לצערי, נראה לי שאתה משקר ובגדול
כי לטייס באל על (החברה היחידה בארץ שאפשר איכשהו לקרוא לה חברה לא מקומית), אין זמן להתנדב, אולי בסופי שבוע בו הוא לא עובד. עובדה שבקנדי הדרך היחידה בה ססנה יקבל אישור להמריא או לנחות הוא אם יש מרווח זמן מספיק גדול שיתאים לו אבל לא יתאים למטוס גדול ממנו. אה - וכדור פורח לעולם לא "ינחת" בשדה תעופה משתי סיבות: א. הוא לא נוחת, כיוון שנחיתה פירושה הנמכה תוך כדי טיסה. ב. אין להם הרשאה לנחות בשדה תעופה. הם כן פועלים בקשר האווירי בכדי למנוע תאונות - אבל משתמשים בקווים שונים לגמרי שאתה אמור להכיר ב-CVFR שאני בספק אם אתה מכיר.
כי לטייס באל על (החברה היחידה בארץ שאפשר איכשהו לקרוא לה חברה לא מקומית), אין זמן להתנדב, אולי בסופי שבוע בו הוא לא עובד. עובדה שבקנדי הדרך היחידה בה ססנה יקבל אישור להמריא או לנחות הוא אם יש מרווח זמן מספיק גדול שיתאים לו אבל לא יתאים למטוס גדול ממנו. אה - וכדור פורח לעולם לא "ינחת" בשדה תעופה משתי סיבות: א. הוא לא נוחת, כיוון שנחיתה פירושה הנמכה תוך כדי טיסה. ב. אין להם הרשאה לנחות בשדה תעופה. הם כן פועלים בקשר האווירי בכדי למנוע תאונות - אבל משתמשים בקווים שונים לגמרי שאתה אמור להכיר ב-CVFR שאני בספק אם אתה מכיר.