שאלה בקשר לזן מיקרו

Doh11

New member
שאלה בקשר לזן מיקרו

יש לי את הנגן כבר כמה חודשים, אני מאוד מרוצה ממנו
ויש דבר שקצת מעצבן אותי בו, למשל שנכנסים ל-artist כלשהו אז מופיע כל השמות של האלבומים ולא מופיע נגיד all tracks כמו ב-ipod למשל וזה קצת מציק ככה לדלג בין אלבומים
מישהו יודע איך אפשר לעשות שיהיה נגיד אפשרות של "all tracks" נגיד כמו באיפוד או אולי איזה פתרון אחר? תדוה מראש
 

יאיר B

New member
all tracks?

אתה רוצה את כל הטרקים שיש בנגן ברשימה אחת? לא מבין למה זה טוב. בכל מקרה, כמו שתיארת, ככה בנתה קריאייטיב את הנגן. אין אפשרות לשנות את תצורת הצגה של הקבצים.
 

Doh11

New member
אממ לא בדיוק

אני מתכוון שאני נכנס ל-artist כלשהו אז לראות all tracks של ה-artist עצמו...
 

יאיר B

New member
לא ניתן לבצע. ככה הוא בנוי...

אחרי מבצע אתה צריך לבחור אלבום.
 

gt-master

New member
ניתן בקלות>>

פשוט אחרי בחירת המבצע ניתן ללחוץ על ה PLAY והנגן עושה רשימה שלמה של כל הטרקים תחת אותו אמן. אגב: במצב נגינה ניתן ללחוץ קלות על הסלייד ומופיעה הרשימה של השירים שמנוגנים.ניתן לגלול ולהגיע ככה לשיר מבוקש,לחיצה קלה על הסלייד והשיר שנבחר מנוגן(למקרה שמישהו לא ידע).
 

יאיר B

New member
אצלי זה לא עובד ככה...

אחרי בחירת שם המבצע (Artist) הוא מבקש לבחור את שם האלבום (גם אם יש רק אלבום אחד). אם אני לוחץ על PLAY במצב זה - הוא משמיע את השיר הראשון, אבל לא מעלה רשימת שירים. אצלי אחרי שבוחרים את האמן, לוחצים אישור (בסליידר), מאשרים את האלבום ואז יש רשימה ארוכה של השירים של אותו מבצע - רק תחת אותו אלבום. אפשר לבחור את השיר אז ולנגן אותו עם לחיצה על PLAY. קיצורי דרך אחרים לא עובדים אצלי. אולי יש לי קושחה ישנה מדי (1.11.01)?
 

Doh11

New member
כן גם אצלי זה ככה

זה מנגן את השיר הראשון באותו אמן (למרות שאני בדרך כלל ב-Shuffle אז זה לא). אבל בכל מקרה, זה מה שרציתי. ואגב, לי יש גירסה 1.01.03
 

gt-master

New member
הגרסה שלך יאיר היא החדשה ביותר

אצלך 1.11.01 ואצלו 1.01.03 ישנה גירסת MTP שעובדת רק על XP ו SP ויש לה מספר מתקדם יותר. מוזר מה שאתה אומר. אצלי אני בוחר אמן,לוחץ על לחצן הPLAY (לא על תפריט PLAY) והוא מתחיל לנגן את השיר הראשון מתוך 24 נאמר (יש ס"הכ 24 כולל כל האלבומים תחת אותו אמן).אם אני מריץ קדימה הוא כמובן הולך ברשימה לשיר הבא של אותו אמן.
 
למעלה