שאלה דחופה, לגבי חתול שעבר איתנו דירה

shultza

New member
שאלה דחופה, לגבי חתול שעבר איתנו דירה

יש לי שאלה נורא דחופה, אנחנו במעבר דירה היום - מסביבות 9 בבוקר. החתול הוא חתול ביתי - בן 9 - מסורס - בריא. הוא נורא פחדן כך שהוא התחבא כל זמן שהמובילים היו בדירה הקודמת. כשהגענו לדירה החדשה הוא ממש נכנס לפאניקה, עכשיו הוא נמצא איתי בחדר עם ספה שהוא מכיר ועם עוד שני אנשים שהוא מכיר - אבל הוא נושם נורא נורא מהר, נ-ו-ר-א. אני יודעת שהסיבה היא שהוא נורא מפחד, אבל האם יכול להיות משהו נוסף שאני לא עולה עליו? בבקשה עזרה
 

ויקסי

New member
הגיוני שזה מהפחד

התיאור שלך נשמע מאוד כמו חתול מפוחד וזה טבעי לחלוטין וסביר להניח שיעבור לבד תוך כמה שעות. מה שהכי חשוב בימים הראשונים לא להשאיר חלונות פתוחים ולהשגיח כשפותחים את הדלת, לחתולים במצב כזה יש נטיה לברוח ולנסות לחזור לטריטוריה המוכרת ולצערי זה בד"כ עולה להם בחייהם...
 

shultza

New member
תודה..

הוא עדיין נושם ככה - כמובן מפחד לזוז בבית. הוא לא אכל או שתה שום דבר משעות הבוקר.. זה מסוכן לו?
 

ויקסי

New member
לא זה לא מסוכן

תנסי לסגור אותו בחדר שקט וחשוך עם ארגז הצרכים שלו, כלי מים ואולי איזה שמיכה עדיין עם הריח של הבית הישן, סביר להניח שעד הבוקר הוא כבר יהיה יותר רגוע
 

shultza

New member
תודה רבה

מקווה שיהיה טוב יותר בבוקר, אספר מחר!
 
למעלה