שאלה בקשר לשיר הפתיחה

e d e n 123 456

New member
שאלה בקשר לשיר הפתיחה

מישהו/י יודע/ת איפה אפשר להוריד את השיר פתיחה של הפסטיגל "פחנאלה מלכותי"?
 
מה הקשרר?!?!

מזה פאנחלה בכלל?!?!?!!?!?!?!? קוראים לזה לפסטיגל אצעד ולא נראה לי שאפשר להוריד אותו
 

e d e n 123 456

New member
פינאלה מלכותי

סליחה זה בלי ח', התבלבלתי וחוצמזה זה שיר הנושא ושיר הפתיחה!
 

loli kiss

New member
זה השיר...

שטוביה צפיר שר או נומה נומה ייא
 
למעלה