שאלה בקשר למלון בתל השומר

mayadvir25

New member
שאלה בקשר למלון בתל השומר

האם כדאי לעבור למלון בלידת תאומים או שזה בעייתי? האם יש מצב שלא יהיה מקום? יש הבדל במחיר אם מזמינים מראש או אם מחליטים ברגע האחרון? תודה.
 

מיכל @

New member
אני לא מכירה את המלונית

אבל כמה נקודות שכדאי לשקול - א. אני מקווה שאין חיוב אם את לא משתמשת בשירותי המלונית. ב. הרבה מלידות התאומים מסתיימות בקיסרי. נכון שלא כולן, אבל הרבה. ולפי השמועות שאני שמעתי, המלונית מצויינת והמחלקה הרבה הרבה פחות (בכוונה?). את יכולה לתכנן על מלונית, אבל ניתוח קיסרי יתקע אותך במחלקה למשך כמעט שבוע. יכול להיות לא נעים וכדאי לבדוק את איכות המחלקה לפני שמחליטים. ג. לא ציינת באיזה שבוע את, אבל כדאי לברר את מצב ואיכות הפגיה בתל השומר לפני שנרשמים למשהו.
 

orenkeren

New member
הייתי אתמול בסיור בתה"ש ובמלונית

אכן, יש לשלם 200 ש"ח בהזמנה מראש, ואז מתחייבים לתת לך חדר (לא בהכרח החדר שהזמנת - יש חדר רגיל, מיני סוויטה וסוויטה). לא מוחזרת המקדמה (אלא אם לא יכולת להגיע למלונית מסיבה רפואית ואז את מביאה מכתב מרופא) המחלקות ממש ממש לא משהו (בלשון המעטה) והמלון הרבה הרבה יותר טוב (יש אגף חדר שעדיף). בקשר לקיסרי - אחרי 48 ש', אם הכל בסדר, את יכולה לעלות למלון(בלידה רגילה - אחרי 12 ש'). את חייבת להיות עצמאית עד אז (מקלחת, שירותים) כי אין עזרה צמודה (אבל יש במלון יש אחות ויש פיקוח רופא). אם את רוצה לשמוע עוד פרטים תשלחי לי מסר. קרן
 

namshush11

New member
ממליצה בחום

אני ילדתי את התאומים בתל השומר בקיסרי. היחס שם אלי היה טוב. קיבלתי חדר פרטי ולכן חשבתי שאין סיבה למהר ולעלות למלונית ואני ממש מצטערת על זה שלא עליתי בהזדמנות הראשונה. המלונית הופכת את כל חווית הלידה למשהו אחר- אפילו לסוג של כיף. מרגע שהגעתי לשם- ויכולתי לישון עם בעלי ולהתקלח במקלחת ראויה ולקבל פרטיות אמיתית - התחושה היא כבר לא של חולה מאושפזת אלא של נהנתינית במלון. כמו כן במלונית יש תינוקיה נפלאה שבה התאומים יקבלו יחס אישי ומדווחים שם על כל בכי. לא מעירים אותך בחמש בבוקר כמו שמעירים במחלקה, ויש שם הדרכות אישיות ומצוינות של מדריכת הנקה והכנה לחזרה הביתה. אני אישית הארכתי את שהותי שם עוד יום מעבר לדרוש כי רציתי עוד קצת להתפנק ואני ממליצה בחום. יצאתי משם מאוששת ובעלת כוחות. לדעתי שווה כל סכום שידרשו-
 

juanes

New member
בנוגע למחלקה

הייתי מאושפזת ביולדות א' - שבועיים לפני הלידה, וכמעט שבוע אחרי. נכון, זה לא מלון ולא מלונית, אבל הצוות מדהים, וזה לא פחות חשוב. הצוות עצמו מודע להבדלים בתנאים, וחלק ממנו אפילו מרגיש רע בגלל זה, והם עושים הכל כדי שתרגישי נוח. פיזית- לא יכולתי להסתדר לבד אחרי הלידה, ולכן טוב שלא התחייבתי מלכתחילה למלונית. וטיפ קטן: בד"כ ליולדת תאומים הם נותנים חדר לבד (אלא אם יש לחץ מטורף). בהצלחה!
 

מישלינה

New member
מומלץ ביותר! אני ילדתי ב"הדסה" עין-

כרם (לידה טראומתית-גם ואקום וגם קיסרי-שלא נדע). באותו יום בו השתחררנו נסענו למלונית בתל-השומר ל-4 (!)לילות. כך היו לי 4 לילות נוספים עם שינה מלאה לאסוף כוחות. הבעל הצטרף ליומיים ראשונים וביומיים הבאים עבד במשך היום והגיע בערב לארוחה ולינה. מסתבר שאפשר לשהות במלונית גם אחרי לידה בבית-חולים אחר עם אישור רפואי שבשחרור הכל תקין.
 

nozer

New member
מצרפת שאלה

האם משהי יודעת מה המחיר והאם יש צורך להזמין מקום מראש???
 

rsharon

New member
1700 ש"ח ל-3 לילות חדר רגיל

הי נעמי (נפגשנו בסיור בליס...) אנחנו נרשמנו לשם (שוב) בשבוע שעבר. הפעם לחדר רגיל ולא סוויטה כמו בפעם הקודמת (קצת חסכון, מה יש). צריך להזמין מקום מראש ומשלמים 200 ש"ח מקדמה שלא מוחזרת. כך מובטח לך מקום. היתרונות לעומת מחלקת יולדות רגילה (לאחר אשפוז ביולדות א' בשבוע שעבר חשד לרעלת הריון....): 1. פרטיות - מקלחת ושירותים פרטיים. נכון שהייתי "רק" מאושפזת בהיי ריסק ולא יולדת תאומים, אבל את לא יכולה לדעת מי יהיו השותפות שלך לחדר... במקרה שלי, "דחפו" לנו לחדר מישהי שנראתה לי פשוט נקומנית קרימינלית שממש לא נתנה לנו לישון בלילות וכל הזמן התעלקה עלינו. ממש לא מתאים לי אחרי לידה. 2. אפשרות לאירוח בלובי מרווח ולא נדחקים מול מיטת היולדת 5 אנשים... 3. תינוקייה נחמדה עם מס' מועט יותר של תינוקות אבל מס' אנשי צוות נורמלי. במקרה שלנו יהיו מוכנים לשכן אותנו באגף החדש קרוב יותר לתינוקיה. כמובן שבמקרה של פגים, זה קצת רחוק (קומה אחרת). 4. הרגשה של מלון ולא בית חולים. בפעם הקודמת עשינו ביות מלא והיה ממש טוב. כמו שנאמר לא מעירים אותך בחמש בבוקר להנקה, אלא לפי הנחיותייך (הנקה/בקבוק) וכו' מתקשרים לחדר בלילה אם ביקשת.
 
הי! את לא חייבת ללדת בתה"ש

כדי להיות במלונית שלהם. הם יקבלו אותך בשמחה
גם אם תגיעי מבי"ח אחר!
 

mayadvir25

New member
ברור שיקבלו

למה שלא יקבלו אותך. הם לא עושים לך טובה, הם מרוויחים יפה מאוד.
 

mishmish04

New member
הסיפור של מישהו שאני מכירה

הם ילדו ילדה אחת בתל השומר בלידה רגילה ועברו עוד באותו היום למלונית. הבעל היה צריך לשלם בניפרד על הארוחות שלו (לא מספיק כמה שהם שילמו למלונית עצמה), כשדיברו איתם על עינייני ונהלי המלונית - דיברו רק עם האמא, מעל הראש של הבעל, דבר שהיה מאוד מרגיז, כי מי ש"שם את כרטיס האשראי על השולחן" היה הגבר. לחצן מצוקה צמוד ליד היה רק לאישה, מה שלא איפשר לאשה להתרחק מהילדה, כי אם היה קורה משהו - היתה בעייה, מה שהסתבר כצרה צרורה, כשבאמת התפתחה בעייה עם הילודה. בנוסף - ברגע שהילדה היתה במצוקה - היא נילקחה לטיפול נמרץ ילודים, רחוק מהמלונית.
 

בתיה29

New member
ממליצה בחום - יש הנחה לקיסרי

אנחנו היינו מאד מרוצים. הילדים היו איתנו בלילה אבל הדבר הכי חשוב זה הארוחות כי בימים הראשונים חשוב להתחזק וזה שיש שלוש ארוחות מסודרות זה שווה הכל. תשאלו לגבי הנחה לקיסרי - הם לא אומרים את זה אבל לנו נתנו. בהצלחה.
 
נראה לי שעדיף המלונית של איכילוב

מכל מה שאני שומעת כאן, איכילוב הרבה יותר סימפטי, כולל המלונית שלא התארחתי בה כי קבלתי חדר לבד ויחס מעולה ולא היה לי צורך במלונית, אבל היא כמעט צמודה למחלקה, הכל נוח וקל שם, ולדעתי היחס באיכילוב פשוט מצוין. והמלונית יותר זולה...
 
הי! לדתיות שבינכן, אני ממליצה

על בתי ההחלמה שיש בטלזטון, ירושלים ובני ברק. המחירים שם הרבה הרבה יותר זולים, והאוכל בשרי- ולא חלבי כמו שבתה"ש. המינוס היחיד זה שהבעל לא יכול לישון שם. אגב, צריך לבקש חדר פרטי, אם כי יש אפשרות להיות בחדר עם עוד יולדת, ואז זה יותר זול.
 
למעלה