שאלה בקשר לגלולות...

ושחר, אם תתווכח -

אכילה לפני השינה גורמת לפגיעה באיכות השינה, לא בשומניו של האדם. P:
 

yelenush

New member
שאלה בקשר לגלולות...

התחלתי להתשתמש בגלולות למניעת הריון ("מינס" -למי שמכיר). רציתי לדעת אם לא בא בריא לקחת אותן בערב... אמרו לי שזה כמו לאכול לפני השינה וזה משמין... מה אתם אומרים? מתי עדיף לקחת אותן? תודה מראש
 

Infin1ty

New member
אכילה לפני השינה בפירוש

לא גורמת להשמנה או לכל מה שאתה רוצה לחשוב. השמנה נוצרת מעודף קלורי ולא מאכילה לפני שינה ולפני כל מה שעולה לך בראש. ברגע שאתה במאזן קלורי חיובי הגוף "ישמין" במאזן קלורי שלילי הוא "ירזה", תרשום מה שאתה רוצה, אבל ככה זה. אתה יכול לאכול לפני השינה 1500 קלוריות אפילו, אם אתה עדיין תשאר במאזן קלורי שלילי באותו היום, אתה לא תעלה\תשמין או כל דבר אחר.
 

Infin1ty

New member
כן, נוער בנים 17-18 ../images/Emo7.gif

מכנס כסוף זוהר, VELO CLUB חולון (תראה מנצחים בעלית בעזרת השם
, דור דבירי - אמן!
) קשה לפספס אותי, תראה אותי עם מכנס כסוף זוהר
 
הממ...

יכול להיות שאנחנו לא מבינים אחד את השני
אני יוצא ממסכנה שהגוף נמצא במאזן קלורי 0 (פחות או יותר) ולכל מאזן אחר יש השפעה שונה.
 

Infin1ty

New member
אתה לא מסביר את עצמך נכון

אכילה לפני השינה לא גורמת להשמנה, אכילה של עודף קלוריות תגרום להשמנה. זה כמו שאני אגיד לך שאם אכלתי 3000 קלוריות בבוקר, אז ארוחת צהריים משמינה, כי אז אני יוצא מהאיזון השלילי\ניטרלי שלי ואני נכנס למאזן חיובי.. ארוחה לפני השינה, בפירוש לא משמינה, מה שמשמין זה עודף קלורי ותו לא.
 

חןשסק

New member
לא נכון...../images/Emo31.gif

את יכולה לקחת את הגלולה מתי שנוח לך- בוקר, צהריים, ערב, לפנות בוקר... השעה לא תשפיע עלייך,אם כבר משהו ישפיע עלייך זה יהיה תופעות הלוואי של הגלולה (תאבון, חוסר תאבון, דימומים, עיפות... תקראי מה כתוב בעלון לצרכן)..
 
תקשיבי

לא כל אחת משמינה מהגלולות. בסך הכל אם את אוכלת נכון אז אין לך מה לדאוג. אם תופעות הלוואי לא מוצאות חן בעינייך תבקשי מרשם לגלולות אחרות. ברוב הפעמים אין תופעות לוואי מטורפות, ואם יש - קולטים את זה ומחליפים.
 

Immortality

New member
אין שום קשר

ההמלצה לקחת בערב היא בגלל תופעות הלוואי של הגלולה, שלפעמים בהתחלה הן עלולות לגרום לבחילה והרגשה לא טובה, ועדיף שזה יהיה בערב כשאת בבית, ולא על הבוקר בבצפר.
 
למעלה