שאלה בקשר לתאונה...

HOT ROAD

New member
שאלה בקשר לתאונה...

אני נהג כבר שנה וחצי. עדין בתחום של נהג חדש אם אני לא טועה הסיפור הוא כזה. נסעתי בכביש חד סטרי הגעתי לעצור. עצרתי!!! המשכתי לקו המדרכה כדי לראות טוב יותר. הסתכלתי לצדדים ולא ראיתי שום רכב התחלתי לחצות את הצומת כאשר הגעתי לסוף הצומת שמעתי בום אדיר וראיתי שקטנוע פגע בכנף ימין שלי. והרוכב עף מעל המכסה מנוע. לא היה עדים ולא כלום ישר יצאתי לעזור לרוכב והגיע משטרה והכל ופשוט אני לא יודע מאיפה הוא צץ שראיתי את המיקום של הרכבים שמתי לב שהאוטו שלי היה על העבר חציה והקטנוע שלו אחרי המעבר חציה.הנהג עיקם את הרגל והאמבולנס לקח אותו. אני לא יודע איך זה שהוא פגע בי רק בסוף הצומת זה מוזר לי. הבוחן לקח לי את הרשיון עד יום שני בנתיים. השאלה היא כזאת מה גורל הרשיון שלי ? אני בטוח שעצרתי ולא ראיתי אותו! הוספתיאיור שתבינו בערך איך זה קרה. הסבר: חץ ורוד - הכיוון שלי , חץ אפור כיון האופנוע האיקסים מציינים את מקום הרכבים אחרי התאונה. אני שוב מציין הוא פגע בי ! בכנף ימין. זה לטובתי או משהו?
 

darkstar

New member
זה לרעתך...

כי מן הסתם אם הוא לא היה פוגע בך הכל היה בסדר (lol lol lol ) איך יכול להיות שלא ראית אותו תסביר לי?
 
איך זה שהקטנוע לא ראה את המכונית???

מניסיון שלי המון רוכבי קטנוע הם טמבלים!!!! ועושים המון שטויות! איך שהם נדחפים ליד המכונית שלך בדיוק בשטח המת זה כלכך מעצבן!!!!!!! כמעט פניתי על אחד כזה באיילון, ודוגרי, אם לא היו מכוניות סביבי לא הייתי כלכך מצטער אם זה לא היה נגמר טוב. ולבחור מההודעה המקורית - מניסיון של כמה מכרים שלי בעלי המכוניות מופלים לטובה בתאונות מכונית-אופנוע. תקווה שאתה צודק - באמת צודק. דרך אגב מה שלום נהג האופנוע?
 

כRובי

New member
לאדון "מושלם חסרה רק האונה הימנית"

הניסיון שלך, לפי הודעתך, שווה לת%ת. מי שלא יודע מה קורה בשטח המת של מכוניתו, לא צריך לספר זאת בגאווה בפורום של חובבי נהיגה במכוניות.
 
מסכים איתך

מאז המקרה כמובן שסידרתי את המראות לפי ההמלצה של ראם סמואל. ואני גם יותר נזהר אבל תכל'ס ממישהו שרוכב על כלי של מקסימום 80 קילו בלי שום הגנה חוץ מהקסדה אפשר לצפות לקצת יותר זהירות...
 

Rשף

New member
אתה צודק, אבל הטיעון המקורי נכון

אופנועים (טוב, בעיקר שליחים) נמצאים הרבה פעמים בשטח המת, בפינה האחורית של הרכב, וסומכים על הנהגים שלצערנו רובם הגדול לא בודקים ולא יודעים מה קורה בשטחים המתים שלהם.
 

sronis

New member
אני לא הייתי ממהר לקפוץ למסקנות

אני לא יודע על המקרה הספציפי הזה, אבל חשבתם שיכול להיות שרוכב הקטנוע לא היה בסדר? כלומר, רוכבי קטנועים צריכים לדעת שגם הם צריכים להזהר ולא תמיד נהגי המכוניות יכולים לראות אותם כשהם משתחלים להם בין הרכבים. כמובן שיכול להיות שהנהג אשם, אבל זה ממש לא בטוח... רוני
 

be_roo

New member
לי עלה רעיון אחר

זה שהפגיעה נעשתה כבר אחרי קו הצומת קצת מעורר חשד. ומבלי להאשים איש כי אין כאן שום עובדות אלא רק אפשרות עם סיכוי נמוך, ישנם רוכבי אופנוע שעושים עסק מפיצוי הפגיעות הללו, ובכוונה יוצרים את המצבים הללו. כמה קשה הוא נפגע
יש לשער שמי שעושה זאת בכוונה ידאג לא לפגוע בעצמו קשה מידי, כך שאם הפציעה היא קשה סביר להניח שהתיאוריה שלי נופלת. כמובן שפגיעה קלה לא בהכרח אומרת הפוך, אך שווה להיות עם אצבע על הדופק ולשים לב.
 

כRובי

New member
אני חושב שלאור הודעתו של הנהג

הפוגע על הרגל השבורה אצל רוכב הקטנוע, התיאוריה נופלת.. מסכים איתך שיש מקרים של הונאות ביטוח בקרב רוכבי הדו גלגלי (לדעתי, בין השאר בגלל מחירי הביטוח הגבוהים) - אבל הם נפוצים, אם כבר, בקרב שליחים של חברות הפצה ושליחויות , לא אצל שליחי פיצה..
 

Rשף

New member
ושליח שעבד בחברת הפצה

וכעת מחלק פיצה ? למה האפליה ?
 

HOT ROAD

New member
לא יודע יש סבירות שהוא היה בלי אורו

אורות עוד פעם האות האחרונה חסרה
 

wil

New member
../images/Emo70.gifעכשיו תקשיב טוב../images/Emo70.gif

היית מעורב בתאונה עם נפגעים. אולי זה לא באשמתך. חוץ ממך ומרוכב הקטנוע אין עדים (לעומת זאת יש "עדויות" כמו הנזק על הרכבים וכו'). קודם כל, לך עכשיו לעו"ד בתחום התעבורה והתייעץ עימו, לפני שאתה הולך לתת עדות במשטרה (לפי מה שהבנתי ממך מחר אתה אמור ללכת להעיד). העו"ד ינחה אותך מה אתה אמור להגיד ומה לא - זה יכול להיות מאוד משמעותי לעתיד הרשיון שלך
עוד דבר, אולי גם כדאי לצלם את הנזק לרכב שלך מכל הכיוונים, ואת מקום התאונה (עד המשפט עוד עלולים לשנות את הצומת ואז לך תוכיח שהיה/לא היה לך שדה ראייה וכו') לעורכי דין מומלצים אתה יכול לחפש בפורום, העו"ד שמביאים לך מחברת הביטוח שלך (מקיף) לא תמיד הכי מוצלחים שיש. (מנסיון)
 

taos

New member
למה לצלם?

בוחן התנועה לא אמור לעשות את זה בנוסף לשמאי רכב שאמור לתת הערכת נזק ע"י תמונות בשביל החברת ביטוח?
 

wil

New member
"אין לנו על מי לסמוך אלא על עצמנו"

הצילום שהצעתי הוא לא לצורך קביעת ירידת ערך על הרכב אלא כראיה שתתמוך בגרסתו במשפט.
 

גרמי

New member
לצלם!! לצלם!! לצלם!!

קודם כל, בוחנים לא מגיעים בפועל לכל זירת תאונה עם נפגעים, למרות שהם אמורים להגיע. אם לא הגיעו בוחנים, זה אומר שהעדות הקובעת היא העדות של השוטרים שהגיעו למקום, ומיותר לציין שלהם אין חצי מושג בניתוח תאונות. ברגע שיש "שרטוט" זירת התאונה ע"י השוטרים במקום, כל שרטוט שלך שווה לתחת מבחינת המשטרה והתביעה. מקרה שהיה לי: רכב מסחרי בא לבצע פרסה שמאלה מהמדרכה הימנית, כשהוא חותך לרוחב שלושה נתיבים בדיוק כשאני רכבתי בנתיב האמצעי. לא הספקתי לבלום, וחלפתי מלפני הרכב המסחרי, והוא פגע בי מהצד והעיף אותי מהקטנוע. פוניתי לבי"ח, אבל בוחנים לא הגיעו למקום. כעבור שבוע כשבאתי לתת עדות, בצרוף שרטוט מדויק של המקרה, התברר שהנהג מסר עדות שקר, וטען שהוא פנה שמאלה מהנתיב השמאלי, ושאני עקפתי אותו כמו משוגע משמאל. על פי השרטוט שלי, ניתן היה לראות בבירור ממיקום כלי הרכב שלא ייתכן שהוא דובר אמת (הרכב המסחרי בניצב לכיוון התנועה בנתיב השמאלי מבין 3), אבל בשרטוט של השוטרים לא היה ניתן להבין כלום, ולכן לא היה לי איך להוכיח את אשמתו של נהג המסחרית. אחרי שגבו ממני עדות, וראיתי את עדות השקר של נהג המסחרית, חזרתי למקום התאונה וראיתי שיש על הכביש סימנים של איפה שהווספה נפלה על הכביש. מזוית הסימנים האלה ניתן לראות בבירור שלא באתי מהנתיב השמאלי, ולכן לא ייתכן שהמסחרית היתה בנתיב השמאלי כפי שהנהג טען. אבל מכיוון שזה היה כבר שבוע אחרי התאונה, צילום של החריצים האלה לא היה קביל מבחינת הבוחנים.... בקיצור, לצלם הכל! תמיד! וכמה שיותר טרי! סססססעמק!! כל פעם שאני כותב על זה, שוב בא לי לגשת לביתו של הבן&^%#@$ ולחתוך לו את כל הצמיגים.... ולגבי התאונה הספציפית הזאת, מחקרים הוכיחו שנהגי מכוניות רגילים להסתכל ולחפש מכוניות, ויש להם נטייה לא לראות כל דבר שאינו מכונית, מכיוון שהם לא מצפים לראות אותו. ולכן כשהנהג טוען "לא ראיתי אותו", לעיתים הוא דובר אמת, והוא באמת מתכוון לכך, הוא באמת לא ראה את הקטנוע, למרות שהקטנוע היה שם גם במבט הראשון.
 
למעלה