שאלה בקשר ליגאל בשן ו"כמו צועני":

d r o r y

New member
שאלה בקשר ליגאל בשן ו"כמו צועני":

כפי שכבר אמרתי לכם בעבר,אני מכור למוזיקה ישראלית ומת על אינספור זמרים/ות ולהקות ישראליות.למעשה,יש לי כיום את הרוב הגדול של השירים הישראליים שאי פעם רציתי,אבל יש עוד כמה(לא מעטים,דווקא) שאני מעוניין להשיג.אחת הלהקות שאני מחפש אוסף/דיסק שלה זו הלהקה מ"הופה היי" המיתולוגית-"כמו צועני".בהחלט אחת הלהקות האהובות עלי ביותר,ואחת מאלו שממש גדלתי על השירים היפים שלה.אני,למעשה,חושב שהשירים שאני מחפש הם גם של יגאל בשן כזמר בודד וגם של להקת "כמו צועני" שבה הוא היה חלק משמעותי.אני בעצם מחפש אוסף/דיסק שמערב בתוכו כמה מהשירים של יגאל בשן לבד,וכמה מהשירים שלו בלהקתו.כמה מהשירים העיקריים שאני מחפש הם:"מכת שמש","אדוני ראש העיר","כמו צועני","ציגלה ביגלה",ועוד... אם ידוע לכם על דיסק/אוסף שכולל בתוכו לפחות את רוב השירים שציינתי כאן,אשמח שתספרו לי על כך.בתודה!!!
 

קוליפון

New member
יש כמה דיסקים שאולי יעניינו אותך:

הופה היי
יגאל בשן - האוסף
אוספים אותי
 

d r o r y

New member
תודה:

תודה רבה.מצאתי שניים מהשירים האהובים עלי שמה.עכשיו שירים נוספים שאחפש הם "אדוני ראש העיר","ציגלה ביגלה","מה שהיה",ועוד כמה טובים ויפים. תודה בכל אופן.
 
את ציגלה ביגלה ואת אדוני ראש העיר

תוכל למצוא גם באלבומי הפסטיגלים שבהם הם הושרו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ווי, האוסף של סקייטון מדליק!../images/Emo99.gif

ראית אותו במקרה לאחרונה באיזושהי חנות? (כמובן שבמחיר המופקע שבאתר הנ"ל אין סיכוי שאני אקנה). והלהיט - "כוכבים בלילה" של יגאל בשן. איזו נוסטלגיה!
 
את האוסף "הופה היי" שמאגד בתוכו את

מיטב שירי פסטיבלי הילדים של יגאל בשן, עוזי חיטמן וגידי גוב, ניתן למצוא ברב החנויות (טאוור רקורדס, צליל,סטימצקי...) הוא נמכר במחיר משתלם ביותר - בין 15 ל-20 ש"ח בלבד!
 
למעלה