שאלה דחופההה

תמוש18

New member
שאלה דחופההה../images/Emo206.gif

קודם כל היי לכולם.... אני חייבת לדעת כמה דברים על עתודה.אני לפני גיוס אני בי"ב אני צריכה להחליט מה אני עושה אם אני מתגייסת או עתודה או שירות לאומי. אני מאוד רוצה לדעת במה כרוכה העתודה.אם אני חייבת לשרת אחרי הלימודים 3 שנים סדיר ו3 קבע או שאפשר לצאת מהצבא אח"כ כי אני לא רוצה לשרת 6 שנים.. ולגבי הפסיכומטרי, האם הצבא יכול לממן חלק מהתשלום לפסיכומטרי במקרה הצורך? מאוד אודה לכם אם תעזרו לי אני כבר השתגעתי מהדילמה של מה לעשות... תודהההה מראש
 

anabioein

New member
צלצלי 100 ותודיעי למשטרההההה

תתגייסי כן, 3+3 לא בבקשהההההההההההההההההההה
 

תמוש18

New member
זה ממש לא עזר לי....

איזה אכזבה..וציפיתי שתענו לי ברצינות ...
 

חייסוס

New member
אין לנו מה לענות ברצינות

רוצה ברצינות? בבקשה. א. 3 חובה, 3 קבע. ב. המון עתודאים מתים להשתחרר ולא מצליחים. להכנס להריון לא יעזור לך, גם לא פרופיל 21 שאינו נפשי. ג. עתודה זה מסלול צבאי בראש ובראשונה. את אפילו לא מתלבטת בינו לבין צבא, את מתלבטת בין עתודה לשירות לאומי. אז שימי לב, מדובר פה על צבא. לא משנה איך תסובבי את זה, 6 שנים בצבא.
 

richter

New member
נראה לי שכבר מאוחר מדי בכל מקרה

אם את עכשיו ב-י"ב- המועד האחרון האפשרי לפסיכומטרי בשביל העתודה הוא אפריל, ואני לא בטוח אם עדיין ניתן להירשם אליו... את הקורסים כבר פספסת בכל אופן..
 

תמוש18

New member
דווקא אתמול אמרו לי

שהרבה שירתו אחרי העתודה שנה משהו כזה ובגלל שלא היה צורך במקצוע שלהם בצבא שיחררו אותם... אם יש מישהו כזה פה.. help me
 

StasikD

New member
אין דבר כזה.

את מתכוונת שמעבר לשלוש שנים חובה הם היו רק בשנה אחת בקבע? זה קורה, אבל בהחלט לא הרבה, ובהחלט לא כדאי לבנות על זה.
 

playerf

New member
בכל מקרה

3 שנים עושים! ואני לא מבין למה לך ללכת לעתודה אם את לא רוצה לשרת בצבא? יש 2 צדדים בתחייבות, צד אחד של הצבא, לתת לך זמן ללמוד ולתת לך מענק והצד השני שלך, לשרת 6 שנים במקצוע (הגדרה גמישה, מודה) או 3 שנים לא במקצוע, לפי בחירתם. העסק לא טוב לך? אל תלכי לעתודה!
 
למעלה