AviramLevi
New member
שאלה בקשר לרולר שיש לי...../images/Emo70.gif
קודם כל לכל החברים!
אוקיי אז ככה... יש לי כבר מלא זמן רולר,בצד,לא בשימוש שקיבלתי מבן דוד שלי, שהדבר היחידי שאני עושה איתו זה ממלא ממנו חוט לרולר שאני משתמש בו...לא יודע איך אבל כבר פעמיים מילאתי חוט (0.50) ומשום מה עדיין נישאר חוט ברולר שלא נימצא בשימוש. עכשיו הרולר נראה די מאסיבי ומוכן לקרבות עם ענקיים! תגידו מה אתם חושבים עליו...(אם אתם מכירים) הוא די ישן ד"א...! אני לא מבין בדגמים של רולרים אז אני פשוט יכתוב את כל מה שכתוב עליו
DAIWA BG90 3-BALL BEARINGS בתודה, אבירם
קודם כל לכל החברים!