שאלה בריאותית P:

Mr Invisibilety

New member
שאלה בריאותית P:

היי אני מתגייס עוד שבוע ו4 ימים, כלל צהלי. עכשיו הבעיה שלי היא שיש לי מחלת עור של אלרגיות, אני אלרגי להמון דברים סבון, חומרי ניקוי ובעיקר כלור ועוד כל מני. עכשיו הפרופיל שלי הוא 72 ויש לי על הנושא הזה 2 סעיפי ליקויי. רק שאני לא בטוח שהצבא מודע לזה כל כך ו..שיהיה לי פטור מניקיונות לפחות בכאלה שמשתמשים בחומרים (אם בכלל?) בקיצור השאלה שלי היא אם אני יכול ללכת לרופא עור שלי ולקבל ממנו אישור או הערכת מצב, אם אני אביא את זה לטירונות זה תקף? או שאני צריך לשלוח את זה בפקס כמה שיותר מהר לפני הגיוס? תודה רבה על העזרה!
 
היי

אתה הודעת בצו ראשון שיש לך את כול הבעיות האלו? כי אחרת יהיו לך בעיות אם לא דיווחת על זה... תלך לרופא שלך ותראה מה הוא ימליץ לך לעשות.. בהצלחה..
 
תביא את האישור/הערכת מצב לטירונות

תראה למפקדים שלך בהזדמנות ראשונה שיש לך, ותבקש גם שיקבעו לך תור לרופא כדי שיהיה לך פטור. אם הורידו לך פרופיל על זה אין סיבה שלא יתנו לך פטור ויעשו בעיות
 

pop girl 20

New member
תקשיב,

אם הבאת את הכל איתך בצו ראשון,וכתובים סעיפי הליקוי הם לוקחים את זה בחשבון וייתנו לך מה שמגיע לך, עכשיו לגביי-רופא אזרחי,הוא לא יכול לעזור לך הרבה,הוא כן ייתן לך אישור,אבל הכל צריך לעבור דרך רופא צבאי,ומכייון שעשית את זה,פשוט תביא איתך את המסמכים*מצולמים*שיהיו לך איתך בזמן הטירונות.למקרה ש...ושמה כבר תראה למי שצריך או יישאל. ואגב,לאחותי,היה בשלב כלשהו פטור מטורנות מטבח בגלל אלרגיה,הסבון שמה החריף לה את זה,אבל לה היה פרופיל 97 והורידו לה,לא זוכרת לכמה.
 

mikeyy

New member
באותו נושא-יש צורך באישור רופא כללי משפחתי או

רופא אלרגיות [שמעתי שיש דבר כזה:O]?
 
למעלה