שאלה בקשר לעבירה 67 (א)

גיל110

New member
אם היה מסתובב - בעיה שלו

החוק אומר שעליו להשלים את החצייה במהירות וללא התעכבות נוספת! למה לעזאזל את זה לא אוכפים?!
 

גיל110

New member
השאלה - לדעתך אדם ממוצע לא ינהג? רישיון זה רק

חתיכת פלסטיק, ורוב האנשים כבר נוהגים בלעדיו. המדינה הזאת מזמן איבדה את יכולת ההרתעה שלה והצדק שאמור לשכון כאן שוכן רק בכוכב מעל הראש שלנו או כמו שאומרים - צדק הוא רק כוכב.
 

גיל110

New member
לפחות אני אמיתי, וזה עדיף

זה כמו שכל השרים דופקים אותך מאחורה אבל כשקם האחד שאומר את זה בפה מלא - אתם דורשים לסלק אותו במקום את כל הסרחים האחרים. ישראלים זה עם מטומטם, כבר אמרתי?
 

גיל110

New member
כן, שוטרים קופים

אם דו"ח של שוטר נפסל בבית משפט רק כי הוא לא קריא ואפילו השופט לא הצליח להבין אותו ובכל זאת המשטרה מקבלת כל אדם מבלי לבדוק כמה הכתב שלו קריא, אז באמת זאת משטרת בבונים. ואם שופט הרשיע קולגה לעבודה של אמא שלי שהוא נכנס במישהי מאחורה כשבעצם היא פגעה בו בצד (!) ואפילו בוחן התנועה שהיה שם קבע את זה, אז כנראה שהשופט מסטול וקיבל שוחד
 

סהר דוד

New member
תגובה בריונית מצויה.

בכל חוקי התעבורה בעולם, ובכל הענפים של התעבורה (יבשתי, ימי ואוירי) תמיד, אבל תמיד החזק והמהיר צריך לתת זכות קדימה לחלש ולאיטי. נכון שזה הפוך מההגיון הבריוני הנפוץ - אני ברכב, אני חזק ומהיר, אז שהזקן והילד יואילו בטובם לעצור ועמוד עד שאני עובר. החוק נלחם בבריונים ולכן קבע בתנה 67: 67. (א) נוהג רכב המתקרב למעבר חציה, והולכי רגל חוצים במעבר, יאפשר להם להשלים את החציה בבטחה ואם יש צורך בכך יעצור את רכבו לשם כך. (ב) מעבר החציה המחולק על ידי שטח הפרדה, יראו כל חלק ממעבר החציה כמעבר נפרד. ======== ולכן, כנהג, אתה מחויב אפילו לעצור עצירה מלאה עד שכל הולכי הרגל שבמעבר ישלימו את החציה. נכון גם שהחוק קבע להולכי הרגל - בתקנה 110: 110. (א) לא יחצה אדם כביש, אלא לאחר שבדק את מצב התנועה בו ונוכח שאפשר לחצותו בבטיחות. (ב) אם יש בקרבת המקום מעבר חציה, מנהרה או גשר המיועדים למעבר הולכי רגל, לא יחצה הולך רגל את הכביש אלא בהם. (ג) אם אין בקרבת המקום מעבר חציה, מנהרה או גשר כאמור אך יש בקרבת מקום צומת, יחצה הולך רגל את הכביש בקרבת צומת. (ד) בכל מקרה יחצה הולך רגל כביש, במהירות סבירה ובקו ישר והקצר ביותר בין קצות הכביש, ולא יתעכב בכביש שלא לצורך. === בסעיף קטן (ד), אכן נדרש החוצה לעשות זאת בקו ישר ומבלי להתעכב, אבל עדיין חובת החוק וחובת הנוהג ברכב, להיות מוכן לכל טעות ושגיאה של ההולך ברגל ולא לפגוע בו גם אם הוא "עבריין". אתה אינך השופט והתלין של הולך רגל "משוגע" ,ולכן תתן לו את כל האפשרויות להגיע בשלום לצד השני של הנתיב או לחזור על עקבותיו.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
חשיבה כשלך מקובלת על נהגים רבים

וגם משום כך ישראל בראש "הסולם" העולמי מבחינת הולכי רגל הרוגים בכביש - ובנוסף - כשליש מהרוגי תאונות הדרכים הם הולכי רגל.
 

creth11

New member
להזכירך, רצית להיות שוטר ולמזלנו לא היצלחת

מעניין מה זה אומר אליך שאפילו ללהקת הקופים המושחתים הזו לא היצלחת להיתקבל אולי מיכאן המירמור שלך ? מציע לך חברית - לך למומחה שיתאים לך את החומר והמינון, תגלה שהחיים יפים יותר
 

גיל110

New member
שאלה בקשר לעבירה 67 (א)

שוטר טוען שראה אותי מבצע עבירה את כאשר חתכתי עובר דרך. הדבר לא היה יכול להיות שכן עברו לפני 3 רכבים עד שהולך הרגל ירד לכביש ואני בכלל עברתי מאחוריו הולך הרגל ולא מלפניו ובמקום לעצור את הרכבים, הוא בחר לעצור אותי ואם זה לא מספיק - כל זה נעשה כמה שבועות בודדים לאחר שראש את"ן הודיע על מאבק באופנוענים (וגם הרצון לשפר את הסטטיסטיקה). כל זה כמובן מצטרף לקנס ההזוי של נסיעה בנתיב ציבורי לאופנוען שמלפניו נסעו 5 רכבים ובית המשפט ביטל את העבירה ונזף קשות באותו מתנדב שרשם את העבירה ואת עבירת המהירות שבוטלה עקב הפעלת הממל"ז בגשם (ושוב ניסיון לדפוק אופנוען). האם יש במשטרת ישראל מגמה של "לדפוק" דו"חות גם כאשר מדובר בדו"חות לא חוקיים והעיקר הוא בלשפר סטטיסטיקה? בעברי הייתי במשטרה ולא בתנועה אלא בסיור ובבילוש והרבה פעמים הצלתי מתנדבי ושוטרי תנועה הזויים שהחליטו להתעסק עם אדם שגדול מהם פי כמה ולתת לו קנס על עבירה שלא הייתה. האם זה משהו שלא ראיתי ובעצם רואים כיום?
 
גם מנטליות הולכי הרגל בארץ לא משהו

קפוץ פעם למרכז אור יהודה ותבין למה שיעור הולכי הרגל שנפגעים מתאונות דרכים בארץ גבוה כל כך. ברור שעל הנהג כל חובות הזהירות וכו' כו', אבל הולך הרגל יכול להשפיע המון על דריסתו או אי דריסתו גם כן.
 

גיל110

New member
ממש מצחיק

אתה יודע, אם לא היית כותב במחשב הייתי אומר שאין לך חיים כי כנראה שאף אחד לא רוצה אדם שמשתמש בתירוצים נפשיים למי שלא מתאים להשקפת עולמו, אבל כנראה שאתה באמת כזה ולא צריך להגיד. אגב, אדון חיים יפים שכמוך, מה תגיד על זה שאחוזי השוטרים שסובלים מדיכאון גבוה ביחס לשאר האוכלוסיה? עכשיו בוא נשמור על זכות השתיקה.
 

32103210

New member
דוד,חשוב להדגיש

שעליך להאט,ואפילו לעצור,גם כאשר אין מעבר חציה,,,,,
 

גיל110

New member
ולהולכי הרגל אין שום אשמה בכך, נכון

אם היית קורא סקרים היית מבין שהרבה הולכי רגל הודו שלא התחשבו בפקקים הענקיים שנוצרו כתוצאה מההליכה האיטית שלהם או חוסר ההחלטיות במעבר החצייה, ופשוט ירדו לכביש. גם אתה - כשהעבודה שלך שמכניסה אוכל לילדים שלך, תהיה בסכנה, תסכן הולכי רגל.
 

creth11

New member
צודק - סיבה טובה לדרוס הולכי רגל בדגש על

זקנים ההולכים לאט ומעכבים את התנועה וכן להעיף וליפגוע בכל מי שמעכב אותך בדרך לעוד שקל פרנסה
 

גיל110

New member
אתה פופוליסט גדול

לא אמרתי לפגוע, אבל אמרתי שברגע שהעבודה שלך תהיה מקור ההכנסה העיקרי לאוכל שלך ושל ילדיך - גם אתה תנהג כמו מטורף.
 

creth11

New member
לטענתך - למען פרנסתך תנהג כמטורף

אתה פופליסט המנסה להצדיק טירופך על הכביש ולהאשים את כולם לא! אני לא! אנהג כמטורף בשום תנאי או סיבה! אין תירוץ לנהוג כמטורף, לדרוס הולכי רגל או כל עבירת תנועה אחרת פשוט אין בדיוק כמו שחוסר עבודה אינו תירוץ לשוד או גניבה או כל עבירה אחרת מצטט אותך - "אבל אמרתי שברגע שהעבודה שלך תהיה מקור ההכנסה העיקרי לאוכל שלך ושל ילדיך - גם אתה תנהג כמו מטורף. " סוף ציטו אתה אדם מסוכן בעל חשיבה עבריינית, דבר המסביר את היתנפלותך על המישטרה ועל המצדדים בקיום החוק חדשות לבקרים אתה אדם החורג מהנורמה המקובלת דבר המסבירת חסימתך בכמה פורומים בתפוז
 

גיל110

New member
מי קבע את המקובלות? אתה? פחח הצחקת אותי

פעם היה מקובל להוציא להורג הומוסקסואלים, היום לא. הפשרה של היום היא הנורמה של העתיד, אבל זה כבר השקפה פילוסופית מעבר לקו מחשבתך. אתה לא יכול לענות על מה ששאלתי כי עוד לא היית במצב כזה שאומרים לך "אם אתה מאחר עוד פעם אחת, אל תטרח להגיע לעבודה". אתה חי לך טוב כנראה, ולא צריך להתאמץ כל כך. ובקשר לפורומים בתפוז - עדיף להיות חסום ולהיות כנה ואמיתי מאשר להיות פעיל וצבוע.
 

גיל110

New member
ובעצם אף אחד לא מעניש אותם על הטעויות שלהם

ואילו הנהגים סופגים כל כך הרבה קנסות שלהרבה כבר לא אכפת. אגב - בעולם התעופה מה שאמרת שונה - מרגע שהמריא מטוס גדול (777\747\A330\A340), יחכה הקטן כמה דקות בכדי למנוע כניסה למערבולות. הואיל והגיע המטוס הגדול לפיינל או התקרב אליו - לא יעלה הקטן על המסלול בכדי למנוע מצב של הליכה סביב (GA)
 

סהר דוד

New member
לצערי, הבנתך בתעופה לא עולה על הבנתך בנהיגה

אני, חוץ מהיותי שוטר תנועה מתנדב, מתפרנס כבר 42 שנים ממקצועי כטייס בחברת תעופה גדולה. אין קשר בין המתנה על המסלול של מטוס קטן אחרי מטוס גדול, לבין קביעת זכות קדימה בעת טיסה באויר. כמו שרשמתי- הגדול והחזק ימתין לקטן והאיטי, לצורך הדוגמה- אם נמצאים באויר כדור פורח, דאון ו-747 , סדר הקדימויות בתנועה יהיה כזה - כדור פורח,דאון ןאחרון אחרון ה-747 עם 500 נוסעים. גם מטוס "גדול" ימתין לשקיעת מערבולות האויר, וגם מטוס "ענק" לא יעלה על המסלול בזמן שיש מטוס נוחת בגישה סופית.
 
למעלה