שאלה בקשר לראיונות עבודה

שאלה בקשר לראיונות עבודה

אני נשואה שנתיים ללא ילדים, אנחנו בטיפולים. בראיונות עבודה שואלים אותי כמה זמן אני נשואה. יש למישהו מושג, אין זה קשור לעבודה של הנהח"ש? מה הם לומדים מהתשובה שלי? שאני רוצה ילדים עכשיו או שמה? זה יראה טוב אם להבא התחמק מלתת תשובה על השאלה הזו? תודה קארין
 

p4ela

New member
תגובה

את צודקת הם שואלים את השאלה בגלל שהם רוצים לדעת אם לא תיצאי להם לחופשת לידה בתקופה הקרובה. לנשים זה תמיד אותה בעייה אם את נשואה בלי ילדים אז בטוח תרצי ילדים בקרוב, אם יש לך ילד אחד אז בטוח בקרוב תרצי עוד אחד, אם יש לך שני ילדים או יותר אז הראש שלך עסוק בדברים אחרים. אם תרצי אתן לך דוגמא מה שואלים אותך כש יש לך כבר ילד.
 
אם אני אהיה בהריון

בעזרת השם, ידוע לי שהחוק אומר שזכותם לפטר אותי תוך חצי שנה של ותק. אבל אין מה לעשות, אני רוצה גם הריון וגם עבודה ... בקשר אליך אני מבינה שגם את מחפשת עבודה בהנהלת חשבונות, אני עבדתי 2.5 שנים אצל רו"ח ולאחר מכן עבדתי 5 שנים בשותפות של מספר רו"ח. אני קיבלתי שכר מיום עבודתי הראשון, אני מציעה לך לחפש גם במדור של עבודות פקידות, יש כאלה שמחפשים פקידת הנהח"ש עם ידע בחשבשבת לדוגמא או פקידה + רקע בהנהח"ש וזה משהו שבדיוק יתאים לך בתור התחלה, ככה בדיוק אני התחלתי, כי הרבה רוצים עם נסיון... לטיפים נוספים תוכלי לפנות אלי בכיף.
 

p4ela

New member
הכי חשוב

ההריון הכי חשוב!!! עבודה נמצא בסופו של דבר. בקשר ל משרות פקידה לא כל כך רוצים אותי בגלל שיש לי תואר וכנראה חושבים שאני תמיד ארצה למצוא משרה טובה יותר.
 

p4ela

New member
שאלות לאמהות

1. בן כמה? 2. עם מי הוא נמצא כש אני עובדת? 3.אם אני אומרת שהוא בגן אז שואלים כמה זמן הוא כבר בגן (רוצים לדעת האם עבר כבר את כל המחלות של התקופה הראשונה הקשה) 4. מה תעשי אם הוא יהיה חולה "חס וחלילה"? 5. אם אצטרך להשאר שעות נוספות ? בטוח יש פה אמהות שיוכלו להוסיף לרשימה עוד ווריאציות מגוונות בנושא.
 
למעלה