שאלה בקשר לתדירות של חלום צלול

Sergent Pepper

New member
שאלה בקשר לתדירות של חלום צלול

בן אדם ממוצע שרושם יומן חלומות ועושה בדיקות מציאות ושעושה את זה כבר הרבה זמן (נגיד 3 חודשים), אז כל כמה זמן בערך יש לו חלום צלול? יכול להיות כל פעם? לי היה רק איזה 3 שאני יודע עליהם, ועכשיו כבר איזה שבוע וחצי עוד פעם התחלתי יומן חלומות ומצאתי בדיקת מציאות שבשבילי היא מתאימה. תודה לעונים.
 

וולפהרט

New member
עונה

אין משהו קבוע. זה משתנה מאדם לאדם ומתקופה לתקופה ככה שלא נראה לי שאפשר ממש לחשב לזה ממוצע. אני לדוגמא התחלתי עם הנושא לפני שנתיים ומשהו. החלומות הצלולים התחילו לבוא לי אחרי בערך חצי שנה של "אימון" (יומן חלומות+ בדיקות מציאות) והם באו בתדירות נמוכה של אחד לחודשיים בערך. ואז היה לי חור של חצי שנה בערך, בלי שום חצלול ולאחרונה החלומות הצלולים חזרו אלי בתדירות של אחד\ שניים בשבוע
 

One Drop

New member
אצלי זה דווקא מוזר

אני כבר שנה בערך עם החלומות הצלולים האלה. יש תקופות שאני עושה בדיקות מציאות בצורה קבועה ויוצא שיש לי חצלול פעם בשבועיים-שלושה.. ויש תקופות שאני לא עושה בדיקות ואם פתאום אני נזכרת לעשות (אחרי שבועות שלא עשיתי) ואני עושה בדיקה אז באותו יום יוצא לי חצלול.
 

silverhawk

New member
כפי שכבר אמרו

אין לזה נוסחה ולא מדובר בדבר קבוע. תדירות החלומות הצלולים משתנה מאדם לאדם - יש אנשים שמחצללים כבר בלילה הראשון בו הם מתחילים לעבוד על הנושא (ואולי אח"כ לא מחצללים במשך כמה חודשים...) ויש כאלה שלוקח להם זמן. זה מאוד אינדיבידואלי.
 

Future Tal

New member
הכוונה

היא לא ל"מתי תתחיל לחצלל מאז שהתחלת להתאמן" אלה "האם יכול להגיע למצב שיש חצלול כל יום?"
 
למעלה