שאלה בקשר לסינגל החדש...!

שאלה בקשר לסינגל החדש...!

תגידו , beyond the sea זה הסינגל החדש נכון? אז אממ.. לא הוא לא מופיע באלבום? ו.. עוד שאלההה.. ואיפה אפשר להוריד את זה.. חוץ מהאתר הרישמי?!
 

rachelMcfadden

New member
זה לא ממש סינגל...

זה שיר להורדה בתשלום
ויאפ הוא לא מופיע באלבום. אם את רוצה את השיר את יכולה להוריד אותו מהקישור שברישמי, זה עולה 0.99 פאונד
 

chenwest

New member
../images/Emo12.gifלהוריד בתשלום?? חח

לא שמעתי על דבר כזה...חח איך משלמים לדבר כזה?...
 
לאנגליה ואירלנד יש את ההטבות הכי

גדולות! אם זה היה לארץ גם הם היו עושים מלאאאאאאאאאאאאאאא כסף! שיחשבו על זההההההההההההה
 

chenwest

New member
../images/Emo45.gif מסכימה

חחחח למרות שאפעם לא הורדתי בתשלום
 
למעלה