שאלה בקשר למשחק........

שאלה בקשר למשחק........

דיאבלו 2 לורד אוף דיסטרכשין... אני עם איש ברברי ועם שלב 18...וקיבלתי מין קוביה כזאתי באיזה משימה...והם אמרו לי לשים שם כמה דברים שיצרו דברים מגניבים אחרים... אני לא יודע מה לשים שם חחחחח! אם מישהו יכול להביא לי נוסחאות או משהו אני אשמח.... וגם אם למישהו יש צ'יטים אני ישמח תודה מראש רועי!
 

TheDiablo

New member
../images/Emo107.gifחחח היי אחי שמע

צ'יטים אין ולא שווה לשחק את המשחק הזה איתם. בכל מקרה, בתיבה הזאת שנקראת Horadric Cube אתה יכול לקמביין בין אבנים ורונות כמו ספיר,רובי,דיימונד,אמרלד וכו' וכן גולגלות. אתה לוקח שלוש אבנים מאותו הסוג למשל: Chipped Emerald ושם בפנים. אתה לוחץ על הכפתור שמקמביין ואז אתה מקבל אבן אחת שהיא יותר טובה. השלבים הם: three chipped =flawed three flawed =Regular three regular =Flawless three Flawless =Perfect בהמשך הקווסט אתה צריך למצוא במאגוט לייר את המטה ובוייפר קלו טמפל את הראש של המטה ולחבר בתיבה הזו,ליצור את המפתח לקבר של מפיסטו. אגב רמה 18 פה זה מאוד נמוך,תעבור יותר על מבוכים שאתה מוצא ותעבור על כל הקומה בלי לפספס כלום.אני עכשיו סיימתי את המשחק עם ברברי והתחלתי עם נקרומנסר ובדיוק סיימתי לקחת את המטה ברמה 24. בהצלחה.
 

izik99999

New member
אם בא לך לשחק מתישהו ביחד

שלח לי הודעה באייסי, אני ברשימה שלך
 

TheDiablo

New member
../images/Emo107.gifבאטל נט?בכיף ../images/Emo3.gif

אחרי ישראל אירלנד
 

TheDiablo

New member
../images/Emo107.gifאגב

שלח הודעה כי יש לי כבר מליארד איש אנלא דע מיזה מי 0_0
 
אה ו....

נ.ב... סיימתי את המשחק עם ברברי ברמה 26
יעני את דיאבלו לו את באאל
כן, לקח לי הרבה זמן XDDD
 

TheDiablo

New member
../images/Emo107.gifאז קודם כל

רמה 26 זה נמוך.מאוד נמוך.אני מתכוון בכל דמות עכשיו להגיע לדיאבלו לפחות ב30.פשוט להכנס שוב ושוב מחדש למשחק וללכת במבוכים.אניווי, הקבר הוא של טל רשה,הקוסם הרשע (
) ששומר על אבן הנשמה של מפיסטו,אחד האחים של דיאבלו,אדון השנאה.[להזכירך דיאבלו אדון האימה ובעל אדון ההרס]. בגלל מוריוס האדיוט,אתה מאחר את המועד ודיאבלו,יותר נכון מוריוס עצמו משחרר את מפיסטו ולכן לך אין מה לעשות שם,חוץ מלהרוג את דוריאל,הג'וק הענקי ששומר על הקבר ולשחרר את טיריאל,המלאך השומר. הקבר עצמו הוא של מפיסטו/טל רשה,זה שדוריאל שם,זה סיפור אחר.
 

TheDiablo

New member
../images/Emo107.gifדוגמית

אני עכשיו סיימתי את כל הקווסטים בלוט גוליין,אבל אני עדיין לא נוסע לקוראסט אני פשוט נכנס מחדש למשחק ועובר בכל הקברים של טל רשה,המזוייפים כמובן.כרגע אני רמה 23 ועדיין בלוט גוליין. יש לי עדיין את קורסאט ואז הגהנום ורק אז דיאבלו. מבין?תעשה את זה זה טוב.
 

izik99999

New member
אתה סופר חרשן -_-"

אפשר לסיים את המשחק יופי ברמה 28 מינוס, ובקוראסט עולים מספיק רמות...
 

TheDiablo

New member
../images/Emo107.gifחרשן או לא,

אני אגיע לדיאבלו מצויד בFIRE GOLEM ובMONSTER REBORN ובBONE SPIRIT והוא לא יוכל לעשות כלום
 

TheDiablo

New member
../images/Emo107.gifברמה 26 נכון,

אם אני מחייה את השד שעל איזואל ונלחם איתו בדיאבלו בעזרת מאנסטר ריבורן ברמה 30,אז לא
 

TheDiablo

New member
../images/Emo107.gifכאילו אמנם בכוח

הוא לא משתווה לדיאבלו אבל תאמין לי שיש לו מעל ומעבר חיים ועד שדיאבלו יהרוג אותו הוא יחטוף נזק מרחוק או מהצד.ואתה ראית איזה צבא יש לנו
:X מלכתי :X
 

o0O0o

New member
אפשר להחיות בוסים?

בכל מקרה, אם אני זוכר נכון קסם ההחייאה הוא סתם קקי
ואילו קללות אתה מתכוון להשתמש עליו? iron maiden? או שיש לך שילוב אחר?
 

TheDiablo

New member
../images/Emo107.gifקללות?נה...

קודם כל לא זוכר בקשר לבוסים אבל תאמין לי שיש יצורים ששווה לזמן לצידך. דבר שני, אני משקיע בזימונים ובBONE,כשאני אגיע ל30 ויהיה לי BONE SPIRIT נדבר.
 

o0O0o

New member
אתה לא משתמש בקללות?:O

הם MUST.. שילובים של קללות וקסמים אחרים הם מה שעושים אותך חזק.. בקשר לזימונים אני מקווה שאתה לא משקיע יותר מ1 בגולמים הנחותים..
 
למעלה