funkygirll
New member
שאלה בקשר לארנבת שלי...
היום כשלטפתי את הארנבת שלי ראיתי עלייה מעין חקר[נראה לי שזה פשפש] קטן,והוא היה מת. הסתכלתי על הפרווה שלה ולא ראיתי עוד חרקים כאלה,מה אפשר לעשות?
היום כשלטפתי את הארנבת שלי ראיתי עלייה מעין חקר[נראה לי שזה פשפש] קטן,והוא היה מת. הסתכלתי על הפרווה שלה ולא ראיתי עוד חרקים כאלה,מה אפשר לעשות?