שאלה בקשר לייבוא אישי ומיסים

gofish

New member
שאלה בקשר לייבוא אישי ומיסים ../images/Emo20.gif

בהנחה שאני מעוניין להביא רמקול קטן מחו"ל ששוקל 4ק"ג, מחירו באנגליה 199 ליש´ט או לחילופין בצרפת 3400FF כמה יהיה המחיר הסופי כולל הובלה מיסים מע"מ ושאר ירקות? עד שיגיע לסלון הקטן בביתי. נ.ב האם משהו יכול לתת לינק למחשבון המרות מטבע ראוי. תודה. gofish
 

gofish

New member
מני ו-A.M תודה ../images/Emo39.gif אבל עדיין לא

קיבלתי תשובה לגביי השאלה. אם משהו יכול לעזור אשמח eyalpor ,raffael, דרור ??? מישהו?
 

דרור א

New member
הכול תלוי כמה רפאל יקח על המשלוח ../images/Emo6.gif

משם תוריד את המעמ הצרפתי (לדעתי 20 אחוז על אודיו או 19 ומשהוא) שתקבל בחזרה ועליו תוסיף 45 אחוז מכס כולל עלות המשלוח של המוצר ועל כול הסכום שקיבלת תוסיף 17 אחוז מע"מ. יצא יקר, לא ?! דרור.
 

gofish

New member
מה יקר בן-אדם..

מה המחיר הסופי?...ותרגיש חופשי לחשב
 

דרור א

New member
יריב היקר ...

רפאל כמדומני רשם שעלות משלוח (אווירי) תעלה 1500 שקל (כולל שיחרור מהמכס וכדומה ) למשלוח של עד 50 ק"ג ..... אם ניצא מתוך נקודת הנחה שכזו נקבל שעלות המשלוח לא שווה את ההשקעה ברמקולים !! בו נעשה חשבון פשוט ... עלות הרקמול 1260 שקל. לאחר הורדת המיסוי בארץ המוצא 1072 שקל. עלות ההובלה 1500 שקל (זה בעצם המשתנה הכי חשוב !). עלות ההובלה + הרמקול 2572 שקל. עלות הרמקול + מסוי בארץ (45 אחוז) 3730 שקל. עלות הרמקול + מע"מ (17 אחוז) 4264 שקל. כך קיבלת רמקול ביבוא אישי שועלה 1260 שקל בברטינה או בצרפת ב 4264 שקל בארץ !! עכשיו אתה מבין מה זה יקר
. אבל לעומת זאת אם ההובלה נגיד היתה עולה רק 200 שקל , הרמקול ביבוא האישי היה עולה 2157 שקל , שזה באמת מחיר הגיוני ושפוי עבורו . דרור.
 

Raffael

New member
אוףףף... גם פה אני צריך לחשוב עבודה

כמה הערות... ראשית, יחס ההמרה שטרלינג- פרנק צרפתי הוא כ 1:10 . מכאן שהרמקול הנידון יקר מדי בצרפת. מע"מ בצרפת - 19.6%. נכון שחישוב המיסים הוא על הובלה+מחיר המוצר, אבל מדובר בעלות ההובלה נטו, ללא מרכיבים "מסביב". במקרה שלנו, הרבה פחות מ 1500 ש"ח. חוץ מזה, כמו שאמרתי, הגרעין הקשה של חברי הפורום לא ישלם על הובלה מצרפת מחירים ריאלים ... יריב, אם זה רלוונטי, כתוב לי מייל.
 

gofish

New member
רפאל תודה ../images/Emo24.gif המייל בדרך

הרעיון עדיין בשלב עור וגידים...אבל שיהיה רלוונטי עזרתך תילקח בחשבון...בלי שום קשר מייל נשלח אלייך. תודה
 

eyalpor

New member
במיד וההובלה עולה נאמר 200 ש"ח

(מה שנראה לי סביר - אבל בלי נדר) - 2156 ש"ח. זה אומר משלוח בדואר חבילות אוירי. המחיר לא כולל: ביטוח (לא בטוח שבכלל אפשרי יהיה לבטח את זה), ונסיעה לסניף הדואר המרכזי בעיר מגוריך. מבוסס על שער פאונד של 6.2. כל תוספת (או הורדה) של 100 ש"ח בעלות המשלוח תוריד לך 170 ש"ח.
 

eyalpor

New member
ושכחתי:

העברה בנקאית - עוד כ - 120 ש""ח. וכן, העלויות צריכות להיות מחושבות לפי שער המכירה, לא היציג - כלומר הוסף עוד 1.5 - 2% בשל הפרשי שער.
 

oz_kol

New member
וזה מוכיח עד כמה לא קל להיות יבואן ../images/Emo67.gif

חג שמח לכולם
 

דרור א

New member
אייל אם אתה כבר כאן , האים יש מסוי

על סטנדים/מעמדים למערכת ?! הכיצד סטנד שעולה 290 פאונד בברטניה (שוקל אומנם 33 ק"ג) מבקשים עליו בארץ 3200 שקל. הסטנד אמנם ניראה סוף העולם , אבל יש גבול , לא ? האים נכון שסטנד ניכנס בקטגוריה של רהיטים ועליהם יש רק 17 אחוז מע"מ ? דרור.
 

eyalpor

New member
רק מע"מ ... אבל ריהוט עלול להיות

כבד - וההובלה אינה זולה (בים דווקא כן - אבל בשביל זה צריך להביא כמות גדולה מאוד - שוב בעיה).
 

gilads

New member
משקל כזה אפשר להביא במטען האישי

אם אתה נוסע, או עם חבר, מכר, גיס של חבר של מכר ...
 
למעלה