שאלה בקשר לתכנת "פרוטוקול" דיונים
בבתי המשפט. קרו לי שני מקרים, שהראו לי שמיחשוב בתי המשפט נעשה ברשלנות על מנת לאפשר זיופים. האם מדובר ברשלנות מקצועית? נאמר לי שהתכנות הוא של חברת י.ב.מ . מי שעמד (או עדיין) בראש י.ב.מ ישראל, עמד בראש מכון ויצמן (או אגודת הידידים שלו) והוא הבעל של מי שעומדת בראש בנק לאומי. לבנק לאומי יש "חשבון" עם ניצולי שואה שקרובי משפחתם הפקידו פקדונות בבנק לפני המלחמה. בצורה כזאת, כאשר הבנק הלאומי קשור למכון וייצמן בתוקף נישואין (שזה מאפשר טרור גנטי נגד היורשים הפוטנציאלים, צאצאיהם של הנספים בשואה) וי.ב.מ. הוא גם המתכנת של תכנת בתי המשפט, עלולים לקרות זיופים כפי שקרה במקרה שלי, כאשר מהפרוטוקול נשמטו באופן "עצמאי" המילים: אבבוט, סקוויב, "יישום", כאחראים על שיבושים פליליים שארעו בתיק בית המשפט שכוללים את מותה של השופטת, מותם של פסיכולוגים, ומותו של עד, ומותו של בנו של רופא. מדובר בניגוד ענינים מצד חברת י.ב.מ, (ובנק לאומי) שהותירו לעצמם את האפשרות לחבל בחומר המשפטי. בפעם אחרת, מן המדפסת יצאו דפים שונים מאשר הקלדנית הקלידה, דפים שהוכנו לפני הדיון. מה אפשר לעשות בענין התוכנה הפושעת הזאת? ושאלה נוספת, הדיון מתנהל בדלתיים סגורות, אך, בגלל המיחשוב, הוא עובר למחשבים בכל רחבי העולם. מה אפשר לעשות נגד הבנק ונגד חברת המיחשוב? של מי האחריות על ה "דלת האחורית" הזאת. בפעם אחרת, עוד לפני שעורך הדין שלי הגיש חומר לבית המשפט (31.12.97) כבר נהרגה בפיגוע המתמחה של עדנה ארבל ושל נורית שניט, האם מותר לחברת המיחשוב להשאיר לעצמה "דלת אחורית"? מדובר בעורך הדין בועז קראוס. דרך אגב, האחראי על המיחשוב של לשכת עורכי הדין הוא בנו של ראש אמ"ן בשנת 1974,(שמו גזית).
בבתי המשפט. קרו לי שני מקרים, שהראו לי שמיחשוב בתי המשפט נעשה ברשלנות על מנת לאפשר זיופים. האם מדובר ברשלנות מקצועית? נאמר לי שהתכנות הוא של חברת י.ב.מ . מי שעמד (או עדיין) בראש י.ב.מ ישראל, עמד בראש מכון ויצמן (או אגודת הידידים שלו) והוא הבעל של מי שעומדת בראש בנק לאומי. לבנק לאומי יש "חשבון" עם ניצולי שואה שקרובי משפחתם הפקידו פקדונות בבנק לפני המלחמה. בצורה כזאת, כאשר הבנק הלאומי קשור למכון וייצמן בתוקף נישואין (שזה מאפשר טרור גנטי נגד היורשים הפוטנציאלים, צאצאיהם של הנספים בשואה) וי.ב.מ. הוא גם המתכנת של תכנת בתי המשפט, עלולים לקרות זיופים כפי שקרה במקרה שלי, כאשר מהפרוטוקול נשמטו באופן "עצמאי" המילים: אבבוט, סקוויב, "יישום", כאחראים על שיבושים פליליים שארעו בתיק בית המשפט שכוללים את מותה של השופטת, מותם של פסיכולוגים, ומותו של עד, ומותו של בנו של רופא. מדובר בניגוד ענינים מצד חברת י.ב.מ, (ובנק לאומי) שהותירו לעצמם את האפשרות לחבל בחומר המשפטי. בפעם אחרת, מן המדפסת יצאו דפים שונים מאשר הקלדנית הקלידה, דפים שהוכנו לפני הדיון. מה אפשר לעשות בענין התוכנה הפושעת הזאת? ושאלה נוספת, הדיון מתנהל בדלתיים סגורות, אך, בגלל המיחשוב, הוא עובר למחשבים בכל רחבי העולם. מה אפשר לעשות נגד הבנק ונגד חברת המיחשוב? של מי האחריות על ה "דלת האחורית" הזאת. בפעם אחרת, עוד לפני שעורך הדין שלי הגיש חומר לבית המשפט (31.12.97) כבר נהרגה בפיגוע המתמחה של עדנה ארבל ושל נורית שניט, האם מותר לחברת המיחשוב להשאיר לעצמה "דלת אחורית"? מדובר בעורך הדין בועז קראוס. דרך אגב, האחראי על המיחשוב של לשכת עורכי הדין הוא בנו של ראש אמ"ן בשנת 1974,(שמו גזית).