שאלה בקשר לברית

שונצו

New member
לא כתבתי משהו מוחלט.

כתבתי אני חושבת.

אני לא מכירה אף אחד הומוסקסואל מקרוב, וכמובן שלא התקלחתי מעולם עם אחד.....

עפ"י השיחה עם הגבר שלי הבנתי שזה מיתוס ענין המקלחת - יכול להיות שלא הייתי צריכה לסייג את זה.

הייתי צריכה פשוט לומר- אף גבר לא מסתכל על אחר במקלחת. יותר טוב?

מתנצלת על ענין המיינסטרים. זה באמת לא היה נחמד להגיד.
 
שטויות.. מגניבים מבט

בדיוק כמו שאת ידעת יפה מאוד כשהיית בטירונות. מספיק חלקיק שנייה לא צריך להיות לסבית או לנעוץ מבטים שעות. אנשים, כל שכן בני נוער וצעירים בוחנים ומשווים כדי לבדוק אם הם "בסדר". סה לה וי. שדיים קטנים לבחורה, איבר מין גברי קטן, השמנה, וכן גם איבר שלא נימול עדיין נחשבים בחברה שלנו כפחות יפים וגורמים למבוכה, לא רק לילדים אלא אפילו למבוגרים.
 

שונצו

New member
יכול מאוד להיות שמגניבים מבט,

אבל בסופו של דבר, כשהוא רפוי, קשה מאוד לזהות הבדל (לא מנסיון, כמובן, זה מה שאומים בפורום 202).

ובמקלחת, אני מניחה שהוא רפוי....

אגב, גם בעיני איבר נימול הוא יפה יותר כי כך הורגלתי.

גם האף שלי לא מאוד יפה בעיני. אבל אין לי כוונה לכרות אותו או חלק ממנו.
 
גם האף שלי לא להיט

ואני לא מתכוונת לנתח, אז אנחנו יחידות סגולה. אגב ניתוח אף הוא אחד הניתוחים השכיחים בעולם, ודאי שבישראל. הסיבה היחידה שאני לא משפצת היא כל האפים שלא ממש נראים טבעי, אבל מן הסתם יש המוווווון אנשים שיצא להם מעולה ואת אפילו לא מבחינה בהם.
 
שונצו google pictures

זאת המצאה נהדרת :)
דווקא במצב הזקוף העורלה נסוגה אחורה וזה נראה כמעט כמו מה שאת רגילה. עם העורלה במצב רפוי זה וול... על טעם וריח
 

HouseAtreides

New member
מה שהבנתי מדבריה (ואכן יש דברים בגו)

זה שגברים (גם נערים) חוששים לנעוץ מבטים ממושכים זה בגופו של זה במקלחות, בגלל הפחד שיתוייגו בטעות כהומוסקסואלים. ברור שמדובר במיתוס ומבטים יכולים גם לבוא מתוך מניע של סקרנות ולא ממניעים של משיכה מינית, אבל זה מיתוס חי ובועט שבהחלט משפיע על התנהגותם של גברים.
 

שונצו

New member
הניסוח שלך קצת בלבל אותי

המיתוס הוא שמסתכלים או שלא מסתכלים?....
 

HouseAtreides

New member
זה באמת קצת טריקי

יש שני מיתוסים מנוגדים שלא נוהגים לקשר אותם זה עם זה (כך זה תמיד עם מיתוסים - כל מיתוס והמטרה אותה הוא נועד לשרת).

מיתוס ראשון (נועד לחזק ברית מילה): מי שלא עבר ברית מילה יסבול מאד, כי בכל הזדמנות יסתכלו ממושכות על הבולבול שלו וילעגו לו.

מיתוס שני (נועד לחזק תפיסה גברית מאצ'ואיסטית): התבוננות ממושכת ובוחנת בגברים עירומים היא התנהגות בזויה המאפיינת הומוסקסואלים.

למעשה, המיתוס השני גורם לכך שגברים חוששים בדרך כלל להתבונן ממושכות בגברים זרים אחרים, פן יתוייגו כהומוסקסואלים.
המיתוס הראשון לא משפיע בכיוון של לגרום לגברים באמת להסתכל זה על זה ולחפש האם כולם נימולו, אלא מפחיד הורים וגורם להם למול את בניהם לפני שיגיעו למצב הזה.
אז בשורה התחתונה, כלומר בפועל - לא כל כך מסתכלים (למרות המיתוס הראשון שאומר שכן).
 

שונצו

New member
עכשיו הרבה יותר ברור, תודה....


 
בן זוגי סיפר לי

לא הומוסקסואל ככל הידוע שלי. היום ילדים נחשפים לפורנו תרצו או לא בגיל מאוד מוקדם, בדיוק כמו שבנות מפתחות רצון לא בריא לציצי גדול ומנותח, ככה גם הבנים מקבלים איזשהו מודל גבריות. אתן יודעות איך הוא נראה, השרירים, היציבה, הטוסיק השרירי, וכן אין שום עורלה שנראית כמו תפוח אדמה באופק. אני מצטערת אני מבינה מאוד את השיח הליברלי הזה של שחרור מכבלים דתיים וכו', מכבדת מאוד, וכל הכבוד על החלוציות, אבל בינתיים תושבי ישראל עוד לא שם. ואני לא אעשה ניסוי על הילד שלי, אם לכולם יש בולבול שנראה איקס, גם שלו ייראה ככה, יהיו לו מספיק תסבוכים גם בלי שאני אדון אותו לחיים של חוסר ביטחון באיבר שלו. כי לך תראה לנערה מה יש לך כשהיא מכירה משהו אחר.. תחשבו גם על חיי היומיום לפני שאתם בורחים לנשגב ול"זכות האדם על גופו" וכיוב'.
 

HouseAtreides

New member
אלמלא נסיונות ההשתקה האלימים והבלתי פוסקים

תושבי ישראל כבר מזמן היו "שם". זה לא כל כך מסובך, את יודעת. פשוט לא עושים לתינוק שום דבר. אם את מבינה מאד ומכבדת מאד את הבון-טון הליברלי והחלוציות וכו' רק אין לך אומץ לנהוג בהתאם לו, זה בסדר גמור, אך אנא ממך אל תפריעי לאחרים שאולי מסוגלים להיות יותר נחושים ואמיצים ממך.
ואנא חסכי מאיתנו את סיפורי בן זוגך שמנסה להצדיק בדיעבד את הזוועה שעבר כתינוק. רצוי להימנע גם מסיפורי האימה על הבחורה שצועקת "אההההההה!! עורלה!!!" ובורחת ושוכחת להתלבש. מוכר עד לזרא, ומאוס. תודה ויום טוב.
 
אני פשוט לא אוהבת הטפות

עצם זה שגבר עם אג'נדה נכנס לפורום נשים הריוניות (שתאי המוח שלהן רסק גמור ברמה שלא תוכל להבין לעולם) היא מתריסה בעיניי. מה שנקרא, זה לא הזמן ולא המקום. ידיך אינן נקיות.
וכפי שהסברתי - וללא ציניות - מבינה את המלחמה - אבל בוחרת את המלחמות שלי אחרת. התחתנתי רפורמית כי לא רציתי כפייה, זאת מלחמה מוצדקת בעיניי. דווקא ברית זה משהו השהרבנות לא מחייבת אותנו לעשות, אם אני לא טועה. ופה עם כל האירוניה, אני בוחרת לעשות את זה. לא מטעמים דתיים. פשוט אחרת - כל העורלה והכל - זה פשוט לא מושך בכלל. וגם בגלל המצב החברתי שלו ובגלל שתפיסת הגבריות של הגבר תלויה מאוד במראה של האיבר שלו, אתה בטח יודע יותר ממני, אני לא רוצה מראש, להעמיד אותו במיעוט. דווקא אני רואה בזה אמהיות ומגננה יותר חזקים מאשר במקרה של הורים שלטובת האמונות שלהם לא מלים, נותנים שמות מוזרים, מחנכים בבית וכל מיני דברים נוספים מהסוג הזה של "אז מה עם 99% עושים כך, אני יודע יותר טוב". כן, בשביל עצמי כון, בשביל הילד שלי אני כן הולכת להתחשב במה שקורה בחוץ. מקווה שהבנת אותי, במקרה הזה רצון להגן על הילד יכול להיקרא קונפורמיות, אבל זה הרבה יותר עמוק מזה. ושכל אחד יהיה מרוצה מהחלטתו, זה הכי חשוב.
 

rotemor10

New member
סיכמת יפה

במיוחד בחלק האחרון,
את הסיבה שמטה אותי לטובת ברית דווקא.
ועם זאת, אני עדיין בדילמה :(
 

HouseAtreides

New member
בפעם האחרונה שבדקתי, מדובר בתינוקות זכרים

שכל רצונם הוא לרבוץ במקום חמים, לישון בשקט, לאכול, לעשות את צרכיהם ולקבל טיפול הולם. הם לא מבינים דבר וחצי דבר באידיאל היופי, במשיכה מינית ובתפיסת הגבריות הפטריארכלית המאוסה הסובבת סביב הגודל בעיקר (וממש לא המראה של איבר המין). איבר מינם משמש בשלב זה למטרה אחת בלבד, ונדרשות להם לפחות 10 שנים נוספות עד שהם בכלל יבינו לאיזו מטרה נוספת הוא אמור לשמש.
אם את מבינה את כל האמור לעיל, לא כל כך ברור לי מדוע את בוחרת לספר לי דווקא את הסיפורים הכי פחות רלוונטיים: המגדר שלי, האג'נדה שלי, ההעדפה המינית שלך, הטעם האישי שלך באיברי מין.
לרוב אני רק קורא סמוי כאן, והסיבה שאני מגיב בשרשור הזה היא אחת בלבד: מישהי פתחה אותו בשאלה שאני יודע לענות עליה, ובין היתר נעשו כאן נסיונות השתקה איתם אני יודע היטב להתמודד כמו שאת רואה.
למה שלא נתמקד במה שכן רלוונטי? ספרי לי למשל, מדוע כל כך דחוף לדעתך לקחת תינוק זעיר ולערוך בו ניתוח קוסמטי מיותר, ועוד מהסוג שאפשר לבצע בכל גיל, בזול ובאחוזי הצלחה גבוהים מאד. תינוק בן 8 ימים עוד לא יודע מה קורה בחוץ, וספק אם ידע זאת גם בגיל 4, ויש מי שמגלים זאת רק בגיל 8 שנים. אם לא ציווי דתי שאומר בפירוש גיל 8 ימים, מה החיפזון?
 
ינוח כבודו "הקורא הסמוי"

עם קישור סרט הזוועה על ברית מילה מיו טיוב שכל מה שמעסיק אותו הוא מניעת בריתות מילה מטעמים הומניים בישראל ובעולם כולו, ושבמקרה מצא עצמו בפורום נשים בהריון והופס... הייתה לו ההזדמנות להטיף בנושא החביב עליו.

לא אעשה זאת בשמונה ימים, אלא כשיהיה תור פנוי אצל הכירורג. הרציונל בגיל צעיר - כדי לגמור עם זה.. וכמובן שתהיה הרדמה. מדוע: 97% מהגברים בארץ נימולים, ברית מילה זה יותר יפה, וזה לא אישיו בשבילי כמו שזה בשבילך. אה וגם אבא שלו נימול, וסבא שלו היה ציוני ועבר את הניתוח בגיל 40 בערך, כי זאת דרכם של יהודים. ואמא שלו גם חושבת שזה יותר יפה מאיבר שלא נימול, ולא רוצה שיצחקו עליו בבית ספר, בצבא וכולי. הרבה סיבות קטנות ולא מהותיות, שמספיקות בשביל לא לבלות שעות בצפייה בסרטי אימה על ברית מילה אלא פשוט למצוא כירורג טוב. באמת, יותר מדי לי ליום אחד. אתה תמשיך להטיף כקורא סמוי לנשים הריוניות שמתלבטות, אני אעשה מה שבא לי ונסיים באי הסכמה הדדית, אחלה?
 

HouseAtreides

New member
הרציונל - כדי לעשות את זה


לא שציפיתי לתשובה אחרת. זה קליל, ויאללה.

נ.ב. "קישור סרט הזוועה על ברית מילה"?
על איזה קישור ואיזו זוועה את מדברת?
 

אמלי12

New member
חחח.. לא יודעת איזה פורנו את רואה


ותסלחי לי- אבל האם תתמכי בניתוח להגדלת שדיים לבת שלך רק כי זאת הנורמה (הפורנוגרפית) וזה יותר אסתטי כביכול?
אני לא חושבת שהילדים שלנו צריכים לשאוף להראות כמו כוכבי פורנו ובמקום זה עדיף לבנות להם בטחון עצמי בגוף שלהם, לא משנה איך הוא נראה.
בפורנו האיבר גם תמיד יותר גדול וזקור, אז איבר לא נימול זה לא מה שעושה לגברים תסביכים מפורנו..
בקיצור, זאת דוגמא ממש גרועה.

אגב, אני לא אנטי-דת ולא אנטי-מסורת, אני רק אנטי-מילה ומנהגים אחרים שאינם מתאימים לזמננו.
אני גם מאמינה שבעוד עשר-עשרים שנה יהיו הרבה פחות נימולים בארץ.
כל אחד אחראי על הילד שלו ואני לא יכולה להגיד לאחרים מה לעשות, אבל הבעיה נשמרת בגלל שאנשים כמוך ועוד רבים אחרים לא רוצים להיות יוצאי-דופן ואז זאת בעיה שתימשך עד שמספיק אנשים יגידו שנמאס להם ויפסיקו עם זה.
 
למעלה