערכת תחבורה ציבורית מסועפת, זמינה נוחה ויעילה לחיבור המטרופולינים הגדולים לערים ולפרברים סביבם.
ב. נפעל בפריפריה להנגשת התחבורה ‘מהבית למקום העבודה’, תוך התרכזות במרכזי תעסוקה, כדי להביא להגדלת אפשרויות התעסוקה.
ג. נשפר את הסנכרון בין שירותי התחבורה השונים בפריפריה על מנת לצמצם את זמני הנסיעה הארוכים.
ד. נשקיע בפיתוח תשתיות תחבורתיות כדי לשחרר דירות ‘תקועות’ לשוק הדיור. יותר מ- 200 אלף דירות מתוכננות, אינן נבנות, בין היתר, בשל העדר התשתיות הנדרשות בקרבתן. חלק משמעותי מהתשתיות הנדרשות הינו בתחום התחבורה. נעדיף להשקיע בפיתוח התשתיות התחבורתיות הנדרשות כדי לאפשר הוצאתם לפועל של פרויקטי דיור.
מה הערך של 4 רשויות מטרופוליניות?
לי זה נשמע כמו 4 ראשי ראשויות, 4 סגנים ושבסוף לא יקרה כלום.
 
במטרופולינים שבהם יש מספר רשויות יש ערך לרשות מטרופולינית

מה הערך של 4 רשויות מטרופוליניות?
לי זה נשמע כמו 4 ראשי ראשויות, 4 סגנים ושבסוף לא יקרה כלום.
במטרופולינים שבהם יש מספר רשויות יש ערך לרשות מטרופולינית
שתיצור אינטגרציה בין הרשויות השונות.
בירושלים ובמטרופולין חיפה למעשה יש רשות מטרופולינית - תוכנית אב לתחבורה ויפה נוף.
בגוש דן נתיבי איילון ונת"ע נכשלו בכך וגוש דן זקוק מאוד לאינטגרציה בין הרשויות המקומיות בו על מנת שהתחבורה הציבורית בו תתקדם. משרד התחבורה לא מצליח לעשות זאת. ולא חסרות דוגמאות: המת"צ בפתח תקוה, הקו הורוד בערי השרון, הקו הכחול בערי השפלה, הרפורמה שהייתה בשנת 2011.
בגוש דן יש צורך דחוף ברשות מטרופולינית לתחבורה ציבורית.
 

איטלקי8

New member
כמדומני שדוח מבקר המדינה די קטל את יפה נוף לא?

במטרופולינים שבהם יש מספר רשויות יש ערך לרשות מטרופולינית
שתיצור אינטגרציה בין הרשויות השונות.
בירושלים ובמטרופולין חיפה למעשה יש רשות מטרופולינית - תוכנית אב לתחבורה ויפה נוף.
בגוש דן נתיבי איילון ונת"ע נכשלו בכך וגוש דן זקוק מאוד לאינטגרציה בין הרשויות המקומיות בו על מנת שהתחבורה הציבורית בו תתקדם. משרד התחבורה לא מצליח לעשות זאת. ולא חסרות דוגמאות: המת"צ בפתח תקוה, הקו הורוד בערי השרון, הקו הכחול בערי השפלה, הרפורמה שהייתה בשנת 2011.
בגוש דן יש צורך דחוף ברשות מטרופולינית לתחבורה ציבורית.
כמדומני שדוח מבקר המדינה די קטל את יפה נוף לא?
 
מבקר המדינה עושה את תפקידו וכן הוא מצא כשלים מהותיים גם

כמדומני שדוח מבקר המדינה די קטל את יפה נוף לא?
מבקר המדינה עושה את תפקידו וכן הוא מצא כשלים מהותיים גם
ביפה נוף, כמו גם בפרויקט הרק"ל בירושלים.
אבל בהשוואה בין המטרופולינים בקידום תחבורה ציבורית - יפה נוף ותוכנית אב לתחבורה מצליחות הרבה יותר מנתיבי איילון (בעבר) ונת"ע בהווה.
 

איטלקי8

New member
לא יודע איכשהו המצב בחיפה נראה קטסטרופלי...

מבקר המדינה עושה את תפקידו וכן הוא מצא כשלים מהותיים גם
ביפה נוף, כמו גם בפרויקט הרק"ל בירושלים.
אבל בהשוואה בין המטרופולינים בקידום תחבורה ציבורית - יפה נוף ותוכנית אב לתחבורה מצליחות הרבה יותר מנתיבי איילון (בעבר) ונת"ע בהווה.
לא יודע איכשהו המצב בחיפה נראה קטסטרופלי...
הצגים של המטרונית בקושי עובדים, הציר של המטרונית בכלל לא גמור ואפילו בקושי יש עבודות על הציר...
הרכבל המדובר לטכניון בכלל לא נראה באופק..
&nbsp
לי זה דווקא נראה שהכל שם כושל ותקוע.
 

amit1270

New member
כחלון לא המציא את זה

מה הערך של 4 רשויות מטרופוליניות?
לי זה נשמע כמו 4 ראשי ראשויות, 4 סגנים ושבסוף לא יקרה כלום.
כחלון לא המציא את זה
זה מופיע כבר בדו"ח סדן מ-2007 לבחינת הרפורמה בתח"צ, בנוסף לרשות הארצית לתח"צ (שכבר קמה). גם טרכטנברג (2011) התייחס לנושא.
 

amit1270

New member
מתוך מצע ישראל ביתנו:

שאלה: האם נכבדי הפורום יכולים אולי לרכז לנו מידע
על הבחירות הקרובות בראיית תחבורה ציבורית...

יש אנשים שהקול שלהם בבחירות הולך לפי ביטחון, יש כאלה שהקול הולך לפי יוקר מחיה ויש כאלה שהקול הולך לפי תחבורה ציבורית... ובכנות, כאחד כזה... אין לי שמץ של מושג מה עמדות המפלגות השונות בנושא ומה כל מפלגה עשתה בעבר לקידום הנושא.
מתוך מצע ישראל ביתנו:
השקעה בתשתיות
א. הוצאה מיידית של כל הפרויקטים הזמינים והמתוקצבים אל הפועל, במיוחד בתחומי תחבורה, אנרגיה, מים, בריאות וחינוך. ביצוע הפרויקטים הללו יקרב את הפריפריה למרכז, יגשר על הפערים הסוציו-אקונומיים ויקטין את האבטלה.
ב. שיתוף יזמים פרטיים בפרויקטים לאומיים על מנת לחלק את הנטל התקציבי.
ג. קידום ישראל כיעד אטרקטיבי להשקעות זרות על ידי תגמול משקיעים זרים, לרבות הקלות במיסוי, השתתפות בהקמת מפעלים, תמריצים למעסיק בעבור כל מועסק, ופישוט הליכים ביורוקראטיים, בדגש על פישוט הליכי אישורים לתכנון ובנייה.
....
[איכות הסביבה]
נפעל להגנת הסביבה ואבטחת איכות החיים בתחומים הבאים: שמירת שטחים פתוחים ועתודות קרקע; קידום ופיתוח נמרצים של מערכות להסעה המונית, בדגש על פיתוח רכבתי, באזורי המטרופולין ובתחום הבינעירוני. טיפול במשבר המים באזורנו באמצעות בניית מתקני התפלה וטיהור מי שופכין; הגנה על חופי ישראל, לרבות הכנרת, ים המלח והים התיכון ושמירתם נגישים לציבור; טיפול משולב בפסולת המוצקה ובחומרים המסוכנים; הגברת המחזור והטיפול המשולב באשפה, כולל תמריצים לתעשיית המחזור ומיזמי מחזור ברשויות המקומיות; איכות המים במאגרים ובאקוויפרים ושיקום הנחלים; איכות האוויר; ושימור מבנים ואתרים היסטוריים וארכיאולוגים, ואתרי המורשת הציונית.
 

amit1270

New member
מתוך מצע הבית היהודי:

שאלה: האם נכבדי הפורום יכולים אולי לרכז לנו מידע
על הבחירות הקרובות בראיית תחבורה ציבורית...

יש אנשים שהקול שלהם בבחירות הולך לפי ביטחון, יש כאלה שהקול הולך לפי יוקר מחיה ויש כאלה שהקול הולך לפי תחבורה ציבורית... ובכנות, כאחד כזה... אין לי שמץ של מושג מה עמדות המפלגות השונות בנושא ומה כל מפלגה עשתה בעבר לקידום הנושא.
מתוך מצע הבית היהודי:
איכות הסביבה - אנו רואים בשמירה על הסביבה נדבך חשוב הנכלל בערך אהבת הארץ. נפעל לשמירה על איכות המים ומאבק בגניבות מים ובזיהומם. נוביל את חשיבות השמירה על איכות האוויר, עידוד השימוש בתחבורה ציבורית, התייעלותה והוזלתה. נדאג לשימוש הוגן במשאבי הטבע ואכיפה אפקטיבית על מפרי חוק, כדוגמת מחצבות בלתי חוקיות. נעודד את השימוש ונקדם מתן תמריצים לשימוש באנרגיות מתחדשות.
 

amit1270

New member
מתוך מצע יהדות התורה:

שאלה: האם נכבדי הפורום יכולים אולי לרכז לנו מידע
על הבחירות הקרובות בראיית תחבורה ציבורית...

יש אנשים שהקול שלהם בבחירות הולך לפי ביטחון, יש כאלה שהקול הולך לפי יוקר מחיה ויש כאלה שהקול הולך לפי תחבורה ציבורית... ובכנות, כאחד כזה... אין לי שמץ של מושג מה עמדות המפלגות השונות בנושא ומה כל מפלגה עשתה בעבר לקידום הנושא.
מתוך מצע יהדות התורה:
תחבורה ציבורית
נדאג לשיפור התחבורה הציבורית, לייעול השירותים התחבורתיים לשכונות ולערים המאוכלסות בציבור חרדי, המבורך במשפחות מרובות ילדים, והזקוקים ביותר לשירותי תחבורה ציבוריים, יעילים ומתוגברים.
 

amit1270

New member
מתוך מצע חד"ש:

שאלה: האם נכבדי הפורום יכולים אולי לרכז לנו מידע
על הבחירות הקרובות בראיית תחבורה ציבורית...

יש אנשים שהקול שלהם בבחירות הולך לפי ביטחון, יש כאלה שהקול הולך לפי יוקר מחיה ויש כאלה שהקול הולך לפי תחבורה ציבורית... ובכנות, כאחד כזה... אין לי שמץ של מושג מה עמדות המפלגות השונות בנושא ומה כל מפלגה עשתה בעבר לקידום הנושא.
מתוך מצע חד"ש:
[להגנת הסביבה ולצדק סביבתי]
...
במקום לבנות עשרות יישובים קטנים שדורשים תשתיות חדשות ויקרות, אנו מציעים לחזק ולבנות בערים קיימות. תחת שיטת הבנייה הנוכחית שמקדמת את השימוש ברכב פרטי, אנו מציעים לבנות מרחבים אורבניים צפופים בהם עסקים, דיור, ושטחי ציבור שזורים זה בזה; ערים בהן תחבורה ציבורית, רשתות אופניים, ומדרכות רחבות יוכלו להחליף את הכבישים הפקוקים שהם אחד הגורמים המרכזיים לזיהום האוויר שהורג 1,500 אנשים מדי שנה. יש להפוך את היחס בין ההשקעות הממשלתיות בתשתיות לרכב פרטי לבין ההשקעה הממשלתית בתחבורה ציבורית.
...
חד"ש תיאבק ותיזום חקיקה בנושאים הבאים:
...
7. מתן עדיפות ברורה לתחבורה הציבורית על חשבון צמצום השקעות בכבישים; הבטחת שירותי תחבורה ציבורית ברמה גבוהה ליישובי הפריפריה וליישובים הערביים; הפסקת ההפרטה של התחבורה הציבורית והבטחת איכותה וזמינותה; פיתוח תחבורה מסילתית והפחתת מחירי הנסיעות ברכבת; פיתוח שבילי אופניים בערים; עצירת המשך הפיתוח של פרויקט "כביש חוצה ישראל" ופרויקטים דומים של הפרטת כבישים, שהם אסון חברתי ואקולוגי; תכנית ארצית למלחמה בתאונות דרכים;
 
"הפסקת ההפרטה של התחבורה הציבורית"?

מתוך מצע חד"ש:
[להגנת הסביבה ולצדק סביבתי]
...
במקום לבנות עשרות יישובים קטנים שדורשים תשתיות חדשות ויקרות, אנו מציעים לחזק ולבנות בערים קיימות. תחת שיטת הבנייה הנוכחית שמקדמת את השימוש ברכב פרטי, אנו מציעים לבנות מרחבים אורבניים צפופים בהם עסקים, דיור, ושטחי ציבור שזורים זה בזה; ערים בהן תחבורה ציבורית, רשתות אופניים, ומדרכות רחבות יוכלו להחליף את הכבישים הפקוקים שהם אחד הגורמים המרכזיים לזיהום האוויר שהורג 1,500 אנשים מדי שנה. יש להפוך את היחס בין ההשקעות הממשלתיות בתשתיות לרכב פרטי לבין ההשקעה הממשלתית בתחבורה ציבורית.
...
חד"ש תיאבק ותיזום חקיקה בנושאים הבאים:
...
7. מתן עדיפות ברורה לתחבורה הציבורית על חשבון צמצום השקעות בכבישים; הבטחת שירותי תחבורה ציבורית ברמה גבוהה ליישובי הפריפריה וליישובים הערביים; הפסקת ההפרטה של התחבורה הציבורית והבטחת איכותה וזמינותה; פיתוח תחבורה מסילתית והפחתת מחירי הנסיעות ברכבת; פיתוח שבילי אופניים בערים; עצירת המשך הפיתוח של פרויקט "כביש חוצה ישראל" ופרויקטים דומים של הפרטת כבישים, שהם אסון חברתי ואקולוגי; תכנית ארצית למלחמה בתאונות דרכים;
"הפסקת ההפרטה של התחבורה הציבורית"?
לא נראה שהם מבינים מושגים בסיסיים.
עמית, תודה רבה על עבודת הריכוז!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה