שאלה בקשר לאימון סטפיסס

shlump3r

New member
שאלה בקשר לאימון סטפיסס ../images/Emo3.gif

אם אני מאמן סטפיסס מי מקבל אימון? תוך כמה זמן עולים?! תודה
 

TheOrion

New member
כווווווולם מקבלים אימון

והם אמורים לעלות תוך שבוע שבועיים...
 

shlump3r

New member
מאגניב ../images/Emo3.gif

עוד שאלה- יש מקסימום לסטפיסס? נגיד יכול להיות בריליאנט סטפיסס?
 

tomash11

New member
דיווין.

מישהו שם פה שחקן כזה אני חושב. זבלה של שחקן אבל אתה לא רוצה שהוא יבעט מולך בעיטה אלכסונית לשער מ20 מטר...:)
 

shlump3r

New member
חבר שלי פתח קבוצה והוא לא ממש יודע

מה לעשות איתה, והוא לא מ-מ-ש מתענין בהאטריק אז אמרתי לו שיאמן סט פיסס ויכנס לקבוצה פעם בשבע שבועות.. יכול להיות מענין
 

tomash11

New member
כולם מקבלים אימון.

אני לא יודע כמה זמן לוקח. נראה לי ששבוע שבועיים כמו במקרה של סטמינה אבל בכלל לא בטוח בזה.
 

tomash11

New member
יש אנשים עם משחק על הראש...

:)) אני לא רק משיב לשאלות הצופים אתה יודע... יש טסות מחוץ לאצטדיון שצריך לפלח.
 

shlump3r

New member
עוד שאלה-

הבנתי שאם אני נגיד עולה עם 2 חלוצים ולאחד מהם יש סטפיסס סוליד ולשני רצ'ד זה עם הסטפיסס סוליד יבקיע את רוב השערים "מעלה לו את הרנדומליות" או משהו כזה... מה דעתכם?
 

tomash11

New member
לא מכיר את ההשערה הזו

למרות שיכול להיות שאחרי שהמנוע של המשחק בוחר את כובשי השערים לפי ההסתברות שלהם, כמו שהגיוני שהוא יעדיף חלוצים על בלמים, אולי יש לו קריטריונים לבחירה גם בין החלוצים... למרות שכידוע לך, איכשהו, דוקא החלוץ אינד. זה זה שמבקיע בצרורות והחלוץ סוליד מסתפק בכיבוש סמלי פעם בשלושה משחקים...:)
 

xena2305

New member
איך התאוריה של הרנדומליות בהבקעת

שערים מתיישבת עם העובדה שהחלוץ מס' אחד שלי מוביל את טבלת הכובשים של הליגה עם 11 שערים?
 
למעלה