שאלה דחופה ביותר

tooshtooshit

New member
שאלה דחופה ביותר

אני לא יודעת אם זה הפורום הנכון לפנות אליו אבל לא מצאתי פורום מתאים, נקרע לי הסרט של קלטת לטייפ, המידע על הקלטת מאוד חשוב ואני חייבת למצוא דרך לשחזר אותו, איך ניתן לעשות דבר כזה?! לאן עליי לפנות? תודה רבה
 

יקי פז

New member
מבצע מורכב

ודורש סבלנות - .......וזכרון טוב, קצת לכה שקופה - (לציפוי ציפורניים) למה זכרון? לזכור להרכיב את הקלטת חזרה ... אם רוצים לעשות זאת במו ידייך. כל טכנאי אלקטרוניקה ישמח לעשות ת'עבודה תמורת סכום נאה.
 

IBZ

New member
-->

בעקרון מה שאני הייתי עושה הוא לפתוח את הקלטת, לסדר את הסליל כמו שהוא אמור להיות(בין הגלגלים והלוחיות שנמצאות שם) ומדביק חלק מצד אחד של הסליל על הצד השני באורך של חצי ס"מ, ולמרות שבקטע הזה הקול יקפוץ מעט אבל תוכלי להציל את שאר הסליל
 

tooshtooshit

New member
אוקיי זה המצב

הסרט עוד יושב לו בבטחה ובנוחות בתוך הסליל, פשוט הוא טיפה יצא (לא משהו שאי אפשר להחזיר על ידי סיבוב עם האצבעות של הגלגלים שלל הקלטת) אבל החלק של הסרט שיצא נקרע, כלומר , אם אני אחזיער את הסליל פנימה אני אצטרך לסובב את שני הגלגלים כי הסרט קרוע, עכשיו, אם אני אשתמש בלכה שקופה האם זה יחזיק מספיק חזק את הסרט כדי שאוכל להשתמש שוב בקלטת?
 

tooshtooshit

New member
אוקיי,, האם אני צריכה

שצד אחד של הסרט יעלה טיפה עלך השני או שהם בדיוק ישלימו אחד את השני?? והאם זה באמת יחזיק מספיק חזק כדי להשתמש בקלטת שוב מבלי שהיא תיקרע?
 
למעלה