שאלה דחופה שאני חייב תשובה

סאן13

New member
שאלה דחופה שאני חייב תשובה

מוטורולהA835 שווה קניה ב1300 שח ? ואם הוא מתאים לרשת סלקום?
 

megahertz

New member
שאלו את זה (אולי אתה?) לפני../images/Emo21.gif

יומיים נראה לי.. וקוקי אמר משהו כזה: תבדוק אם הוא בגירסה האנגלית (נראה לי) ועוד משהו..תעשה חיפוש..אם זה באמת חשוב לך
 

סאן13

New member
עשיתי חיפוש?

וכן הוא מחו"ל , אני מעוניין ליקנות אבל רוצה להיות בטוח שזו עיסקה טובה
 

megahertz

New member
אתה שואל אותי אם עשית?../images/Emo21.gif

אני לא.. ואני יודע שהוא מחו"ל...אבל יש איזה משהו בגירסה שצריך לבדוק..קוקיטו (2cookie) יודע
 

megahertz

New member
../images/Emo12.gif באמת?../images/Emo21.gif

 

megahertz

New member
נו הייתי קרוב:../images/Emo21.gif

זה היה הוא (סאן13) זה לא היה קוקי
וזה כן היה משהו עם אנגליה (גירסה אנגלית/נעול לרשת בריטניה), אותו הדבר
 
למעלה