שאלה בקשר ללימוד עיצוב

Music Man

New member
שאלה בקשר ללימוד עיצוב

האם במכללות דורשים תעודת בגרות?
 

mamby

New member
מבקשים תעודה,אבל זה לא הענין העיקרי

עיקר הענין הוא התיק עבודות, והיכולת שמפגינים בתרגיל בית או מבחן שמקבלים. תעודה נדרשת רק כאיזה בסיס קבלה (לרוב מוסדות החינוך בארץ). אם אתה מוכשר באופן מיוחד אולי גם יש מקומות שיקבלו בלי. בכל מקרה, אתה לא נדרש להפגין משהו מיוחד בתעודת בגרות.
 

bonbonyera

New member
לימודי עיצוב

אני אישית למדתי בסיוון עיצוב גרפי ובא נאמר בלשון המעטה שאני לא כ"כ מרוצה, שילמתי הרבה וזה ממש לא מצדיק. בקיצור מה שיש לי לומר לך זה שלא כדאי לך ללכת על הדרך הקלה, אם את כבר רוצה ללמוד עיצוב אז לכי תלמדי אותו במקום רציני יותר, משך זמן הלימודים הוא ארוך יותר (10 חודשים לעומת 3-4 שנים), תנסי להתקבל למקום כמו מכון אבני, אסכולה, המכללה הטכנולוגית לעיצוב בחולון(נראה לי שככה קוראים למקום), כמובן שאין כמו "בצלאל". לפני שלמדתי ב"סיוון" התקבלתי ל"מכון אבני", אני לא זוכרת אם דרשו תעודת בגרות, אבל אני כן זוכרת שהיו לנו מבחנים: *ידע כללי באמנות- קשה, לא נראה לי שמישהו ענה שם על רוב התשובות (בכל זאת התקבלתי) *רישום- מניחים עצמים דוממים במרכז החדר ואת אמורה לצייר אותם בצבעי פחם, *טופוגרפיה-העתקת אותיות בצורה המדוייקת ביותר לגודל מסויים וסוג מסויים *קומפוזיציה- סידור חתיכות בריסטולים צבעוניים על מנת שיסמלו שמחה, עצב, קנאה, שנאה וכד´. בקיצור אני עברתי את המבחנים, אך לא למדתי שם בסוף, כיום אני מצטערת על כך. בקיצור- אל תעשי את אותה הטעות, לכי תלמדי את זה במקום רציני(כיום גם ניתן לשלב תואר ראשון בחלק מהבתי ספר שהזכרתי לעיל) בהצלחה!!!
 

Music Man

New member
אויש לא הסברתי את עצמי מספיק

אני כמובן מדבר על עיצוב גרפי (ממוחשב) ואני בן!
 

bonbonyera

New member
בבתי ספר האלו שהזכרתי יש גם

עיצוב גרפי ובחלקם ניתן אפילו לשלב לימודים לתואר ראשון(לפי דעתי עדיף מסתם לקבל רק תעודה), בקיצור שוב כמו שאמרתי למדתי עצוב גרפי ממוחשב ב"סיוון" קורס של 10 חודשים ולכן שוב ממליצה לך ללכת על לימודים רציניים וארוכים יותר. עוד משהו- אם אין לך ניסיון, מאד קשה למצוא היום בשוק עבודה נורמלית עם שכר נורמלי במקצוע הזה- זאת אני אומרת לך מנסיון.
 
למעלה