שאלה בקשר לחוזה עבודה

yair012

New member
שאלה בקשר לחוזה עבודה

מה קורה אם חותמים על חוזה העסקה ומתחרטים . בחוזה לא מופיע שום סעיף שקשור לזה ... אשמח לתשובה במהרה..
 
באופן עקרוני יכול לקרות כל דבר החל מכלום

ועד הגשת תביעה לפיצויים. אם תתן קצת יותר פרטים אולי אפשר יהיה לתת תשובה יותר ספציפית.
 
למעלה