שאלה דחופה שאני חייב תשובה מוטורולהA835 שווה קניה ב1300 שח ? ואם הוא מתאים לרשת סלקום?
ס סאן13 New member 24/4/04 #1 שאלה דחופה שאני חייב תשובה מוטורולהA835 שווה קניה ב1300 שח ? ואם הוא מתאים לרשת סלקום?
M megahertz New member 24/4/04 #3 שאלו את זה (אולי אתה?) לפני../images/Emo21.gif יומיים נראה לי.. וקוקי אמר משהו כזה: תבדוק אם הוא בגירסה האנגלית (נראה לי) ועוד משהו..תעשה חיפוש..אם זה באמת חשוב לך
שאלו את זה (אולי אתה?) לפני../images/Emo21.gif יומיים נראה לי.. וקוקי אמר משהו כזה: תבדוק אם הוא בגירסה האנגלית (נראה לי) ועוד משהו..תעשה חיפוש..אם זה באמת חשוב לך
ס סאן13 New member 24/4/04 #4 עשיתי חיפוש? וכן הוא מחו"ל , אני מעוניין ליקנות אבל רוצה להיות בטוח שזו עיסקה טובה
M megahertz New member 24/4/04 #5 אתה שואל אותי אם עשית?../images/Emo21.gif אני לא.. ואני יודע שהוא מחו"ל...אבל יש איזה משהו בגירסה שצריך לבדוק..קוקיטו (2cookie) יודע
אתה שואל אותי אם עשית?../images/Emo21.gif אני לא.. ואני יודע שהוא מחו"ל...אבל יש איזה משהו בגירסה שצריך לבדוק..קוקיטו (2cookie) יודע
M megahertz New member 24/4/04 #9 נו הייתי קרוב:../images/Emo21.gif זה היה הוא (סאן13) זה לא היה קוקי וזה כן היה משהו עם אנגליה (גירסה אנגלית/נעול לרשת בריטניה), אותו הדבר
נו הייתי קרוב:../images/Emo21.gif זה היה הוא (סאן13) זה לא היה קוקי וזה כן היה משהו עם אנגליה (גירסה אנגלית/נעול לרשת בריטניה), אותו הדבר