שאלה בקשר לאכול...

CANDY MAN

New member
שאלה בקשר לאכול...

יש לי חתולה כמעט בת שנה ולאחרונה עלו לי כמה שאלות... ביחס לגודל של חתולי הרחוב היא עדיין קטנה.. היא לדעתי לא רזה מידי.. היא פשוט אתלטית כזו וזה דווקא דבר טוב בעיניי.. הקטע שאני לא יודע אם היא מרגישה רעב... כרגע אני נותן לה אוכל פעם אחת ביום, בבוקר, קערה מלאה (קערה סטנדרטית כזו) ותמיד בבוקר הקערה ריקה לגמרי... השאלה היא האם להוסיף לה בלילה עוד אוכל כדי שלא יהיה מצב שהיא באה לקערה ואין לה אוכל.... מבאס אותי לחשוב שהיא רעבה בלילה ואין לה מה לאכול.. מצד שני אני לא רוצה שהיא תשמין יותר מידי.. מה נהוג לעשות בדר"כ עם חתולים עד גיל שנה? (אני מזכיר שמדובר בחתולת רחוב אבל כל החיים היא גדלה בבית)
 

dimitrygo

Active member
מנהל
חסר המון מידע: איזה מזון אתה נותן לה?

האם היא מעוקרת? מה זה אומר קערה סטנדרטית? האם אתה יכול להעריך כמה מזון אתה נותן לה בגרמים או לפחות בכוסות?
 
חתול זו חיה שאוכלת כשהיא רעבה

אצלי יש להם אוכל בקערות כל הזמן ומדי פעם הם ניגשים ואוכלים קצת. כל פעם קצת ושובעים. הם ממש לא שמנים. אז נראה לי שלא כדאי שיווצר מצב שהיא תהיה רעבה ולא יהיה לה אוכל, היא עלולה לפתח הרגלי אכילה לא נכונים כמו התנפלות על המזון בבוקר.
 

CANDY MAN

New member
היא מתנפלת על האוכל בבוקר אבל...

מהיכרות מוקדמת שלי עם כלבים הם תמיד מתרגשים למראה אוכל... אז אני מניח שככה זה עם חתולים... היא גם יודעת לילל בסביבות 8 בבוקר ולהודיע לכולם שהיא רעבה ויאללה לקום...
 

yamkachol

New member
הווטרינר של החתולים שלי הסביר,

שהכלבים אוכלים ללא אבחנה, לכן חשוב להקציב להם את מנת האוכל. חתולים אוכלים כל פעם קצת. לכן חשוב שתמיד יהיה שם אוכל , ומיים נקיים.
 
לא נותנים פעם ביום אוכל לחתול.../images/Emo70.gif

חתול זה בע"ח האוכל כמויות קטנות כל פעם,לכן צריכה להיות קערית זמינה של מזון וקערית מים טריים. תתחיל לשים לה חופשי ,בהתחלה היא תתלהב כי הורגלה לפעם ביום אבל בהמשך היא תתמתן. חתול צריך להיות שבע-גם כלב,ולא אתלטי אלא מלא במידה נכונה.
 
למעלה