שאלה דחופה אם יש כאן בכלל מישו..

מצב
הנושא נעול.

red tomato

New member
שאלה דחופה אם יש כאן בכלל מישו..

שאלה דחופה אם יש כאן בכלל מישו..
יש לכם מושג איך אני מגיעה מראשל"צ למכללת לוניסקי בת"א מחר בבוקר?! *ככה זה כשמפילים עליי עבודה למחר בבוקר לפני שעה כשלא הייתי בכלל בבית*
 

ה2

New member
מראשון 274 עד מסוף 2000 (רכבת-מרכז

שאלה דחופה אם יש כאן בכלל מישו..
יש לכם מושג איך אני מגיעה מראשל"צ למכללת לוניסקי בת"א מחר בבוקר?! *ככה זה כשמפילים עליי עבודה למחר בבוקר לפני שעה כשלא הייתי בכלל בבית*
מראשון 274 עד מסוף 2000 (רכבת-מרכז
=ארלוזורוב) ומשם קוים 501 508 601 למכללת לוינסקי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה