שאלה בקשר לשיר הפתיחה מישהו/י יודע/ת איפה אפשר להוריד את השיר פתיחה של הפסטיגל "פחנאלה מלכותי"?
E e d e n 123 456 New member 30/12/04 #1 שאלה בקשר לשיר הפתיחה מישהו/י יודע/ת איפה אפשר להוריד את השיר פתיחה של הפסטיגל "פחנאלה מלכותי"?
מ מותק של בובה New member 31/12/04 #3 מה הקשרר?!?! מזה פאנחלה בכלל?!?!?!!?!?!?!? קוראים לזה לפסטיגל אצעד ולא נראה לי שאפשר להוריד אותו
¥ ¥Im the superstar¥ New member 31/12/04 #4 אבל זה לא שיר הנושא..../images/Emo4.gif../images/Emo42.gif
E e d e n 123 456 New member 31/12/04 #5 פינאלה מלכותי סליחה זה בלי ח', התבלבלתי וחוצמזה זה שיר הנושא ושיר הפתיחה!