שאלה בעניין חיבוקים - למי שמבין
לכל מי שמבין, יש לי פעוט בן שנתיים וחצי. הוא ילד מאוד עצמאי ומאוד אוהב את החופש שלו. אף פעם לא אהב הרבה על הידיים. מצד אחד הוא לא אוהב לתת לי או לאבא שלו או למבוגרים אחרים קרובים הרבה חיבוקים (גם כשאני באה לקחת אותו מהגן אחרי שלא התראינו כל היום הוא לא רוצה ואומר 'אמא אני לא רוצה חיבוק', 'אמא אל תרימי') זה קצת מעליב וקצת מסב לי עצב ואני לא מבינה איך אין לו צורך ריגשי כזה (הוא מאוד קשור אלי וזה קצת לא מסתדר יחד). מצד שני, ילדים בני גילו הוא מאוד אוהב לחבק, הוא מחבק אותם חזק עד לכדי הצקה ולפעמים הם נופלים ואני תמיד צריכה להיות שם בסביבה ולנתק אותו מהם. הייתי מאוד שמחה להבין מה עומד מאחורי ההתנהגות הזו. תודה ושבת שלום
לכל מי שמבין, יש לי פעוט בן שנתיים וחצי. הוא ילד מאוד עצמאי ומאוד אוהב את החופש שלו. אף פעם לא אהב הרבה על הידיים. מצד אחד הוא לא אוהב לתת לי או לאבא שלו או למבוגרים אחרים קרובים הרבה חיבוקים (גם כשאני באה לקחת אותו מהגן אחרי שלא התראינו כל היום הוא לא רוצה ואומר 'אמא אני לא רוצה חיבוק', 'אמא אל תרימי') זה קצת מעליב וקצת מסב לי עצב ואני לא מבינה איך אין לו צורך ריגשי כזה (הוא מאוד קשור אלי וזה קצת לא מסתדר יחד). מצד שני, ילדים בני גילו הוא מאוד אוהב לחבק, הוא מחבק אותם חזק עד לכדי הצקה ולפעמים הם נופלים ואני תמיד צריכה להיות שם בסביבה ולנתק אותו מהם. הייתי מאוד שמחה להבין מה עומד מאחורי ההתנהגות הזו. תודה ושבת שלום