שאלה בקשר לקטרים 768 ו- 770

מצב
הנושא נעול.

felixr

New member
שאלה בקשר לקטרים 768 ו- 770

שאלה בקשר לקטרים 768 ו- 770
היום ראיתי אותם. באתר הזה יש רשימה של קטרים לפי מספרים והם לא ביניהם. למה?
 

אורי404

New member
כי האתר המעולה הזה לא עודכן.

שאלה בקשר לקטרים 768 ו- 770
היום ראיתי אותם. באתר הזה יש רשימה של קטרים לפי מספרים והם לא ביניהם. למה?
כי האתר המעולה הזה לא עודכן.
הקטרים האלו הם קטרים חדשים (אגב, אתמול 770 היה בקו הוד השרון-ראשון לציון) שהגיעו לאחרונה.
 

felixr

New member
../images/Emo51.gif

כי האתר המעולה הזה לא עודכן.
הקטרים האלו הם קטרים חדשים (אגב, אתמול 770 היה בקו הוד השרון-ראשון לציון) שהגיעו לאחרונה.

את 770 ראיתי בת"א מרכז ואת 768 ראיתי בהשלום.
 
קטר מספר 772 הוא האחרון כרגע הנוסע


את 770 ראיתי בת"א מרכז ואת 768 ראיתי בהשלום.
קטר מספר 772 הוא האחרון כרגע הנוסע
על מסילות ארצנו. תואיל בבקשה לגשת לארכיון הפורום הזה כדי לראות צילומים של פריקות כל הקטרים מדגם זה מהאוניה. אני מתעד בצילומים את פריקת כל הקטרים של הרכבת מאז שנת 1987 (19 שנה). רכבת-ישראל אמורה לקבל בסוף שנה הבאה את קטרים 773 עד 778 כאשר קטרים 779 ו- 780 הינם מדגם שונה מעט (פרטים בהמשך). כמו-כן יגיעו קרונות הנוסעים 1001 עד 1086. ערב טוב, שקט ומבורך לכולם. אביתר.
 
בשבוע הבא בירושלים.....הנחת פס ראשו

קטר מספר 772 הוא האחרון כרגע הנוסע
על מסילות ארצנו. תואיל בבקשה לגשת לארכיון הפורום הזה כדי לראות צילומים של פריקות כל הקטרים מדגם זה מהאוניה. אני מתעד בצילומים את פריקת כל הקטרים של הרכבת מאז שנת 1987 (19 שנה). רכבת-ישראל אמורה לקבל בסוף שנה הבאה את קטרים 773 עד 778 כאשר קטרים 779 ו- 780 הינם מדגם שונה מעט (פרטים בהמשך). כמו-כן יגיעו קרונות הנוסעים 1001 עד 1086. ערב טוב, שקט ומבורך לכולם. אביתר.
בשבוע הבא בירושלים.....הנחת פס ראשו
ראשונה לניסיון. המכונה להנחת פסים בדרך לכאן.
 

david80

Active member
779 ו-780 יהיו זהים ל-CLASS 67

קטר מספר 772 הוא האחרון כרגע הנוסע
על מסילות ארצנו. תואיל בבקשה לגשת לארכיון הפורום הזה כדי לראות צילומים של פריקות כל הקטרים מדגם זה מהאוניה. אני מתעד בצילומים את פריקת כל הקטרים של הרכבת מאז שנת 1987 (19 שנה). רכבת-ישראל אמורה לקבל בסוף שנה הבאה את קטרים 773 עד 778 כאשר קטרים 779 ו- 780 הינם מדגם שונה מעט (פרטים בהמשך). כמו-כן יגיעו קרונות הנוסעים 1001 עד 1086. ערב טוב, שקט ומבורך לכולם. אביתר.
779 ו-780 יהיו זהים ל-CLASS 67
הבריטית (מבחינת ביצועים) אינשאללה!!!
 
או ישראלי, כי באנגליה כמו בארץ

רואים שזה בריטי
נהג יושב מימין
או ישראלי, כי באנגליה כמו בארץ
הנהג יושב באמצע תא הניהוג בקטר והרכבת נוסעת שם כמו פה באותו צד "בריטי". הרכבת ממתינה בתחנת הרכבת רידינג - reading לפני יציאתה לכוון אוקספורד,בריסטול או פלימות התחנה נחשבת לתחנת קשר מרכזית לרכבות מלונדון ובה מרכז רכבתי גדול הכולל מוסך ומרכז טיפולים ודיור רכבות. עבדך הנאמן בילה בתחנה ובריצה מרכבת לרכבת באמצעות המעבר העילי הנראה בחלקו בתמונה פעמים רבות מספור.
 

yblumann

New member
מייקל: class 67

או ישראלי, כי באנגליה כמו בארץ
הנהג יושב באמצע תא הניהוג בקטר והרכבת נוסעת שם כמו פה באותו צד "בריטי". הרכבת ממתינה בתחנת הרכבת רידינג - reading לפני יציאתה לכוון אוקספורד,בריסטול או פלימות התחנה נחשבת לתחנת קשר מרכזית לרכבות מלונדון ובה מרכז רכבתי גדול הכולל מוסך ומרכז טיפולים ודיור רכבות. עבדך הנאמן בילה בתחנה ובריצה מרכבת לרכבת באמצעות המעבר העילי הנראה בחלקו בתמונה פעמים רבות מספור.
מייקל: class 67
67 class loco משמש למשאות ולא רכבות נוסעים. אז למה רכבת ישראל רוכשת כאילו ? משא או נוסעים? nickname for class 67: The Skip Yoram - from London
 
EWS מעוניינת מאוד להתפטר

מייקל: class 67
67 class loco משמש למשאות ולא רכבות נוסעים. אז למה רכבת ישראל רוכשת כאילו ? משא או נוסעים? nickname for class 67: The Skip Yoram - from London
EWS מעוניינת מאוד להתפטר
מהקטרים הללו. בזמנו נוהל מו"מ עם רכבת ישראל למכירתם של 12 קטרי CLASS 67 לישראל - מו"מ שלא עלה ממנו דבר. רוב הזמן קטרים אלו עומדים עם מנוע פועל כדי לשמש קטרים מחלצים לרכבות שנתקעות. עד לחודש ינואר 2005 עסקו קטרים אלה באנגליה ברכבות דואר ואולם הללו פסקו באותו מועד והקטרים מרובם מובטלים רוב שעות היממה ותופסים מקום על המסילות.
 

yblumann

New member
class 67

EWS מעוניינת מאוד להתפטר
מהקטרים הללו. בזמנו נוהל מו"מ עם רכבת ישראל למכירתם של 12 קטרי CLASS 67 לישראל - מו"מ שלא עלה ממנו דבר. רוב הזמן קטרים אלו עומדים עם מנוע פועל כדי לשמש קטרים מחלצים לרכבות שנתקעות. עד לחודש ינואר 2005 עסקו קטרים אלה באנגליה ברכבות דואר ואולם הללו פסקו באותו מועד והקטרים מרובם מובטלים רוב שעות היממה ותופסים מקום על המסילות.
class 67
אבייתר, מצאו לskips גם שמושים אחרים, אבל כפי שנאמר לי , class 67 אינו בדיוק פופולרי בבריטניה. לכן EWS רוצים להפטר מהם. האם ברכבת ישראל יודעים את זה? Yoram - From London
 
כן, יודעים.

class 67
אבייתר, מצאו לskips גם שמושים אחרים, אבל כפי שנאמר לי , class 67 אינו בדיוק פופולרי בבריטניה. לכן EWS רוצים להפטר מהם. האם ברכבת ישראל יודעים את זה? Yoram - From London
כן, יודעים.
יש לי 3 סרטי DVD על ה- CLASS 67. אולי אעביר אחד מהם לרכבת ישראל תמורת תשלום....חה-חה-חה...
 
יורם אין לי מידע לגבי

מייקל: class 67
67 class loco משמש למשאות ולא רכבות נוסעים. אז למה רכבת ישראל רוכשת כאילו ? משא או נוסעים? nickname for class 67: The Skip Yoram - from London
יורם אין לי מידע לגבי
רכישת הדגמים ששימשו גם את הדואר המלכותי(RM) עד לפני זמן לא רב אבל ידוע לי על כוונה לחכור אותם(C 67), לפחות 2 קטרים משומשים מאנגליה לתקופה קצובה בכדי למלא חסר זמני בקטרי נוסעים בר"י שים לב נוסעים ולא משא.אגב לפני זמן מה ראיתי רכבת עבודה עם קרונות שטוחים ועליה אדנים ישנים מעץ רתומה לקטר כזה חוצה את תחנת slough לא רחוק מהצומת היוצאת מהמסילה הראשית למסילה המשנית לכוון העיר/עיירה windsor . קיימת המלצה לר"י של חברת יעוץ בריטית שמרכזה בyork לעשות כן ובמחיר סביר. הדבר קשור לתקופת הביניים בין סוף השימוש בקטרי דיזל להתחלת השימוש בקטרים מחושמלים בין 2008 ל2012כמתוכנן ע"י ר"י ולדעתי האישית ובהכירי את הנפשות הפועלות לא לפני 2010-2014 ובשלב ראשון בקו נהריה חיפה.
 
../images/Emo45.gif בדיוק כך. נקווה לראות פה

יורם אין לי מידע לגבי
רכישת הדגמים ששימשו גם את הדואר המלכותי(RM) עד לפני זמן לא רב אבל ידוע לי על כוונה לחכור אותם(C 67), לפחות 2 קטרים משומשים מאנגליה לתקופה קצובה בכדי למלא חסר זמני בקטרי נוסעים בר"י שים לב נוסעים ולא משא.אגב לפני זמן מה ראיתי רכבת עבודה עם קרונות שטוחים ועליה אדנים ישנים מעץ רתומה לקטר כזה חוצה את תחנת slough לא רחוק מהצומת היוצאת מהמסילה הראשית למסילה המשנית לכוון העיר/עיירה windsor . קיימת המלצה לר"י של חברת יעוץ בריטית שמרכזה בyork לעשות כן ובמחיר סביר. הדבר קשור לתקופת הביניים בין סוף השימוש בקטרי דיזל להתחלת השימוש בקטרים מחושמלים בין 2008 ל2012כמתוכנן ע"י ר"י ולדעתי האישית ובהכירי את הנפשות הפועלות לא לפני 2010-2014 ובשלב ראשון בקו נהריה חיפה.
בדיוק כך. נקווה לראות פה
את ה- CLASS 67 כדי שיהיה מעניין יותר לצלם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה