שאלה בקשר לתו חניה בת"א

MayaTheBee

New member
שאלה בקשר לתו חניה בת"א

אבא שלי גר בת"א, אבל אני רשומה כגרה במקום אחר (אצל אמא שלי). האם יש סיכוי שאני אקבל תו חניה כתושבת תל אביב למרות שאני לא רשומה כתושבת תל אביב? (אני לא רוצה לשנות את המקום מגורים לתל אביב, זה יגרור סיבוכים) אם כן, איך אני עושה את זה? אני צריכה להביא את אבא שלי איתי בשביל להוכיח שהוא תושב תל אביב ושיתחום על טפסים או מה..?
 

wil

New member
זו בעיה

יש 2 אפשרויות נוספות מלבד להעביר את הכתובת הרשומה לת"א: 1. להעביר את הרכב לבעלות של אבא שלך. 2. לכתוב הצהרה שהרכב משמש בלעדית את אבא שלך עם חתימות של שניכם, ושהוא יוציא תו חניה לרכב הזה. לא יודע עד כמה העירייה תאהב את זה, זה כפוף לאישור מח' חריגים אאל"ט אבל אני חושב שיש דבר כזה.
 

MayaTheBee

New member
הממ

אני חושבת שאנחנו שנינו רשומים על הרכב, אז זה דווקא יכול להיות טוב. מצד שני, על הרכב שלו יש תו, אז העירייה יכולה לתת לבן אדם שני תווי חניה אם יש לו שני רכבים, או שהם לא יעשו כאלה דברים? ובכל מקרה, אם אני מסבירה להם שאני אצל אבא שלי רוב הזמן אבל לא רוצה להעביר את הכתובת וכאלה, יש מצב שיקשיבו לי, או שזה ראש בקיר? תודה!
 

wil

New member
כמה דברים

1. תסתכלי ברשיון הרכב, אם גם אבא שלך רשום כ-בעלים (נוספים או ראשון, זה לא אמור להיות חשוב למיטב ידיעתי) - אז סבבה, שיוציא תו לרכב והסתדרתם. 2. בת"א ניתן להוציא עד 2 תוי חניה לכל בנאדם בלי בעיות. 3. להסביר להם שאת רוב הזמן או כל הזמן שם זה ראש בקיר, הם דורשים ספח ת"ז עם כתובת בתל אביב פלוס ארנונה על שמך או איזו הוכחה שאת באמת גרה בת"א. מה המניעה להעביר את הכתובת שלך לת"א? אולי ניתן לפתור את הבעיה השניה...
 

MayaTheBee

New member
קודם כל

תודה על העזרה!
אני אבדוק בבוקר מי בדיוק רשום כבעלים. בעקרון אני לא באמת נמצאת שם כל הזמן ואני לא 100% גרה שם, אבל יוצא לי להיות אצלו לפחות 3 פעמים בשבוע שכמעט כולם זה בערב ולפעמים גם אני ישנה שם, אז אני לא יכולה להחנות על כחול לבן (במיוחד עם ההסדרי חניה החדשים שיש מלא רחובות באיזור שלו שלמי שלא תושב אסור להחנות מ17:00), שלא נדבר על זה שבעייתי למצוא חניה. ואם כבר אני מוצאת ונניח זה בצהריים אני צריכה כל שלוש שעות לאפס את האיזי פארק (שזה גם עסק יקר). תכלס הפיתרון לזה זה להחנות בחניה, אבל וואלק, אני לא חושבת שאני צריכה לשלם 20 שקל ביום כי אני רוצה להגיד שלום לאבא שלי, או 20 שקל + 10 שקל לכל שעה מ6 בבוקר אם אני ישנה שם. ואני לא רוצה להעביר את הכתובת שלי לת"א כי אז תהיה לי את אותה הבעיה במקום מגורים שאני באמת גרה בו (אצל אמא שלי יענו), וגם כי.. נראה לי מוגזם להתחיל לעשות את כל הבלאגן של העברת פרטים ודואר ובלה בלה בלה בגלל תו חנייה... חשבתי שיש איזה פיתרון פשוט לילדי הורים גרושים, אבל אני רואה שזה לא כזה קל.
 

john111

New member
אני מאמין שבעיריה יתחשבו במצב שלך

אם האוטו רשום גם על אבא אז אין כל בעיה כי כל תושב זכאי לשני תווים עבור שני רכבים. אם לא תגיעי אליהם עם המשמכים של הגירושים והצהרה של אבא שלך שאת גרה אצלו שלוש פעמים בשבוע. הם קשוחים בעיריה אבל לא אטומים.
 

wil

New member
זה יהיה מאוד מעניין אם הם יתחשבו

הם ידועים כקשוחים במיוחד, ויש להם אינטרס שהכתובת תהיה בת"א (כך יש יותר תושבי ת"א במרשם האוכלוסין והעיריה מקבלת יותר כסף) ולגבי ה"בלגן" של להעביר כתובת - זה לא כזה בלגן. שולחים את הספח הישן בדואר למשרד הפנים עם טופס (שמורידים מהאינטרנט) של שינוי כתובת, והם מחזירים לך בדואר תוך כמה שבועות ספורים. עלות כוללת שקל וחצי (בול דואר). ולגבי התו במקום השני - התוים בד"כ תקפים ליותר משנה, לפעמים הרבה יותר, כך שמקסימום מעבירים את הכתובת מדי פעם. חוץ מזה יכול מאוד להיות שבמקום השני (באיזו עיר מדובר?) יתחשבו יותר ולא יתעקשו על רישום בת"ז.
 
למעלה