שאלה דחופה,תרגום של מילה!!

SilverStar1

New member
שאלה דחופה,תרגום של מילה!!

איך אומרים "להגביר" באנגלית?הכוונה למקצוע הגברה.. "אני מגביר מחשבים ופיסיקה 5 יח"ל" זה לבגרות מחר בע"פ תודה מראש.
 

p i n g o

New member
פשוט לא אומרים.

גם בעברית לא שמעתי יותר מדי אנשים שאומרים את זה... אתה יכול להגיד My main subjects are Computers (maybe Computer Science? -- try to be more specific) and Physics.
 

SilverStar1

New member
מישהו עזר לי כבר בצאט..

הוא אמר שאומרים enhance תודה בכל אופן.
 
למעלה