שאלה בקשר לגלולות...

yelenush

New member
התחלתי לקחת את הגלולות השבוע

וכבר יומיים שיש לי טיפה בחילות. אז את אומרת שזה בסדר? לא צריך לרוץ ולהחליף אותן בגלל זה?
 

Immortality

New member
זה אמור לעבור. דברי על זה

עם הרופאה שלך אבל, אני לא מכירה את הגלולות שלך. גם לי הייתה טיפה בחילה בהתחלה וזה היה בסדר, אבל אל תסתכני והכי בטוח שתשאלי את הרופא שלך, לא מסתכנים כשזה נוגע לגוף שלך. תרגישי טוב!
 
הכי טוב

לשאול את הרופאה. פאם השמתמשתי בגלולות מסויימות חודש וחשדתי מאד שהן עושות אותי דיכאונית. בכל אופן הלכתי אל הרופאה והיא אמרה שזה אמור לעבור ושאקח אותן במשך חודשיים שלושה (כך היא אמרה) תוך חודש אחרי זה בערך כבר לא יכולתי לסבול את זה והיא רשמה לי מרשם לגלולות מסוג אחר והן סבבה עכשיו. אם את רואה שזה לא מפסיק תדברי עם הרופאה!! בהצלחה
 
צקצק איזה עולם קטן../images/Emo7.gif

כל אלה שהיו פעם תמימים-כבר לא... אחח..אחח.. פכלאופן, לשאלתך... תקחי אותן מתי שנוח לך...מהזה השטויות האלו. נוח לך בערב?-קחי אותן בערב.
 

sweet and low

New member
בואו נעשה סדר

כן, גלולות יכולות לגרום להשמנה, אבל אין קשר לשעת הלקיחה. שום קשר. זה הכל עניין של מאזן ההורמונים בגוף. לעומת זאת, אכילה לפני השינה לא מומלצת, מהסיבה הפשוטה שהמטבוליזם מואט בשינה והעיכול והפרשת האנזימים מתעכבים. כתוצאה מכך, יותר פחמימות "יתורגמו" לשומנים מאשר לקלוריות. עכשיו יותר טוב?
 

Infin1ty

New member
לא נכון.

תקראי את מה שכתבתי למעלה. אני לא יודע מאיפה הבאת את מה שכתבת, אבל זה בפירוש לא נכון. מיתוס שמסרב להתנפץ! ואת יודעת בכלל מה זה קלוריה?
 

sweet and low

New member
אוך

מרגיז אותי שאנשים ככ בטוחים בעצמם ולכן מסרבים להקשיב. המקור שלי: פרופסורים שמלמדים אותי באוני'. מספיק טוב?
 

Infin1ty

New member
חמודה

את רוצה להגיד לי שפרופסור אמר לך שאכילה לפני השינה גורמת להשמנה? מה את לומדת בדיוק? ואיזה פרופסר, אשמח לשם. ולא ענית לי על השאלה, את יודעת מה זה בכלל קלוריה שאת אומרת, שהפחמימות יתורגמו לשומנים במקום לקלוריות? את מבינה שפחמימות זה קלוריות (גרם פחמימה = 4 קלוריות).
 

sweet and low

New member
חמוד

כן. ד"ר דגן, פרופ' סביון ועוד כמה. ולמקרה שתהית, רפואה, זה מה שאני לומדת. סנוב. ועכשיו, קצת מידע: פחמימות זה לאאאא קלוריות. כמו שכבר כתבתי, קלוריה היא יחידה של אנרגיה. פחמימה היא אחת מאבות המזון, ואם אתה רוצה את הנוסא הכימית המדוייקת אתה מוזמן לחפש. אם תשרוף גרם פחמימה תקבל כמות מסויימת של קלוריות, שדרך אגב אני ממש לא חושבת ששווה 4 קלוריות, אבל שיהיה.
 

Infin1ty

New member
אוקי

זה מסביר את השטויות שאת כותבת. רפואה היא לא תזונה. לימודי תואר בתזונה ולימודי תואר ברפואה זה 2 דברים שונים. את מבלבלת בין שתי הדברים, מה שאת לומדת לא מסמיך אותך ולא יסמיך אותך להיות תזונאית או לתת עצות תזונתיות. את מדברת שטויות. פחמימות זה חלק מאבות המזון, גרם פחמימה = ל 4.2~ קלוריות ליתר דיוק. רוצה להתווכח? תשאלי בפורום תזונה, בפורום דיאטות ואורח חיים בריא, בחדרי כושר. יודעת מה? תתקשרי אפילו ליאיר להב (תזונאי ספורט מוסמך! מספר אחד בישראל). לא ביקשתי נוסחא כימית. באתי להסביר לך שאת כותבת שטויות. ושוב, זה שאת לומדת רפואה, זה הכל טוב ויפה, אבל זה לא הופך אותך להיות מומחית בתזונה, את זה יקרתי אפשר להוציא רק ב 3 מקומות בארץ (תל-חי, אריאל ועוד מקום שברח לי שמו). ואת עדיין לא יודעת איך בדיוק הקלוריה מתפרשת בגוף שלנו.
 

ToryMaster

New member
אתה לומד תזונה?

ודי, אני לא מבינה, תרבות דיון זה מושג בסינית?
 

Infin1ty

New member
בקרוב מאוד

אני כבר שנתיים וחצי חוקר על הנושא הזה חזק, בקשר יחסית טוב עם יאיר להב ועם עוד תזונאים בארץ. פשוט לפעמים זה מעצבן שאנשים אוהבים להתווכח על מיתוסים. כמו שמישהו ינסה להתווכח איתך על משהו שאת מבינה בו וחקרת אותו, אבל הוא חושב שהוא יודע הכל בגלל שהוא לומד משהו שלא כל כך משתייך. וזה גם אותם רופאים שנותנים לקליינטים שלהם עצות חכמות בתזונה כמו, תאכל תפוזים כל היום ותרזה.. רופאים הם לא תזונאים, תזונה ורפואה זה 2 תארים שונים לגמרי.
 

sweet and low

New member
באמת שאין לי כח לויכוח המיותר הזה

אני באתי לתת טיפה מידע, אתה באתה להראות כמה אתה גדול וחכם. אז הנה, אתה ממש חכם, גדול ומדהים וכל תואר שבא לך לדחוף פה. אם רופאים לא היו מבינים בתזונה- אוי ואבוי לנו. זה הבסיס של הבסיס. ואם אני לא אדע איך קלוריה מתפרשת בגוף שלנו אז אני לא אעבור את המבחן בביוכימיה שיש לי אוטוטו. בזאת סיימתי עם הנושא. טורי- מצטערת על הניסוח של ההודעה הקודמת
 

Infin1ty

New member
אז , הנה בשביל שתעברי את המבחן שלך

תדעי שקלוריה היא יחידות חום שדרושה על מנת להעלות את הטמפרטורה של 1 גרם מים במעלה אחת. אגב, רופאים לא יודעים תזונה! את מבלבלת בין השתיים. לרופאים יש אולי ידע בסיסי אבל זה לא מקנה להם את התואר לחלק תפריטי תזונה ולתת עצות. בהצלחה במבחן, אם את צריכה עזרה, אני תמיד כאן
 
באתי לחזק את ארז

מה שיפה בגוף האדם הוא ההסתגלות לדברים. בגלולה קונבנציונלית יש 2 הורמונים: 1. אסטרוגן - הורמון אנבולי. בין תופעת הלוואי שלו כשהוא במינון גבוה - תאבון מוגבר. 2. פרוגסטרון - הורמון המופרש בכמות גבוהה בהריון. בין תופעות הלוואי שלו במינון גבוה - צבירת נוזלים (נוזלים הם לא שומן!!!!!!!!!). הגלולות של היום ניתנות במינון הורמונלי מאוד מאוד נמוך וכן הגוף מתרגל למינון. לתלות בגלולות את הסיבה להשמנה זה להתנער מאחריות. אכילה לפני שינה לא מומלצת? הצחקת אותי. 1. בשינה גוף האדם שורף בממוצע כ500 קלוריות (8 שעות שינה). 80% מהם שומן משום שהדופק נמוך. (ככל שהדופק יותר נמוך נשרפות פחות קלוריות, אך יותר קלוריות נשרפות משומן באופן יחסי). 2. רמת הסוכר נשארת יציבה וכך השינה טובה, נמנעים מיקיצות באמצע הלילה וריצה למקרר. ארז, מחכה כבר שתסיים את התואר... תבוא לעבוד אצלי.
 
עם סגנון כתיבה וידע כזה,

לא הייתי מאמינה שהיית לומדת רפואה גם עם אזמל ביד. o_O
 
למעלה