שאלה בקשר לאימון רגליים

URLove

New member
שאלה בקשר לאימון רגליים

אם יש לי רק מכשיר אחד לרגליים בחדר כושר (שחכתי את שמו) אז האם אני יכול לעשות ממנו יותר סטים וכך ל"החליף" את המכונות האחרות?
 
תלוי בסוג המכשיר

תנסה להעלות פה תמונה מהאתר של EXER בכל מקרה אם המכשיר שיש לכם עובד רק על שריר לדוגמא הארבע ראשי או ההמסטרינג אז התשובה היא לא אם זה מסוג המכשירים שמשלבים עוד שרירים ומפרקים אז ניתן לאלתר כל מיני וריאציות בעקרו ריבוי סטים לא יתרום לקיזוז שאתה מחפש
 

URLove

New member
איפה יש תמונות של מכשירים?אני חושב

שזה הפשיטת רגל..... אחרי שאני עובד איתו (4 סטים) אני לא מצליח ללכת אני הולך מקפץ כמה דקות.... זה משלב את המרפק ואני חושב שגם את הגיודיוס מאקסימוס....
 

IsraeliDude1

New member
ועוד התפלאו שבמכון שלי אין מוטות...

רק מכשיר אחד לרגליים?! מוזר... תראה, עם זה מכשיר שעושים איתו תנועה שדומה לסקוואט, אני מניח שזה אפשרי אבל הרבה יותר אפקטיבי לעבוד על כל שריר בנפרד בכל מקרה
 

URLove

New member
יש לי מכון מאו דמאוד מבייש.....

כל המכשירים שמה חלודים וישנים נראו לי תרמו להם אותם... בקושי יש מכל סוג לרגל יש שמהב 2 מכשירים אחד שיושבים וצריכים לישר את הרגל (זה המכשיר שדיברתי עליו אני חושב שזה פשיטתרגל) ויש עוד אחד ששוכבים וצריכים להצמייד את הרגל לתחת זה מתקן שאני שונא להשתמש בוא הוא עושה ליכאבים בעצם הזנב והגב התחתון... ואני לא חושב שהו אבכלל משפיע על הרגל... אין שמה אפילו את כלוב הסקוואט אין שמה כלום... למרות שיש שמה מוט לסקוואט אבל אני לא מצליח לעקוף את ה90 מעלות... המליצו לי ללכת לשים לי מוט על הכתף ולעשות תנועה קטנה כייאילו טיפוס מדרגה מאוד קטנה, שיש לי משקל על הכתף וככה לאלתר עוד תרגיל
 

קטריס

New member
אני במקומך הייתי עושה את המאמצים

הדרושים למצוא חדר כושר אחר
 

URLove

New member
אין בטבריה כזה דבר..... חוץ משל

מלון קיסר שזה 300 שקל בחודש וגם זה לא כל כך גדול... אם תמצא שם שלח לי
 

eyal1612

New member
אפשר לאלתר

מה הבעייה לעשות לאנג'ים,סקוואטים(כנגד משקולות) ותרגילים נגד משקל עצמי (אני יכול ללמד אותך כמה-הם יותר קשים מכפי שהם נשמעים)
 

URLove

New member
אשמח אם תלמד אותי אבל שיועילו לעליי

לעלייה במסה... אני לא רוצה כנגד משקל עצמי אני מעדיף יותר כנגד משקולות.. הייתי מעדיף לא לעבוד על סקוואט כרגע
 

eyal1612

New member
תנסה את זה

תרגיל להאמסטרינגס - פשיטת ברכיים בישיבה על מזרון בעזרת משקל גוף שב על הברכיים מעל מזרון, קרא למישהו שישב לך על השוק ורד עם פלג הגוף העליון למטה כך שבסיום התרגיל החזה ינגע במזרון
הקפד על ביצוע איטי אם אתה סוגר 10-12 חזרות מלאות כל הכבוד לך! מה עם לאנג'ים(מכרעים)?
 

URLove

New member
תודה אחי אבל אפשר סרטונים

שמדגימים.... אני חושב שהבנתי את זה אבל תמיד כדאי להיות בטוח
 

URLove

New member
פששש יש כבוד אבל שאלה על הציור

תגיד חחח איפה הראש שמה?שאני שוכב הראש כלפי המזרון האו שזה פשוט כמו כפיפות בטן?
 

אש התום

New member
הגיון פשוט ידידי...

אם הראש שלך יהיה "כמו בכפיפות בטן" נצטרך לקרוא לtrap שיקבע את מותך המצער... (או שאתה בעצם ינשוף ולא סיפרת לנו)
 

URLove

New member
חחח לא הבנת... כנס

כי אני זוכר שעשו לנו תרגיל דומה המבחן כפיפות בטן שהיה לנו ממזמן שמישו מחזיק לך תרגליים ואתה עושה כפיפות בטן ולא הבנתי מזה
 

אש התום

New member
../images/Emo12.gif

איך הגעת מדיבור על שרירי הרגליים בכלל וההמסטרינגס בפרט לבטן? בכל מקרה, התרגיל שאייל נתן לך זה כביכול תרגיל "הפוך" מבחינת מנח הגוף. אתה שוכב עם הפנים כלפי המזרן בסופו של דבר.
 

eyal1612

New member
../images/Emo45.gif

לא הייתי עולה על זה לבד
זה אומר שסתם ציירתי את הציור הזה?
בעעעעעעעעעעעעעעע
 

URLove

New member
טנקס אבל לא נראה לי שאני יצליח לעשו

לעשות את מה שיש שמה למה אני ממש לא גמיש... וזה נראה מצריך מאוד גמישות
 

gil levi

New member
איזה תרגילים יש לרגליים כנגד משקל

הגוף חוץ מהרמות עקבים (אם ככה קוראים לזה, עובד על התאומים)?
 
למעלה