יש לי מכון מאו דמאוד מבייש.....
כל המכשירים שמה חלודים וישנים נראו לי תרמו להם אותם... בקושי יש מכל סוג לרגל יש שמהב 2 מכשירים אחד שיושבים וצריכים לישר את הרגל (זה המכשיר שדיברתי עליו אני חושב שזה פשיטתרגל) ויש עוד אחד ששוכבים וצריכים להצמייד את הרגל לתחת זה מתקן שאני שונא להשתמש בוא הוא עושה ליכאבים בעצם הזנב והגב התחתון... ואני לא חושב שהו אבכלל משפיע על הרגל... אין שמה אפילו את כלוב הסקוואט אין שמה כלום... למרות שיש שמה מוט לסקוואט אבל אני לא מצליח לעקוף את ה90 מעלות... המליצו לי ללכת לשים לי מוט על הכתף ולעשות תנועה קטנה כייאילו טיפוס מדרגה מאוד קטנה, שיש לי משקל על הכתף וככה לאלתר עוד תרגיל