שאלה בקשר לעבירה 67 (א)

גיל110

New member
לצערי, נראה לי שאתה משקר ובגדול

כי לטייס באל על (החברה היחידה בארץ שאפשר איכשהו לקרוא לה חברה לא מקומית), אין זמן להתנדב, אולי בסופי שבוע בו הוא לא עובד. עובדה שבקנדי הדרך היחידה בה ססנה יקבל אישור להמריא או לנחות הוא אם יש מרווח זמן מספיק גדול שיתאים לו אבל לא יתאים למטוס גדול ממנו. אה - וכדור פורח לעולם לא "ינחת" בשדה תעופה משתי סיבות: א. הוא לא נוחת, כיוון שנחיתה פירושה הנמכה תוך כדי טיסה. ב. אין להם הרשאה לנחות בשדה תעופה. הם כן פועלים בקשר האווירי בכדי למנוע תאונות - אבל משתמשים בקווים שונים לגמרי שאתה אמור להכיר ב-CVFR שאני בספק אם אתה מכיר.
 

גיל110

New member
אה, ו-747 לא מכיל 500 נוסעים

בוודאי שלא בטיסה לארה"ב וגם לא לאירופה. הוא מכיל קרוב ל-300 נוסעים, אבל משתדלים שלא להכניס קיבולת מלאה כי אז לא יוכלו להגיע לתוספת הדלק למקרי חירום הנדרשת והטייס לא אמור לאשר טיסה במצב כזה. בטוח שאתה טייס ולא שקרן?
 

סהר דוד

New member
גם "לחתוך" הולך רגל מאחור - זו אותה עבירה

כל ההתפלספות והפראנויה שלך אינם במקומם, ואינם משנים מהותית את עצם ביצוע העבירה. להתקרב מאחור להולך רגל הנמצא במעבר חציה, זה אותו דבר כמו לחתוך מלפניו , ואינו משנה את העבירה. מעבר חציה אמור להיות מקום מוגן שמאפשר לכל הולך רגל לחצות את הכביש בבטחה, וחובתו של כל נהג לשמור על המקום המוגן הזה עד שאחרון החוצים יסיים לעבור בבטחה. הולך הרגל יכול ורשאי להתחרט ולחזור על עקביו טרם השלים את החציה, ואינו אמור להיות מופתע או נפגע מרכב שהופיע מאחוריו. לפי תאורך- העבריין היחיד בכל הסיפור הזה זה אתה. אתה כותב " עברו לפני 3 רכבים עד שהולך הרגל ירד לכביש" - יכולים לעבור גם מאה רכבים עד שהולך הרגל ירד לכביש. ברגע שירד- התחיל תהליך החציה וחובת כל נהג לעצור ולאפשר לו להשלים את החציה, בין אם זה לצד השני ובין אם זה ללכת עד אמצע הכביש ולחזור חזרה.
 

גיל110

New member
אתקן את הניסוח

עברו מלפני ההולך רגל הכוונה כשהיה על מעבר החצייה ותוך כדי החצייה.
 

גיל110

New member
תוספת: לא יודע למה אתה קורא התפלספות אבל ב-3

שבועות האחרונים ביטל בית המשפט לתעבורה 4 דו"חות שניתנו לרוכבים ונזף קשות בשוטרים על התנהגות שאינה הולמת שוטר, התעלמות משאר עוברי הדרך ואי הקשבה ל"עבריין" שהייתה יכולה למנוע את כל הטרחה. אה וכן - בכל המקרים הטיל בית המשפט את הפיצוי על הפסד שעות עבודה והוצאת בית המשפט על המשטרה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לא מבין מה הבעיה שלך

לטענתך קיבלת דו"ח על עבירה שלא עברת? לטענתך יש לאחרונה מדיניות בבית המשפט לזכות רוכבי אופנועים ולהטיל על המשטרה לפצותם על נזקיהם מהדו"ח? לטענתך - בנוסף לזיכוי ולפיצויים עוד נוזפים בשוטרים שנתנו דו"חות שווא? אז מה יותר פשוט ויעיל מאשר לבקש להישפט, לקבל פיצוי על הטרחה וההוצאות שבמשפט וכבונוס לעזור ולנקות את המשטרה משוטים רעים?
 

גיל110

New member
איך זה עוזר לנקות את המשטרה משוטים רעים?

הרי בית המשפט לא דורש מהמשטרה לפטר את אותם השוטרים והם ממשיכים להוציא שם רע למשטרה.. אני יודע שלא עברתי את העבירה - השאלה היא איך אפשר להוכיח זאת מבלי לקחת עורך דין? אומנם ברוב המקרים אותם שזוכו היו חכמים וידעו תמיד איפה הייתה הנפילה - אבל במקרה שלי אני די לבדי במערכה..
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בעבר נגרעו מתנדבים שננזפו ע"י שופט

ואני מניח שגם בלי דרישת בימ"ש יטופל שוטר שירבה להינזף על ידו. וכרגע זו מילה שלך מול מילה של השוטר והשופט, שלא נוכח באירוע, יקשיב לשניכם ויפסוק. והערת אגב - איני יודע אם הדו"ח שקיבלת מוצדק או שגוי אבל מנסיון אישי - קרוב ל 90% מהנהגים טוענים שהדו"ח שקיבלו לא מוצדק.
 

גיל110

New member
יש לי חבר שהיה נוכח גם לאירוע

אני לא זוכר כרגע מאיפה אנחנו מכירים אבל הוא דיבר איתי לאחר מכן, האם זה עד כביל? הרי לא התראנו הרבה זמן ואני לא חושב שהוא סתם יסכים להעיד לטובתי.. ואני מדוע לנתון השאלה - השאלה היא כמה מהדו"חות שניתנים כל שנה על ידי שוטרים ומתנדבים נמצאים לא קבילים?
 

גיל110

New member
הוא יעדיף לשקר, אין לו בעיה

הבחור שירת ביחידה עילית וכמעט סיים את חייו שם, אין לו בעיה להרוג שוטרים שינסו לפגוע בו (ותאמין לי שהקופים האלה הם כלום ביחס לכוח וליכולות שלו) ואין לו בעיה לשקר ולשבת על כך בכלא. אם אני רוצה - אני צריך לבקש ממנו אבל השאלה היא אחרת - האם בגלל שהוא חבר איזה שופט מסטול לא יחשוב שהוא משקר?
 

גיל110

New member
תגיד, איך אתה יודע הכל? אתה אמור להיות כבר

השליט העליון עם יכולות החיזוי שלך! וברצינות - אתה לא מכיר אותו, אתה לא יודע מי הוא. אתה בכלל לא יודע שבשביל לסיים מסלול שייטת אתה נדרש לגבור על 5 תוקפים כאשר אחד חמוש בסכין, אחד במקל, אחד בנשק חם ועוד ועוד. אז תרגע - המילים שלך לא הופכות אותך למיוחד, ולא תורמות לאופי שלך במיוחד.
 

creth11

New member
תגיד לי, אתה חושב שבשביל שניצל כמוך הוא יסתכן

באישפוז בכלא ? ירים יד על שוטר ? מה הוא רובוט בלי שכל ? דווקא בוגרי שייטת שאני מכיר פיקחים למדי ולא יסתבכו עם החוק בשביל שניצל כמוך. ניראה לי שבוגר שייטת יותר שפוי ממך ולא יסתבך בשביל שניצל כמוך עם החוק ויציית לכל שוטרת דמיקולו לא צריך יותר ממנה. אספר לך עוד סוד שחברך יודע - היסתבכות עם החוק עשויה להרחיקו מהצוות שלו ולמען שניצל כמוך הוא ימנע מכך, תאמין לי. היצעתי לך כבר, תחליף את החומר או תקצץ במנה, איבדת קשר למציאות חביבי.
 

גיל110

New member
אתה כנראה לא מכיר בוגרים שלקו בהלם קרב

והגיעו למצב שבגיל 30+ מצאו את עצמם לבד ובמצב שלא אכפת להם אם יחיו או ימותו. הוא כבר תקף שוטר פעם אחת ויצא מזה תחת הגנה עצמית (מסתבר שהשוטר לא הזדהה בפניו), ככה שאין לו בעיה לעשות את זה שוב.
 

shlang

New member
איפה זה כתוב? נניח שאני נמצא בכביש עם 3

נתיבים ,אני במסלול הימני, זקן איטי חוצה את הכביש ,אני כמובן עוצר ונותן לו לעבור, האם לחכות עד שיעבור את כל רוחב הכביש (3 מסלולים)? אני בדרך כלל מחכה עד שעבר את רכבי כ -2 מ' (טווח בטחון) ומתחיל לנסוע, אם אני טועה, אשמח לשמוע למה ובצרוף תקנת התעבורה הרלוונטי.
 

creth11

New member
מתוך יותר ממיליון דוחות לשנת 2010 הדוגמאות

שלך פשוט מחמאה למישטרה וליותר מברווז איתונאי אם זה כל הסיפור ? כל הכבוד לכל רושמי הדוחות !
 

גיל110

New member
אתה בטוח שאתה קורא טוב?

שוטר מפעיל ממל"ז בגשם בניגוד להוראות המשטרה - כמה מטומטם צריך להיות? שוטר לא מעיד על עצמו אלא על כל המשטרה, ואם המשטרה לא יודעת לשלוט על השוטרים שלה - זאת משטרה אפסית. אגב, אלה רק בשבועיים האחרונים, היו עוד הרבה במהלך השנה.
 

creth11

New member
אתה קורא טוב ? תבדוק את הכתוב בעניין הגשם

השוטר לא העיד שהיה גשם, השוטר לא ציין בנסיבות אם היה או לא היה גשם ולכן לאחר תקופה (כמו שנה בערך) אינו יכול להעיד אם היה או לא גשם, עדות החזאים וכ"ו אינה עדות שירד גשם במקום ובזמן המדידה, היא עדות היוצרת ספק מישפטי. ואילו השוטר דווקא היה ישר, ומכיוון שלא ציין בנסיבות את נושא הגשם לא יכל להעיד על כך והיתקבל הספק שנוצר. ספק מישפטי אינו עדות לתיפעול לקוי אלה לרוב לרישום עדות לקוי, אבל כניראה לא תבין את זה. אתה מוזמן לבדוק סטיסטיקה פשוטה: כמה דוחות נירשמו ב 2010 כמה מישפטי תעבורה ניפתחו כמה זוכו באותם מישפטים כמה מיקרים רושם הדוח ננזף תעשה חשבון קטן ותיראה את האחוזים ותבין טוב יותר מה שכתבתי - המיספרים ומיעוט הסיפורים הם מחמאה לרושמי הדוחות, גם אם את המעט הקלוקל צריך תיקון.
 
למעלה