שאלה בקשר לארנבת שלי...

funkygirll

New member
שאלה בקשר לארנבת שלי...

היום כשלטפתי את הארנבת שלי ראיתי עלייה מעין חקר[נראה לי שזה פשפש] קטן,והוא היה מת. הסתכלתי על הפרווה שלה ולא ראיתי עוד חרקים כאלה,מה אפשר לעשות?
 

big mama 2

New member
בידקי את הבטן שלה

אם יש עוד אפשר לרסס בעדינות עם תרסיס של גורי חתולים.
 

big mama 2

New member
אז רוב הסיכויים שזה סתם משהו שהלך

עליה. בכל מקרה בידקי אותה מידי פעם.
 
למעלה