שאלה בקשר לקו אוטובוס שאלה בקשר לקו אוטובוס שלום לכולם, האם יש קו מאחת מתחנות הרכבת בתל אביב, לרמת גן, רח' בן גוריון פינת הרכסים? תודה ושבת שלום אריה