שאלה בקשר למטבח של מאיר בבת ים... אתם יודעים אם אפשר להביא למטבח שלו דברי מאכל? הוא יקבל את זה?ממאפיה שנשאר לה מלא דברי מאכל בערב .אם מישהו יוכל לענות לי על זה אשמח להעביר לו.ערב טוב שיהיה