שאלה דחוף

שאלה דחוף

איך אפשר לעשות בסימס מסיבה טובה..?
 

פלורי2

New member
אממ..../images/Emo19.gif../images/Emo211.gif

שאלה קצת מורכבת.. זה קצת מסובך כי את צריכה לנסות לעשות את המסיבה הכי טובה... איך שבא לך! משקאות, ריקודים, המון אורחים ואוכל!
 

lilOr

New member
מוזיקה, אוכל והרבה אורחים../images/Emo13.gif../images/Emo41.gif

 

m a y a 333

New member
../images/Emo110.gif ../images/Emo65.gif

אני משתמשת בקוד הכסף אז אין בעיה לעשות מסיבה טובה: דבר ראשון שהאיש/ה שלך ת/יהיה במצברוח טוב אחרת הוא יירדם/יעשה פיפי/ימות מרעב/יתחיל לבכות באמצע המסיבה. אני עושה את המסיבה בחצר האחורית, עם קייטרינג, מוזיקה (תוסיפי גם רמקולים) ובר שתייה (כדאי להזמין ברמן דרך הטלפון). אני גם שמה שני ג'קוזי, עוגה במקרה של יומולדת או חתונה, בקבוד יין ומקום לרקוד, זה עוזר. כשמתחילה המסיבה כמובן את צריכה למלא את האוכל (עדיף לפני שהאורחים באים) תתחילי לרקוד ותלחצי על כל האורחים "join". אחרי שרקדתם קצת תיכנסי לג'קוזי ושוב על כולם "join". אחרי שכולם נהנו בג'קוזי תצאי ותברכי עם או לאחד מהאורחים. אם עוד נשאר לך זמן תרקדי איתם, תדברי או כל דבר אחר. בדר"כ יוצא לי good time ברוב המסיבות, אבל פעם אחד בגדתי עם האישה והבעל כעס אז היה לי דירוג גרוע.. מישהו יודע מה הציון הכי טוב?
 

רוני13

New member
אמ...אני חושב!

אני חושב שקוראים לזה "rise roof" או משהו כזה! משהו עם הגג חחח....
 

S m i l e123

New member
דחוף שמים רק בדלת ../images/Emo13.gif

ראיתי את זה בפורום משחקי מחשב ורשת... (נחמד נכון) "מומלץ לא לכתוב דחוף בנושא ההודעה כי אנחנו יודעים שהאוטו נתקע, הכלב גוסס, הבית נשרף ...." (זה מפורום לימודים ושיעורי בית) ההסבר הוא שאין שום דבר דחוף מאוד במשחק מחשב או שההודעה שלך צריכה להיות יותר דחופה מהודעות אחרות...
 
למעלה