שאלה בקשר לרולר שיש לי...

AviramLevi

New member
שאלה בקשר לרולר שיש לי...../images/Emo70.gif

קודם כל לכל החברים!
אוקיי אז ככה... יש לי כבר מלא זמן רולר,בצד,לא בשימוש שקיבלתי מבן דוד שלי, שהדבר היחידי שאני עושה איתו זה ממלא ממנו חוט לרולר שאני משתמש בו...לא יודע איך אבל כבר פעמיים מילאתי חוט (0.50) ומשום מה עדיין נישאר חוט ברולר שלא נימצא בשימוש. עכשיו הרולר נראה די מאסיבי ומוכן לקרבות עם ענקיים! תגידו מה אתם חושבים עליו...(אם אתם מכירים) הוא די ישן ד"א...! אני לא מבין בדגמים של רולרים אז אני פשוט יכתוב את כל מה שכתוב עליו
DAIWA BG90 3-BALL BEARINGS בתודה, אבירם
 

AviramLevi

New member
נסיון אחרון../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

3- BALL BEARINGS
 

gaichuk

New member
אתה רציני?

כי אם כן אז אתה טמבל. לא במובן הרע,במובן שאתה משחק בקטנות בזמן שיש לך את אחד מאבות המזון כשמדובר על רולרים! קח אותו,מלא אותו חוט חדש,משהו איכותי בעובי 0.60 בערך שמרים 30 קילו, תמצא לו חכה רצינית לחי שתכבד אותו כמו שצריך,תתארגן על סבידות ולך תביא לנו אינטיאס! אתה עוד כאן??? זוז!
 

AviramLevi

New member
חחחח מה אתה רציני??!?!

ואני תמיד חשבתי שהוא סתם דבר שלא שווה לירה!!
חחח ומן הסתם החוט שלו עבה לאללה!!...ואני עד היום לא הבנתי!! חחח וכתבתי 0.50 כי חשבתי שאם אני ירשום את הגודל האמיתי של החוט שיש בו אתם תצחקו עלי! חחח אז ברולר יש משהו כמו 0.60 וניכנס בוא מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא חוטטטטטטט!! כמו שאמרתי...כבר מילאתי פעמיים את המיטשל שלי בו. (המיטשל זה לא רולר ענק, אבל הוא בינוני...לזירזור ומהחוף) פיי!! עכשיו אני שמחח!! תודה גאיצ'וק! אבירם
 

ToMeR B2

New member
../images/Emo91.gif גיא אם כבר חוט

למה חוט 0.60 שאפשר 0.50?
יושב לי על הרולר של החי חוט של TRABUCCO 0.50 לפי מה שרשום הטסט שלו הוא-34,960 לא בדקתי אישית מתי הוא ניקרע, אבל שהריג נתפס לי בסלע זה היה סרט לקרוע ת'חוט. חוט מומלץ.
 

AviramLevi

New member
חחח תודה מלפפון, ו...

עבד בפעם הראשונה ד"א חחח!! וחחח בול כזה יש לי! אותו צבע זהב על השפולה, אותו צבע של הידית חחח הכלל! ומשהו שמפחיד אותי.. שהברזל של הידית, אשכרה עקום טיפה!1...יענו במקום להיות ישר, הוא טיפה נוטה הצידה! תארו לכם מה הוא עבר...פייי
!
!
!
!
!| אבירם
 

AviramLevi

New member
עכשיו אביב שלח לי לינק לרולר שלי...

אני חשבתי שהוא לא שווה לירה...והוא שווה 756 שקלל!!!!!!!!!!!! פה פה פהההההההההההההה!!!
!
!
!
!
!
!
!
!|! כמו שאתם שמים לב בטח, אני די שמח!!
אבירם
 
למעלה