just face it
New member
שאלה בקשר לנטילת הורמונים...
כתוב בעלון לצרכן של התרופה אותה אני צורכת שאין להשתמש בה במידה ואחד מהמצבים הבאים קיים, הופיע בעבר או החריף בזמן הריון: פוריפיריה ודיכאון... ואני באמת באמת מרגישה החמרה בדיכאון... מה לעשות? להפסיק? להמשיך בכל מקרה? ובכלל אולי בגלל זה אני כ"כ זוועה בשבוע האחרון? ואולי בגלל זה אתמול הייתי בסדר יותר (ברוב אחריותי שכחתי לקחת את הכדורים)
כתוב בעלון לצרכן של התרופה אותה אני צורכת שאין להשתמש בה במידה ואחד מהמצבים הבאים קיים, הופיע בעבר או החריף בזמן הריון: פוריפיריה ודיכאון... ואני באמת באמת מרגישה החמרה בדיכאון... מה לעשות? להפסיק? להמשיך בכל מקרה? ובכלל אולי בגלל זה אני כ"כ זוועה בשבוע האחרון? ואולי בגלל זה אתמול הייתי בסדר יותר (ברוב אחריותי שכחתי לקחת את הכדורים)