red tomato
New member
שאלה דחופה אם יש כאן בכלל מישו..
שאלה דחופה אם יש כאן בכלל מישו..
יש לכם מושג איך אני מגיעה מראשל"צ למכללת לוניסקי בת"א מחר בבוקר?! *ככה זה כשמפילים עליי עבודה למחר בבוקר לפני שעה כשלא הייתי בכלל בבית*
שאלה דחופה אם יש כאן בכלל מישו..
יש לכם מושג איך אני מגיעה מראשל"צ למכללת לוניסקי בת"א מחר בבוקר?! *ככה זה כשמפילים עליי עבודה למחר בבוקר לפני שעה כשלא הייתי בכלל בבית*