שאלה בקשר לקרינה האלקרומגנטית שתהייה ברכבת
שאלה בקשר לקרינה האלקרומגנטית שתהייה ברכבת
אני קצת לא מבין בחשמל, אז אשמח לכמה הסברים.
ראיתי שהרכבת מתוכננת להיות עם קרינה א"מ של 4.8 מיליגאוס וכל הארגונים הירוקים מתלהמים כי 2 זה מספר יפה יותר...
בגלל חוסר הבנתי בתחום, אשמח להסבר מדוע 4.8 מיליגאוס זה נחשב מסוכן בעוד שהמגנט שעל המקרר אצלי במטבח פולט קרינה א"מ של 50 גאוס.
בנוסף, אותם "ירוקים" צועקים כל הזמן 25000 וולט. אשמח להסבר למפגרים מה זה אומר. האם זה משנה משהו, או שזה סתם מספר מאוד גדול שנוח להגזים איתו? ראיתי שבגרמניה יש בעיקר 15kV אבל בצרפת, דנמרק ואנגליה 25 בספרד ובאיטליה 30....
תודה מראש לעונים.
שאלה בקשר לקרינה האלקרומגנטית שתהייה ברכבת
אני קצת לא מבין בחשמל, אז אשמח לכמה הסברים.
ראיתי שהרכבת מתוכננת להיות עם קרינה א"מ של 4.8 מיליגאוס וכל הארגונים הירוקים מתלהמים כי 2 זה מספר יפה יותר...
בגלל חוסר הבנתי בתחום, אשמח להסבר מדוע 4.8 מיליגאוס זה נחשב מסוכן בעוד שהמגנט שעל המקרר אצלי במטבח פולט קרינה א"מ של 50 גאוס.
בנוסף, אותם "ירוקים" צועקים כל הזמן 25000 וולט. אשמח להסבר למפגרים מה זה אומר. האם זה משנה משהו, או שזה סתם מספר מאוד גדול שנוח להגזים איתו? ראיתי שבגרמניה יש בעיקר 15kV אבל בצרפת, דנמרק ואנגליה 25 בספרד ובאיטליה 30....
תודה מראש לעונים.