שאלה בקשר לקיט'שן-אייד

osher123

New member
שאלה בקשר לקיט'שן-אייד

מישהו יודע מה ההבדלים בין הדגמים ? יש כל מיני סוגים והבדלי המחירים גדולים תודה
 

bakery

New member
בעיקרון קיימים רק שני סוגים...

הרגיל והמקצועי, גם בהם יש הבדלים מינורים. ההבדלים העיקריים בין הרגיל למקצועי הוא בחוזק מנוע, נפח קערה ושיטת קיבוע הראש (ברגיל ראש מתרומם, במקצועי הקערה מתרוממת). וכמובן ההבדל במחיר.
 

osher123

New member
אהה..תודה ! ../images/Emo140.gif אגב, 300 וואט נחשב

למהיר וטוב ? והאם את יודעת איזה סוג זה הדגם KSM150 (רגיל/מקצועי) ? ושוב...תודה!!
 

bakery

New member
"אתה" ../images/Emo9.gif , 150 זה הרגיל והוא טוב..

לא מדברים במיקסרים במושגים של מהירות, הספק מנוע זה לא מהירות. ה- 150 מיקסר מצוין. המקצועי זה 2750.
 

avikal

New member
קיצנאייד מארה"ב

ראיתי באתרים שונים , שמוכרים קיצנאייד מחנויות בארה"ב גם לצרכנים בארץ. מדובר על דגמי KSM 150 ו 90 . המחירים מגוחכים ביחס למחירי הארץ (בין 130 ל 260 $$ ) . מה המלכוד כאן? האם למישהוא יש נסיון בהזמנת מיקסר מארה"ב?
 

ניקי ב

New member
בארה"ב הוא עובד על 110v

אנחנו 220v צריך שנאי די רציני שעולה די הרבה כסף.
 

טלאית321

New member
יש חנויות בארה"ב שמוכרים

מוצרי חשמל התואמים לארץ ובאותו מחיר לצרכן האמריקאי. צריך רק לדעת איפה החנויות האלה. אני יודעת שיש בברוקלין כמה חנויות כאלה וגם במנהטן. וניקי למה את מתארת לעצמך אם את לא יודעת בבירור? חבל להטעות. משתלם ועוד איך משתלם...המחיר הכי גבוה שניתן לרכוש את המיקסר בארה"ב הוא 299$
 

טלאית321

New member
קודם ביאסת אותה ואח"כ

אמרת לה "תבדקי" כמו לומר לילד שרוצה סוכריה, שהסוכריה מקולקל,חריפה,לא טעימה ותשבור לו ת'שיניים ואח"כ לומר לו, טוב, אם אתה רוצה תאכל. זה על אותו משקל. . . . . . . . . . אגב, אם אני לא יודעת לא עונה.
 

טלאית321

New member
באהר"ב גם מוכרים מכוניות

כמו ג'יפ פאג'רו דגם הכי חדש שנת 2006 ב-30,000$ ובארץ הוא עולה משהו כמו 400 אלף ש"ח,מה המילכוד פה?. אותו כנ"ל בגדים נניח של "גאפ" נמכרים שם זול ובארץ פי 3,מה המילכוד? איך המדינה תצא מהגרעונות ללא מיסים?
 
אני קניתי מארה"ב

הוא עלה לי 135$ כולל משלוח (בתוך ארה"ב). קרובות משפחה הביאו לי אותו לפני כמה ימים, אבל עדיין לא קנינו שנאי כך שאני לא יודעת כמה זה עולה בכל מקרה במחיר שקניתי נראה לי שכמה שהשנאי לא יעלה, זה עדיין מאוד משתלם.
 

princess gina2

New member
היי בקשר ל KITCHENAID

KSM150PS הוא הכי פופולרי כאן נקרא גם ARTISAN כל תוכניות הבישול משתמשות בו הוא לא גס וגדול כמו הדגם השני ההבדל בניהם כמו שבקיירי כתבה לך כבר. בקשר ל220V אני לא בטוחה אבל אם יעלה לך יותר זול עדיף, אז הכי הרבה תשלמי עוד קצת על השנאי אם יצא לך יותר זול למה לא??? אגב האדום הכי יפה!!
 

kipiconditor

New member
מיקסר מעולה!!

יש לי את ה-150. קניתי בארץ, ועלה לי הרבה, אבל הוא שווה כל גרוש. קניתי לו גם תוספות מגניבות (זה כמו ברבי לבשלנים...
) : מכשיר לפסטה בצורות ולספגטי, מסחטת מיץ, מטחנת בשר.
 

mica35

New member
קיטשן בארה"ב

מבדיקה שעשו לי לאחרונה הוא עולה 400 דולר בחנויות שמוכרות דגמים שמתאימים לארץ. ככה שלדעתי לא ממש שווה את הטרחה להביא אותו ואת חוסר האחריות. לא אני בדקתי אלא ידיד של ההורים שלי שגר שם אז אני לא יודעת כמה הוא התאמץ ובכל מקרה יכול להיות שיש מבצעים שהופכים את העניין ליותר אטרקטיבי. מישהוא יודע כמה עולה שנאי? וכמה הוא גדול ומסורבל? ודרך אגב אפשר לקנות אותו במכרזים באינטרנט ב2200 ש"ח.
 

ל124

New member
עוד תוספת קטנה

אני חייבת להוסיף משהו.... גם לי היתה אפשרות לרכוש בארה"ב אבל בכל זאת קניתי בארץ בגלל הדבר הכי חשוב לדעתי... 3 שנות אחריות, אף אחד לא רוצה לחשוב על זה אבל תקלות קורות גם במכשירים חדשים ולכן העדפתי שקט נפשי בנושא הזה. למרות שמבחינת מחיר ראיתי באתר העולמי שמוכרים את ה 150 עם כל התוספות והאביזרים כולל אביזר של גלידה ב 319$ שזה בהחלט מפתה. דרך אגב, יש עכשיו דגם נוסף חדש תעשיייתי וההבדל בין ה 150 ל 2670 הוא לא מקצועי או לא אלא ששניהם מקצועיים אך הגדול יותר הוא נחשב תעשייתי או חצי תעשייתי. אני הבנתי שלא מספיק שנאי כדי להשתמש במכשיר שיובא מארה"ב אלא שהמנוע שונה אבל אני לא בטוחה
 
למעלה