שאלה דחופה לגבי הבאת חתול מארצות הברית

שאלה דחופה לגבי הבאת חתול מארצות הברית

אנחנו מנסים לשלוח פקס להסגר ברמלה (זה מה שכתוב בשרותים הווטרינריים) למספר 089229906 ואנחנו לא מצליחים לשלוח להם פקס, האם אפשר לשלוח להם אי מייל? הטיסה מחר בצהריים מארצות הברית.
 

chrysoberyl

New member
השאלה היא אם החתול מגיע לבד בקרגו או ...

עם בן אדם, אם החתול מגיע לבד אז הייתם צריכים לעשות אישור יבוא במשרד החקלאות, זה לא סיפור גדול אבל לוקח קצת זמן ועולה כמה עשרות שקלים. ואם החתול מגיע עם בן אדם אז אף אחד לא בודק אם יש את האישור הזה בכלל... מה שכן בשני המקרים החתול צריך להיות מחוסן נגד כלבת לפחות 30 יום לפני הטיסה ובעל אישור מוטרינר ממשלתי על כך שהוא נבדק במהלך השבוע האחרון לפני הטיסה ונמצא בריא. אם אני לא טועה אז עכשיו צריך גם שבב אלקטרוני אבל אני לא בטוחה כי כבר מזמן לא הבאתי חתול מארצות הברית... ליאת
 
החתול מגיע עם סבא וסבתא שלי

באותה טיסה, הוא לא מגיע לבד. הוטרינר המחוזי שם נתן להם אישור, ויש לו חיסון כלבת כבר יותר מ30 יום. אז האם צריך אישור? אני מפחדת שהם יתקעו או שיקחו את החתול להסגר, זה חתול מפונק, וגם הוא וגם סבא וסבתא שלי יכנסו לדיכאון אם זה יקרה.
 

chrysoberyl

New member
עד כמה שידוע לי לא צריכה להיות שום בעיה../images/Emo13.gif

המקסימום שיכול לקרות לדעתי זה שיקחו להם כסף במכס וזה רק אם החתול יראה להם "יקר"... ליאת
 

chrysoberyl

New member
אני לא יודעת להגיד לך...

יכול להיות שבכלל לא יקחו להם כסף אבל גם אם יקחו משהו זה בטח לא יהיה סכום מטורף... ליאת
 

GeJuFan

New member
נסי להתקשר אליהם

מחר בבוקר ולראות אם הפקס מעודכן. חוץ מזה ממליצה לנסות ולהתקשר לשירותים הוטרינרים ולהגיד להם שאת לא מצליחה לתפוס את ההסגר ושאת מבקשת את עזרתם. תגידי להם שזה דחוף כי סביך אמורים לנחות בשעות הקרובות. מעבר לזה אני לא מאמינה שיהיו בעיות מיוחדות בכניסה אם יש חיסונים תקפים והחתול לא היה חולה בשנה האחרונה ויש גם אישורים של הוטרינר הרשותי בארה"ב לא חושבת שיעשו להם בעיות מיוחדות בכניסה.
 
העניין הסתדר

שלחתי מייל לוטרינר שאחראי על היבוא והיצוא, והוא נתן לי מספר פקס, וכתובת מייל, שלחתי את הפרטים לכתובת המייל. אז אני מקווה שהכל יהיה בסדר! תודה רבה לכולם!
 
למעלה