שאלה בתיקשורת ב ++C

gmorphus

New member
אני אישית לא הכרתי את המנגנון הזה

מגניב - נראה לי שזה מה שהוא מחפש
 

DNile

New member
כל יום לומדים דברים חדשים ../images/Emo13.gif

או שסתם משעמם באיזה שמירה, אז יושבים מול הCLI של הRouter ומנסים להבין אותו לעומק.
 

noamways

New member
מה אתה רוצה מהבן אדם?! אתה לא

רוצה לענות לו אז אל תענה, מי אתה שתרד על השגיאות כתיב שלו?! יש צורה להגיד דברים כאלה. נראה לי שאתה יושב יותר מדי ליד המחשב!!!
 

DNile

New member
נראה לי שבתור בן אדם חדש בפורום,

כדאי שתדע את מקומך.
 

gmorphus

New member
אני לא חדש בפורום

ואני חושב שאתה קצת מגזים - בכל מקרה, דיסלקציה זה גם שגיאות כתיב או קושי בכתיבה. יש כל מיני רמות של דיסלקציה וסוגים שונים.
 

DNile

New member
ויש גם דברים שמעציבים אותי.

כמוך.
 

gmorphus

New member
בחייך, זה באמת משנה?

וגם אם אין לו דיסלקציה - אולי הוא פשוט חרא באנגלית, זו סיבה לרדת עליו מעל דפי הפורום? כולנו כבר יודעים שאתה קצת ממורמר אבל לפעמים זה לא לעניין. (וזה לא שמקצועית אני לא מעריך אותך)
 

DNile

New member
כשאנשים שואלים בפורום שאלות

על איך לבנות משהו שיכול לשמש כדי להאזין לתקשורת ברשת(אחלה טריק להפעיל את זה ברשת של הבית ספר ולקרוא את האימיילים של המורה), מן הסתם, אני חשדן מטבעי. אני עוד יותר חשדן, כשבן אדם שעושה קורס תקשורת לא יודע איך לכתוב ראוטר, ולא יודע מה זה MAC.
 

liran22

New member
אני לא ביקשתי לדעת

איך מאזנים ברשת כי אני כבר יודע ולגבי ה MAC אני יודע מה זה ולגבי אנגלית מה זה חשוב את כתבתי את זה בגלל שגיאת כתיב החשוב זה אני מנסה להבין איך הדבר עובד ולגבי ה פרוקסי הכוונה להגדיר את המחשב שמישמש כנתב כשרת פרוקסי ? תודה מראש
 

DNile

New member
מה ז"א "לחייב אותה"?

שהניתוב יעבור דרכה, או שההודעה תהיה ממש מיועדת אליה? מי שולח את ההודעות האלה? ולמה אתה רוצה לחייב אותה לעבור דרך מחשב מסוים, במקום לתת לרשת לנתב את החבילות כמו שהיא רוצה?
 
למעלה